IKM uke 49

Jeg kan settes på TR. Gratulerer så mye til alle nygravide :Heartred
 
:confused: Negativ test med følsomhet på 25 mlU idag 13 depo… fortsatt håp?

UTÅLMODIG sjel etter sa og utenfor livmora siden august…. !! :(:yuck:

hjelper pent lite at jeg har fått oppheng på å teste og brukt fler tusen kroner på tester … #adhd

Positivt til slutt er at det er helg og jeg har barnefri i morgen:p:D
 
:confused: Negativ test med følsomhet på 25 mlU idag 13 depo… fortsatt håp?

UTÅLMODIG sjel etter sa og utenfor livmora siden august…. !! :(:yuck:

hjelper pent lite at jeg har fått oppheng på å teste og brukt fler tusen kroner på tester … #adhd

Positivt til slutt er at det er helg og jeg har barnefri i morgen:p:D
Ingenting er vel helt håpløst sålenge tanta holder seg unna:love017
 
Jeg spotter fortsatt beige/brunt. Ikm er i morgen. Negativ test i dag 13dpo ish (skygge som før, men regner den som negativ siden det ikke har vært stigning hele uken). Regner med tanta er på vei, men tempen er fortsatt høy. Noen som har erfaring med dette? :shy:
 
Testet negativt idag på ikm, tror tanta er like rundt hjørnet. Kjenner litt på begynnende menssmerter:shifty:
Jaja, får prøve på nytt da:sex
 
Voldsomt hvor mange som får besøk av den tanta:sour:
Jeg er sur, kall det pms, hormoner eller hva du vil. Jeg har mensen og alt av juleavslutninger er avlyst på både skole og fritidsaktiviteter:shifty: Hadde gleda meg masse til å endelig se ungene i år!!
Drikker vin og furter, 15 grader i hytta nå(kom opp for en time siden)
Får vel bare gå på ny pp, syklusene er for lange og lutealfasen for kort. Gynekologen ville ikke ta meg inn uten henvisning, så må ringe legen på mandag. Han er heldigvis veldig grei da….
 
Voldsomt hvor mange som får besøk av den tanta:sour:
Jeg er sur, kall det pms, hormoner eller hva du vil. Jeg har mensen og alt av juleavslutninger er avlyst på både skole og fritidsaktiviteter:shifty: Hadde gleda meg masse til å endelig se ungene i år!!
Drikker vin og furter, 15 grader i hytta nå(kom opp for en time siden)
Får vel bare gå på ny pp, syklusene er for lange og lutealfasen for kort. Gynekologen ville ikke ta meg inn uten henvisning, så må ringe legen på mandag. Han er heldigvis veldig grei da….
Ja det var veldig mange også! TR her i morges også..

Håper du får sjekket ut hvorfor det er sånn! Kanskje vi sees i neste gruppe :happy: Lykke til til dere andre også :Heartred
 
Voldsomt hvor mange som får besøk av den tanta:sour:
Jeg er sur, kall det pms, hormoner eller hva du vil. Jeg har mensen og alt av juleavslutninger er avlyst på både skole og fritidsaktiviteter:shifty: Hadde gleda meg masse til å endelig se ungene i år!!
Drikker vin og furter, 15 grader i hytta nå(kom opp for en time siden)
Får vel bare gå på ny pp, syklusene er for lange og lutealfasen for kort. Gynekologen ville ikke ta meg inn uten henvisning, så må ringe legen på mandag. Han er heldigvis veldig grei da….
Så kjedelig at alt er avlyst!! Vi fikk heldigvis med oss siste rest av juleavslutninger på div fritidsaktiviteter. Hvor lang lutefase har du?
 
Så kjedelig at alt er avlyst!! Vi fikk heldigvis med oss siste rest av juleavslutninger på div fritidsaktiviteter. Hvor lang lutefase har du?

Forstår jo at de avlyser, det er to klasser med en del smitte på skolen osv:hungover:
10, 11 og 11,5 dag. Det er jo ikke så alt for ille men så kort har den ikke vært før med de andre 3 barna. Er nok en bivirkning av p-piller i 6,5 år uten å ha hatt mensen.

Var litt sur i går. I dag har jeg sovet lenge, sto opp til god hyttefrokost med familien:Heartred Nå skal vi ut å gå på skøyter, grille pølser på bålet og bare kose oss!
 
