Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingenting er vel helt håpløst sålenge tanta holder seg unnaNegativ test med følsomhet på 25 mlU idag 13 depo… fortsatt håp?
UTÅLMODIG sjel etter sa og utenfor livmora siden august…. !!
hjelper pent lite at jeg har fått oppheng på å teste og brukt fler tusen kroner på tester … #adhd
Positivt til slutt er at det er helg og jeg har barnefri i morgen
Ja det var veldig mange også! TR her i morges også..Voldsomt hvor mange som får besøk av den tanta
Jeg er sur, kall det pms, hormoner eller hva du vil. Jeg har mensen og alt av juleavslutninger er avlyst på både skole og fritidsaktiviteter Hadde gleda meg masse til å endelig se ungene i år!!
Drikker vin og furter, 15 grader i hytta nå(kom opp for en time siden)
Får vel bare gå på ny pp, syklusene er for lange og lutealfasen for kort. Gynekologen ville ikke ta meg inn uten henvisning, så må ringe legen på mandag. Han er heldigvis veldig grei da….
Så kjedelig at alt er avlyst!! Vi fikk heldigvis med oss siste rest av juleavslutninger på div fritidsaktiviteter. Hvor lang lutefase har du?Voldsomt hvor mange som får besøk av den tanta
Jeg er sur, kall det pms, hormoner eller hva du vil. Jeg har mensen og alt av juleavslutninger er avlyst på både skole og fritidsaktiviteter Hadde gleda meg masse til å endelig se ungene i år!!
Drikker vin og furter, 15 grader i hytta nå(kom opp for en time siden)
Får vel bare gå på ny pp, syklusene er for lange og lutealfasen for kort. Gynekologen ville ikke ta meg inn uten henvisning, så må ringe legen på mandag. Han er heldigvis veldig grei da….
Så kjedelig at alt er avlyst!! Vi fikk heldigvis med oss siste rest av juleavslutninger på div fritidsaktiviteter. Hvor lang lutefase har du?
Åj ja det er jo mye! Vi har heldigvis ekstremt lite smitte her. Ja p piller kan jo sikker ha noe å si! Vi ligger ganske likt på lutefase da, har som regel 10-12 dager. Vanligvis begynner spottingen på kvelden 10 dpo.Forstår jo at de avlyser, det er to klasser med en del smitte på skolen osv
10, 11 og 11,5 dag. Det er jo ikke så alt for ille men så kort har den ikke vært før med de andre 3 barna. Er nok en bivirkning av p-piller i 6,5 år uten å ha hatt mensen.
Var litt sur i går. I dag har jeg sovet lenge, sto opp til god hyttefrokost med familien Nå skal vi ut å gå på skøyter, grille pølser på bålet og bare kose oss!
Jeg synes faktisk det er litt kort, og når alle de andre barna har klaffet med en gang(eller før vi har prøvd) så føler jeg at det kan ligge noe i det.
Åj ja det er jo mye! Vi har heldigvis ekstremt lite smitte her. Ja p piller kan jo sikker ha noe å si! Vi ligger ganske likt på lutefase da, har som regel 10-12 dager. Vanligvis begynner spottingen på kvelden 10 dpo.
Høres helt fantastik deilig ut Kos dere masse