Jeg kan settes på gravid
gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på gravid
Jeg kan settes på gravid
Wohoo gratulerer!!Jeg kan settes på gravid
Det er mange som ikke tester positivt før på IKM eller noen dager etter, så ikke mist motetGratulerer så mye til alle gravide
Her fikk jeg negativ i morges, ikke engang en skyggestrek på to ulike tester. Så tipper det bare har vært skygger på de jeg har tatt tidligere. Regner med at løpet er kjørt, er et sted mellom 11-12 dpo i dag. Skikkelig nedtur altså
Masse lykke til til resten av dere som tester nå
Nei, klamrer meg litt fast i det håpet - som alltidDet er mange som ikke tester positivt før på IKM eller noen dager etter, så ikke mist motet
Har fortsatt et lite håp for deg jeg altså! ♡Gratulerer så mye til alle gravide
Her fikk jeg negativ i morges, ikke engang en skyggestrek på to ulike tester. Så tipper det bare har vært skygger på de jeg har tatt tidligere. Regner med at løpet er kjørt, er et sted mellom 11-12 dpo i dag. Skikkelig nedtur altså
Masse lykke til til resten av dere som tester nå
Wohoo gratulerer!!
Vet du, jeg forstår deg så godt! Hadde en exu i uke 9 i august. Prøver faktisk å ikke tenke på at jeg er gravid nå. Men du nå er det vår tur! Helt til termin ♡Tusen takk! Mistet i MA i sommer i uke 12, så kjenner at man jubler litt reservert, redd for å miste igjen
Oi så gøy! Hvor langt på vei er du? gratulerer!Fikk 2-3 på digital test i dag, det er noe eget med å få lese det Da tør jeg å liste meg over i terminforum..
Gratulerer til dere som har fått positiv test, og masse lykke til til dere andre. Håper på klaff i juletiden for dere som prøver igjen neste runde
Oi så gøy! Hvor langt på vei er du? gratulerer!
Er noe mer virkelig når man ser det står skrevet ♡Tusen takk IKM i dag, 3+6 etter min beregning.
Tidligtesten var fortsatt svak med ingen-lite økning siden mandag, så ble glad for å få tydelig resultat på vanlig test (stav og digital).
Hva med deg, hvor langt på vei er du?
Gjør det. Forrige gang jeg var gravid så ble den ikke positiv før 12 dpo, testet negativt kvelden før også, 12 dpo var den kjempesvak Ifølge kalenderen idag er jeg 11 dpo, så klamrer meg fast i håpet selv. Jeg får fortsatt skygger/veldig svake streker. Fått det hver dag, og tester som en gal Basert på symptomer jeg tenker er vanskelig å innbille seg, så håper jeg jo fortsatt den skal bli rosa nok til at jeg kan feire snart tempen har holdt seg høy i tillegg. men vi får se da, jeg er redd for å håpe for mye ogNei, klamrer meg litt fast i det håpet - som alltid
Hvordan går det med deg? Testet noe mer?