:goodnight
Forstår jo at de avlyser, det er to klasser med en del smitte på skolen osv:hungover:
10, 11 og 11,5 dag. Det er jo ikke så alt for ille men så kort har den ikke vært før med de andre 3 barna. Er nok en bivirkning av p-piller i 6,5 år uten å ha hatt mensen.

Var litt sur i går. I dag har jeg sovet lenge, sto opp til god hyttefrokost med familien:Heartred Nå skal vi ut å gå på skøyter, grille pølser på bålet og bare kose oss!
Åj ja det er jo mye! Vi har heldigvis ekstremt lite smitte her. Ja p piller kan jo sikker ha noe å si! Vi ligger ganske likt på lutefase da, har som regel 10-12 dager. Vanligvis begynner spottingen på kvelden 10 dpo.

Høres helt fantastik deilig ut❤️ Kos dere masse❤️❤️
 
:goodnight
Åj ja det er jo mye! Vi har heldigvis ekstremt lite smitte her. Ja p piller kan jo sikker ha noe å si! Vi ligger ganske likt på lutefase da, har som regel 10-12 dager. Vanligvis begynner spottingen på kvelden 10 dpo.

Høres helt fantastik deilig ut❤️ Kos dere masse❤️❤️
Jeg synes faktisk det er litt kort, og når alle de andre barna har klaffet med en gang(eller før vi har prøvd) så føler jeg at det kan ligge noe i det.

Ja vi skal kose oss max:happy093
 
Det ser dårlig ut for min del desverre. Så trur jeg kan settes på ikke gravid. Tr melder heller ikke sin ankomst og alle tester er negative :grumpy: så blir å kontakte gyno på mandag for å høre om jeg kan starte på provera igjen
 
Sjekket testen jeg tok i går etter noen timer, kan skimte strek der, men tror det er skyggestrek dessverre. Ikm var igår, tr har fortsatt ikke kommet:confused005
Testen som ble tatt i går var på utvannet urin når jeg var på jobb:hilarious:
Prøvde å kjenne etter på tappen i går kveld, men den var hard. Vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter, men sist jeg kjente etter rett før tr så var den myk:oops: har ingen tester, så får ikke sjekket:confused:
 
Ble såå skuffa nå:meh: har fått mail fra helthjem om at testene mine skulle bli levert i postkassa idag, men de var ikke kommet likevel! Håper virkelig de kommer i morgen tidlig:rolleyes: notat til meg selv: Jeg skal aldri glemme å bestille tester i tide igjen:wtf:
 
Ingen augustspire her heller.. :(

Gratulerer til dere med positiv test. :Heartred
 
Kan settes på tr:wtf: tror jeg har hatt el litt senere enn jeg pleier, derfor tr er så sein denne gangen. Har begynt å spotte så regner med tr kommer for fullt i morgen.

Gratulerer til alle nygravide:love7 måtte spirene klamre seg fast til termin:Heartred
Lykke til med ny pp til dere (oss) andre:sign17:sign19
 
Ikke funnet el og ikke fått TR… virker som syklusen ikke er helt i orden enda :(

gratulerer til alle gravide :Heartred
 
Ingen mensen her, men også negativ test. :wtf:
Tror ikke syklusen min er som den skal etter operasjon 1/11 hvor jeg fjernet eggleder.… får bare vente å se.

Grattis til alle med positiv test:Heartred

Oppdaterer jeg. Der kom mensen, så TR på meg.
 
Last edited:
12 DPO idag, foreløpig ingen mens :) Ingen tegn på at TR er rett rundet hjørnet heller. Men blenda tester :confused005 Men tror TR kommer til onsdag kanskje. Venter bare og ser :) Har en viss ro denne PP, så det er deilig

Gratulerer til alle nygravide!! :wav
 
Har ikke fått mens enda jeg heller..:confused005 regnet med den kom siden jeg fikk litt rosa på papiret igår kveld, men ingenting skjer:wtf: har tatt ny test idag, nok en skygge (annet merke).. hvor sent kan man få positiv test hvis man er gravid?:anyone
 

Vedlegg

  • 20211213_221018.jpg
    20211213_221018.jpg
    1,3 MB · Visninger: 63
Back
Topp