IKM uke 49

Gratulerer så mye til alle gravide :Heartred

Her fikk jeg negativ i morges, ikke engang en skyggestrek på to ulike tester. Så tipper det bare har vært skygger på de jeg har tatt tidligere. Regner med at løpet er kjørt, er et sted mellom 11-12 dpo i dag. Skikkelig nedtur altså :banghead:

Masse lykke til til resten av dere som tester nå:Heartred

Her fikk jeg negativ i morges, ikke engang en skyggestrek på to ulike tester. Så tipper det bare har vært skygger på de jeg har tatt tidligere. Regner med at løpet er kjørt, er et sted mellom 11-12 dpo i dag. Skikkelig nedtur altså :banghead:

Det er mange som ikke tester positivt før på IKM eller noen dager etter, så ikke mist motet :love7

Gratulerer til alle som har fått positiv test :Heartred

jeg kan settes på TR 13 DPO

Faktisk første gang på to år at syklusen var på 28 dager får håpe at den fortsetter slik :p

Her sank tempen godt under linja på FF. Så da venter jeg på TR. Dpo 12 i dag. Jeg tror tr kommer i dag, premom sier fredag og FF lørdag:bag:
Jaja, får trøste meg med at jeg skal kose meg med spekemat, vin og annen fyfy mat i jula:p

Har fortsatt et lite håp for deg jeg altså! ♡

Tusen takk! :Heartred Mistet i MA i sommer i uke 12, så kjenner at man jubler litt reservert, redd for å miste igjen :(
Vet du, jeg forstår deg så godt! Hadde en exu i uke 9 i august. Prøver faktisk å ikke tenke på at jeg er gravid nå. Men du nå er det vår tur! Helt til termin ♡

Fikk 2-3 på digital test i dag, det er noe eget med å få lese det :love017 Da tør jeg å liste meg over i terminforum..

Gratulerer til dere som har fått positiv test, og masse lykke til til dere andre. Håper på klaff i juletiden for dere som prøver igjen neste runde :santa :Heartred

Fikk 2-3 på digital test i dag, det er noe eget med å få lese det :love017 Da tør jeg å liste meg over i terminforum..

Gratulerer til dere som har fått positiv test, og masse lykke til til dere andre. Håper på klaff i juletiden for dere som prøver igjen neste runde :santa :Heartred
Oi så gøy! Hvor langt på vei er du? :) gratulerer!

Oi så gøy! Hvor langt på vei er du? :) gratulerer!

Tusen takk :love017 IKM i dag, 3+6 etter min beregning.
Tidligtesten var fortsatt svak med ingen-lite økning siden mandag, så ble glad for å få tydelig resultat på vanlig test (stav og digital).

Hva med deg, hvor langt på vei er du? :)

Tusen takk :love017 IKM i dag, 3+6 etter min beregning.
Tidligtesten var fortsatt svak med ingen-lite økning siden mandag, så ble glad for å få tydelig resultat på vanlig test (stav og digital).

Hva med deg, hvor langt på vei er du? :)
Er noe mer virkelig når man ser det står skrevet ♡
men oii så bra du allerede fikk 2-3 på digital allerede! ♡
Venter på 2-3 eller 3+. Fikk 1-2 da jeg var 3+5 og i går 4+1. Var nok kanskje bare i grensa :) blir en ny digital mot helgen :) 4+2 i dag ❤

Kan man tenke at dette er grei økning? Skulle gjerne sett en sterkere strek ved 13 dpo. Digital i går viste "ikke gravid" :shifty:

Vedlegg

• 20211208_103537.jpg
    20211208_103537.jpg
    1,4 MB · Visninger: 124
Hmmm... trudde jeg hadde ikm i dag. Og tatt flere tester og alle er negative:( Men virker som om EL kan ha vært senere enn jeg kanskje trudde

Vedlegg

• 20211208_123701.jpg
    20211208_123701.jpg
    307,4 KB · Visninger: 73
Nei, klamrer meg litt fast i det håpet - som alltid :D :Heartred

Hvordan går det med deg? Testet noe mer? :happy:
Gjør det. Forrige gang jeg var gravid så ble den ikke positiv før 12 dpo, testet negativt kvelden før også, 12 dpo var den kjempesvak :happy: Ifølge kalenderen idag er jeg 11 dpo, så klamrer meg fast i håpet selv. Jeg får fortsatt skygger/veldig svake streker. Fått det hver dag, og tester som en gal :oops::shy: Basert på symptomer jeg tenker er vanskelig å innbille seg, så håper jeg jo fortsatt den skal bli rosa nok til at jeg kan feire snart :happy: tempen har holdt seg høy i tillegg. men vi får se da, jeg er redd for å håpe for mye og :banghead::happy:

12 dpo, det seneste jeg har fått mensen tidligere i disse pp har vært morgen 12 dpo. Ingen tegn på mensen:bored: At lutealfasen nå i pp3 blir litt lengre er jo bare fint, men hadde liksom forventet å stå opp til mensen. Tempen falt i mårrest så den må jo være rett irundt hjørnet?

Hei finfolk!
Jeg har bare fått disse skyggene gjennom disse dagene. Enten er det parti med skygger eller mulig kjemisk, men heller for det første. Jeg satser for fult kommende syklus, og satser på at den forløper helt uten sykdom og andre hindre :happy: gratulerer masse til dere nygravide!!:shy::Heartred

Back
Topp