IKM uke 49

Ganske sikker på at tr kommer i morgen, spotting i dag og tempen er fortsatt lavere enn for 2 dager siden. selv om den ikke har sunket mere enn i går:confused005

Men!! Da blir det baby med unnfangelse rundt nyttårsaften:cool01 :gen014

Har tidenes humørsyka og pms med tårer osv:cool05

stakars mannen min:Heartbigred:love7

Kan man tenke at dette er grei økning? Skulle gjerne sett en sterkere strek ved 13 dpo. Digital i går viste "ikke gravid" :shifty:
Den har doblet seg som den skal siden 11 dpo, så jeg synes strimlene ser fine ut :) Dog litt rart digital var negativ, men den krever kanskje litt mer hcg. Ta ny i morgen? Har du tatt vanlig strimmel? Håper for deg :Heartred

Gjør det. Forrige gang jeg var gravid så ble den ikke positiv før 12 dpo, testet negativt kvelden før også, 12 dpo var den kjempesvak :happy: Ifølge kalenderen idag er jeg 11 dpo, så klamrer meg fast i håpet selv. Jeg får fortsatt skygger/veldig svake streker. Fått det hver dag, og tester som en gal :oops::shy: Basert på symptomer jeg tenker er vanskelig å innbille seg, så håper jeg jo fortsatt den skal bli rosa nok til at jeg kan feire snart :happy: tempen har holdt seg høy i tillegg. men vi får se da, jeg er redd for å håpe for mye og :banghead::happy:
Samme her, tror jeg fikk sen positiv test sist graviditet også! Tester også som en gal, må gjemme meg fra mannen :hilarious:

Håper det vi ser og kjenner på er en liten spire! Sikkert lurt å ha beina plantet litt på bakken også - men håp er en god og viktig følelse å ha:Heartred

Da ble det plutselig litt mer virkelig :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-2082403062.jpg
    Snapchat-2082403062.jpg
    1,3 MB · Visninger: 91
Den har doblet seg som den skal siden 11 dpo, så jeg synes strimlene ser fine ut :) Dog litt rart digital var negativ, men den krever kanskje litt mer hcg. Ta ny i morgen? Har du tatt vanlig strimmel? Håper for deg :Heartred

Takk :Heartred Tok ny digital nå som var positiv, var nok bare litt tidlig ute :D

Samme her, tror jeg fikk sen positiv test sist graviditet også! Tester også som en gal, må gjemme meg fra mannen :hilarious:

Håper det vi ser og kjenner på er en liten spire! Sikkert lurt å ha beina plantet litt på bakken også - men håp er en god og viktig følelse å ha:Heartred
Jaa jeg også gjør det :hilarious::shy:
Har på følelsen at det kanskje er kjemisk ellerno, sikkert for godt til å være sant:dead: men vi får se da :rolleyes:

Vet du, jeg forstår deg så godt! Hadde en exu i uke 9 i august. Prøver faktisk å ikke tenke på at jeg er gravid nå. Men du nå er det vår tur! Helt til termin ♡

Ja, det hadde vært ålreit med bebis nå! Vi er veldog klare her hjemme i allefall :p Hadde du noen fra før?

Som en kirsebær på toppen for en ikke så trivelig dag, kan jeg skrives opp på tanta som en siste finish etter tannpussen nå i kveld:p

Men ny PP

Ja, det hadde vært ålreit med bebis nå! Vi er veldog klare her hjemme i allefall :p Hadde du noen fra før?
Ja har en på 1,5 med min samboer og to litt eldre med min x. Så heldig sånn sett :) men blir fint for minstemann med en lillebror/lillesøster. Så er jeg heelt ferdig! Må spirene våre klamre seg fast!

Negativ test på meg i dag TR har enda ikke kommet. Trodde syklusen hadde stabilisert seg men kanskje ikke helt likevel..

Tok ny test i dag, trudde IKM var i går. I går kunne jeg skimte noe men regnet med at det kun var den berømte skyggestreken.
Bildene under er fra samme test i dag, syns jeg kan skimte noe i dag. Men er redd det også er kun skyggestrek i dag også. Selv om jeg syns den er tidligere enn i går. Ser dere noe? Skygge el gravidstrek? Trur EL har vært senere enn forventet

Vedlegg

• Snapchat-1076683796.jpg
    Snapchat-1076683796.jpg
    362,3 KB · Visninger: 100
  • Snapchat-1413708119.jpg
    Snapchat-1413708119.jpg
    418,9 KB · Visninger: 104
Tok ny test i dag, trudde IKM var i går. I går kunne jeg skimte noe men regnet med at det kun var den berømte skyggestreken.
Bildene under er fra samme test i dag, syns jeg kan skimte noe i dag. Men er redd det også er kun skyggestrek i dag også. Selv om jeg syns den er tidligere enn i går. Ser dere noe? Skygge el gravidstrek? Trur EL har vært senere enn forventet

Ser helt klart en strek der med filter:angelic:

leg bildet inn i Lightbox i FF så ser du hva jeg menerxsmile5 bildet jeg la ved var ikke så tydelig som jeg fikk det

Vedlegg

• 096BC2A4-099E-4939-8D0D-3652FB014068.jpg
    096BC2A4-099E-4939-8D0D-3652FB014068.jpg
    15,7 KB · Visninger: 80
Ser helt klart en strek der med filter:angelic:

leg bildet inn i Lightbox i FF så ser du hva jeg menerxsmile5 bildet jeg la ved var ikke så tydelig som jeg fikk det

Ah, aldri brukt FF jeg. Men lastet det ned nå. Så da får jeg kikke litt på det :happy: bare redd det er den berømte skyggestreken. Tenker jeg tar en ny test om noen dager. Har noe symptomer, som mensmurringer og prikkende følelse i nipplene. Dette pleier jeg ikke å få før mensen. Husker jeg hadde det sånn før graviditeten med lille sjefen I huset. Så har jo ett lite håp

Jeg føler håpet er ute for min del.. fryktelig nedtur. Har jo hatt skygger på testene, men ikke noe tydeligere idag heller. Fortsatt høy temp, men litt beige utflod idag så går ut ifra at det sikkert er starten på TR. Har jo hatt symptomer hele uka egentlig, som jeg har kjent igjen fra forrige svangerskap. Kjemisk kanskje? Ikke vet jeg, Men ja, når jeg begynner å få beige utflod, og testene ikke er tydeligere, da føler jeg håpet er ute. :banghead:

Jeg føler håpet er ute for min del.. fryktelig nedtur. Har jo hatt skygger på testene, men ikke noe tydeligere idag heller. Fortsatt høy temp, men litt beige utflod idag så går ut ifra at det sikkert er starten på TR. Har jo hatt symptomer hele uka egentlig, som jeg har kjent igjen fra forrige svangerskap. Kjemisk kanskje? Ikke vet jeg, Men ja, når jeg begynner å få beige utflod, og testene ikke er tydeligere, da føler jeg håpet er ute. :banghead:
Samme her, blenda tester/lurestreker.. IKM i morgen.. hatt en skikkelig lett på gråten dag, dette er så kjipt og tidkrevende. Det må bare gå neste runde (eller i morgen) :shy:

Back
Topp