IKM uke 49

Litt økning siden i går, men begynner å frykte nok en kjemisk.. synes den burde vært sterkere nå 11dpo :sorry: håper virkelig det bare er «normal» dobling :smiley-angelic001

Vedlegg

• 95B05A7D-1358-461C-B8BF-3567B088CE30.jpeg
    95B05A7D-1358-461C-B8BF-3567B088CE30.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 128
  • D0F7B014-CB4F-4B10-81AB-09DA699D867A.jpeg
    D0F7B014-CB4F-4B10-81AB-09DA699D867A.jpeg
    938,8 KB · Visninger: 136
Litt økning siden i går, men begynner å frykte nok en kjemisk.. synes den burde vært sterkere nå 11dpo :sorry: håper virkelig det bare er «normal» dobling :smiley-angelic001
Det her er i hvertfall ikke bare en skygge. Krysser fingrene for at du får en strekere strek i morgen. Er du helt sikker på el? Kan jo være egget festet seg litt sent og..? ♡

Sniker… kanskje du bare produserer hcg litt senere? 11 dpo er jo også veeeeldig tidlig! Krysser alt jeg har for deg! Kjemisk er noe dritt!

Det her er i hvertfall ikke bare en skygge. Krysser fingrene for at du får en strekere strek i morgen. Er du helt sikker på el? Kan jo være egget festet seg litt sent og..? ♡

Har en følelse av at noe skjedde på lørdag, fikk en rar «bølge» over meg. Så håper bare det er tidlig enda. Selv om jeg drar kjensel på testene tatt forrige PP.. håperhåper:Heartred

Skygge på både tidlig strimmel og tidlig stav fra babyplan:bored:
Tempen gikk litt ned men fremdeles godt over linja. 11 dpo så hadde det vært noe så burde det ha slått ut nå….

Tydelig at det er noe på gang, men synes det kom litt sent og at den fremdeles er veldig svak. 12 dpo i dag :bored:

Vedlegg

• 20211207_102608.jpg
    20211207_102608.jpg
    1,3 MB · Visninger: 136
Her er nok TR på vei, fikk en tempdupp i FF:sorry:
Og med en lutealfase på 10-11 dager så passer det bra da jeg er 9dpo i dag:mad: hadde håpet på at den satt denne mnd, for da rekker jeg å være ferdig med kvalmen til jobbstart etter foreldrepermisjon 4. mars:bored: men, da blir det nok ikke som jeg håpet:(

Vedlegg

• CE2AB112-6469-4E72-9EC2-D0BF7E30D561.jpeg
    CE2AB112-6469-4E72-9EC2-D0BF7E30D561.jpeg
    842,7 KB · Visninger: 58
Målte tempen for morro skyld her. 37,57-37,47-37,58:bored: Målt i munnen med noen minutters mellomrom.
Ikke at dette har noe med noenting å gjøre:p Måtte Google litt og fant ut at den kan stige om man er i aktivitet(selvfølgelig) har spist osv.
Jeg har ikke spist på flere timer og gikk fra sofaen og inn på rommet(ikke langt)
Ikke er jeg syk og pleier ikke å ha høy temp:bookworm:

Noen flere som har noe nytt å komme med?
Noen som vil settes på gravid? Forhåpentligvis ingen flere jeg må sette på TR?:p

Målte tempen for morro skyld her. 37,57-37,47-37,58:bored: Målt i munnen med noen minutters mellomrom.
Ikke at dette har noe med noenting å gjøre:p Måtte Google litt og fant ut at den kan stige om man er i aktivitet(selvfølgelig) har spist osv.
Jeg har ikke spist på flere timer og gikk fra sofaen og inn på rommet(ikke langt)
Ikke er jeg syk og pleier ikke å ha høy temp:bookworm:

Noen flere som har noe nytt å komme med?
Noen som vil settes på gravid? Forhåpentligvis ingen flere jeg må sette på TR?:p
Åj det var høy temp!

I dag har jeg tatt dose 3:gen014 flott å få det gjort! mensen har begynt å komme skikkelig i gang, armen å hodet VERKER å feberfølelsen har kommet, er det da innafor med så mye sjokolade å is man orker?!:laughing002:laughing002 Pms! Livmorens tårer over å ikke ha blitt befruktet

Det klaffet nok ikke for oss denne gangen:shy: klare ikke vente på testene som kommer i posten på ikm. Kjøpte en rfsu tidlig, fikk negativ 11dpo.
Kjenner at det egentlig er helt ok for da slipper vi spekulasjoner under julemiddagen:hilarious: er sikker på at svigermor lukter det om jeg er gravid:hilarious: Hum har skjønt det før vi har sakt det med de andre 3:nailbiting:

Gratulerer så masse til dere med positive tester, gleder meg på deres vegne:Heartred:Heartblue:Heartpink

Det klaffet nok ikke for oss denne gangen:shy: klare ikke vente på testene som kommer i posten på ikm. Kjøpte en rfsu tidlig, fikk negativ 11dpo.
Kjenner at det egentlig er helt ok for da slipper vi spekulasjoner under julemiddagen:hilarious: er sikker på at svigermor lukter det om jeg er gravid:hilarious: Hum har skjønt det før vi har sakt det med de andre 3:nailbiting:

Gratulerer så masse til dere med positive tester, gleder meg på deres vegne:Heartred:Heartblue:Heartpink

ikke mist håpet enda! Jeg begynner å tvile litt på rfsu etter egen erfaring og hva jeg har sett/lest. ;)
Ta en ny i morra tidlig? Det skal jeg:Heartred
Fikk selv negativ rfsu idag 10dpo.

Jeg kan settes på gravid :Heartred

Vedlegg

• 8E68E416-97F8-4B57-803B-795E5AD46E1B.jpeg
    8E68E416-97F8-4B57-803B-795E5AD46E1B.jpeg
    253,5 KB · Visninger: 100
Back
Topp