IKM uke 49

Har ikke fått mens enda jeg heller..:confused005 regnet med den kom siden jeg fikk litt rosa på papiret igår kveld, men ingenting skjer:wtf: har tatt ny test idag, nok en skygge (annet merke).. hvor sent kan man få positiv test hvis man er gravid?:anyone
Hvor lenge har du fått skygge? Rart om du får skygger på flere.
 
Har ikke fått mens enda jeg heller..:confused005 regnet med den kom siden jeg fikk litt rosa på papiret igår kveld, men ingenting skjer:wtf: har tatt ny test idag, nok en skygge (annet merke).. hvor sent kan man få positiv test hvis man er gravid?:anyone

Jeg ser strek på den, men ja, om du får sånn hver dag så er det muligens skygge. Irriterende uansett.. Når skulle du hatt mensen? Det er jo mulig å få positiv test flere dager etter IKM:happy:
 
Jeg ser strek på den, men ja, om du får sånn hver dag så er det muligens skygge. Irriterende uansett.. Når skulle du hatt mensen? Det er jo mulig å få positiv test flere dager etter IKM:happy:

Skulle hatt tr på fredag. Men har ikke testet etter el, så tror kanskje den har flyttet seg slik at jeg har ikm imorgen, ifølge symptomer jeg hadde. Har fått skygge på to tester, de første jeg jeg tok denne perioden var blenda. Syns det er kjipt å vente på tr:wtf:
 
Skulle hatt tr på fredag. Men har ikke testet etter el, så tror kanskje den har flyttet seg slik at jeg har ikm imorgen, ifølge symptomer jeg hadde. Har fått skygge på to tester, de første jeg jeg tok denne perioden var blenda. Syns det er kjipt å vente på tr:wtf:

Skjønner det er kjipt... ta en ny i morgen, det kan jo hende det er noe på gang! Håper jo selvfølgelig det :Heartred
 
Skjønner det er kjipt... ta en ny i morgen, det kan jo hende det er noe på gang! Håper jo selvfølgelig det :Heartred

Ja, jeg tok ikke test idag sånn at hvis det er noe på gang så burde jeg se det på testen imorgen:rolleyes: Håper selvfølgelig at det er noe på gang, men har mine tvil.
 
Er den blitt tydeligere?! Klarte ikke la vær å teste idag likevel:hilarious: fortsatt ingen tegn til tr.. har dessverre ingen tidligtester, så bruker vanlige.
 

Vedlegg

  • 20211214_175744.jpg
    20211214_175744.jpg
    1,4 MB · Visninger: 57
Her er begge tørket. Litt redigert. Vises bedre enn på bilde
 

Vedlegg

  • 20211214_185450.jpg
    20211214_185450.jpg
    3,5 MB · Visninger: 59
Men jeg syns det er lovlig sent:hilarious: denne ikm gruppa er jo så og si ferdig:rolleyes: må jo bare vente å se..

Ser den, jeg har ikke testet positivt selv og har heller ikke fått tr ennå. Men jeg tenker at det er lov å håpe på det beste iallefall :happy:
 
Jeg er nok gravid ja, men er redd det kanskje ender i kjemisk. Har begynt å blø litt, så må bare vente å se hva som skjer:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20211215_054412.jpg
    20211215_054412.jpg
    1,4 MB · Visninger: 60
Har testet I kveld også. Ser at strekene blir litt sterkere, men er fortsatt bekymret for at det ikke skal gå bra. Jeg blør en del.. ikke bare litt, men nesten som mens. Kan det gå bra likevel?:oops:
 

Vedlegg

  • 20211215_210536.jpg
    20211215_210536.jpg
    1,4 MB · Visninger: 46
Har testet I kveld også. Ser at strekene blir litt sterkere, men er fortsatt bekymret for at det ikke skal gå bra. Jeg blør en del.. ikke bare litt, men nesten som mens. Kan det gå bra likevel?:oops:
Ville ha testa om noen dager og se om testene endrer seg. Om du blør mye kan det være kjemisk, men vanskelig å si. Lykke til :love7
 
Ville ha testa om noen dager og se om testene endrer seg. Om du blør mye kan det være kjemisk, men vanskelig å si. Lykke til :love7
Syns det er så vanskelig å vente:bounce klarer liksom ikke å tenke positivt og vanskelig å konsentrere seg på jobb:yuck:
Jeg kommer nok til å teste hver dag framover:oops:
 
Syns det er så vanskelig å vente:bounce klarer liksom ikke å tenke positivt og vanskelig å konsentrere seg på jobb:yuck:
Jeg kommer nok til å teste hver dag framover:oops:
Du kan teste hos legen og se om hcg stiger eller synker. Hvis ikke får du eventuelt svar med og se om testene blir negativ, krysser fingrene for deg!! :Heartred
 
Etter 3 positive tester så får jeg vel si meg enig med dere. Gravid

EL 25 november, ikm 10 desember. Altså 8 dpo, om jeg ikke har talt veldig feil.

Får jeg bli med dere her litt til, eller er det slik at man blir «kastet» over på Gravid formuler med engang? Jeg klarer ikke helt å slappe av helt ennå!


Hei igjen dere,

Jeg var innom her i desember, og mistet dessverre denne spiren. Men vi prøver igjen. Var jo helt i ramasjokk når jeg ble gravid i desember, siden vi har så mange barn. Men så kom gleden - og vi bestemte oss for å prøve på en siste. Har 5 gutter - kanskje det kan bli en jente? ;)

4 DPO i dag - klær i fingrene etter å teste!
 
Back
Topp