Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke skygge gratulererBegynner å lure på om dette er noe mer enn bare skygger
Det der er nok en babystrekBegynner å lure på om dette er noe mer enn bare skygger
Det her er i hvertfall ikke bare en skygge. Krysser fingrene for at du får en strekere strek i morgen. Er du helt sikker på el? Kan jo være egget festet seg litt sent og..? ♡Litt økning siden i går, men begynner å frykte nok en kjemisk.. synes den burde vært sterkere nå 11dpo håper virkelig det bare er «normal» dobling
Sniker… kanskje du bare produserer hcg litt senere? 11 dpo er jo også veeeeldig tidlig! Krysser alt jeg har for deg! Kjemisk er noe dritt!Litt økning siden i går, men begynner å frykte nok en kjemisk.. synes den burde vært sterkere nå 11dpo håper virkelig det bare er «normal» dobling
Det her er i hvertfall ikke bare en skygge. Krysser fingrene for at du får en strekere strek i morgen. Er du helt sikker på el? Kan jo være egget festet seg litt sent og..? ♡
Sniker… kanskje du bare produserer hcg litt senere? 11 dpo er jo også veeeeldig tidlig! Krysser alt jeg har for deg! Kjemisk er noe dritt!
Fin økning detTydelig at det er noe på gang, men synes det kom litt sent og at den fremdeles er veldig svak. 12 dpo i dag
Den er positiv!!Begynner å lure på om dette er noe mer enn bare skygger
Åj det var høy temp!Målte tempen for morro skyld her. 37,57-37,47-37,58 Målt i munnen med noen minutters mellomrom.
Ikke at dette har noe med noenting å gjøre Måtte Google litt og fant ut at den kan stige om man er i aktivitet(selvfølgelig) har spist osv.
Jeg har ikke spist på flere timer og gikk fra sofaen og inn på rommet(ikke langt)
Ikke er jeg syk og pleier ikke å ha høy temp
Noen flere som har noe nytt å komme med?
Noen som vil settes på gravid? Forhåpentligvis ingen flere jeg må sette på TR?
Ja ikke sant!Åj det var høy temp!
Kjempefin økning synes jegTydelig at det er noe på gang, men synes det kom litt sent og at den fremdeles er veldig svak. 12 dpo i dag
Det klaffet nok ikke for oss denne gangen klare ikke vente på testene som kommer i posten på ikm. Kjøpte en rfsu tidlig, fikk negativ 11dpo.
Kjenner at det egentlig er helt ok for da slipper vi spekulasjoner under julemiddagen er sikker på at svigermor lukter det om jeg er gravid Hum har skjønt det før vi har sakt det med de andre 3
Gratulerer så masse til dere med positive tester, gleder meg på deres vegne