IKM uke 49

Såå spennende å titte innom her nå! håpefulle streker! Satser på at flere av dere går over i termingruppe med meg ❤
Testet ikke i går i håp om å se en stor økning i strektesten. Og det ble det og :) fin sterk rosa strek i dag, 13 dpo og IKM. Det her må da bare gå bra! :nailbiting::Heartpink Siste strimmeltesten i hus, kun digitale igjen. Tenker å ta en senere i uka for å se om jeg får 2-3 (eller 3+)
Vis vedlegget 372671
Det der må jo gå bra! :woot::Heartred Håper jeg blir med inn i termingruppen :happy: Blir spennende de neste dagene!

For en fin økning :love017
Jaa ikke sant ? Liker det jeg ser :smiley-bounce012
Hadde en exu i sommer og da steg testen saaakte, pluss at jeg måtte komme til ikm før jeg så en svak strek.
Det der må jo gå bra! :woot::Heartred Håper jeg blir med inn i termingruppen :happy: Blir spennende de neste dagene!
Håper virkelig det sitter nå :nailbiting:
Og krysser alt for at du joiner meg!

11 dpo og kan se en liten skygge. Testen i går var helt blenda, så ble litt overrasket i dag. Spent på om det er begynnende babystrek :happy:

Vedlegg

• Snapchat-1233438204.jpg
    Snapchat-1233438204.jpg
    1,4 MB · Visninger: 150
Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å ta den eneste testen jeg hadde igjen:hilarious: tok den igår 9 dpo, og den var jo som forventet negativ:hilarious: så nå sitter jeg her da, 10dpo uten tester:facepalm: bestilte et lass med tester fra farmasiet på lørdag, men pakken er ikke sendt engang:bored: Hvordan overleve de neste dagene??!

Tok disse nå, stoler mer på CB sin så nå tør jeg å håpe på en fin økning de neste dagene :love017

Vedlegg

• 7C56B65E-27AE-4C62-AD82-F325374442C8.jpeg
    7C56B65E-27AE-4C62-AD82-F325374442C8.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 98
Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å ta den eneste testen jeg hadde igjen:hilarious: tok den igår 9 dpo, og den var jo som forventet negativ:hilarious: så nå sitter jeg her da, 10dpo uten tester:facepalm: bestilte et lass med tester fra farmasiet på lørdag, men pakken er ikke sendt engang:bored: Hvordan overleve de neste dagene??!
De har forsinkelser som mange andre dessverre :pale
Bestilt selv derifra og venter… tok en som jeg tydet som negativ eller skygge idag:dontknow
Jeg er bare 9dpo idag.
Krysser fingra for oss:Heartred

Kan settes på TR.

Gratulerer til dere som har fått positivt og lykke til dere andre som skal teste:)

Kan settes på tr:smiley-angry017 Skal ta blodprøver på CD 1-4 iforhold til pcos, er det noen av dagene som er bedre å ta på? Håper å få tatt på første dag med rødt blod, eller andre.. I morgen er det klart for dose 3 av Pfizer siden tanta kom:cat:

De har forsinkelser som mange andre dessverre :pale
Bestilt selv derifra og venter… tok en som jeg tydet som negativ eller skygge idag:dontknow
Jeg er bare 9dpo idag.
Krysser fingra for oss:Heartred

Regnet med at de har forsinkelser.. kjedelig å vente på tester:p men vil samtidig ikke handle på apoteket da alle kjenner alle her:rolleyes: tipper mensen kommer før testene:wtf: kanskje like greit, så slipper jeg å bruke testene for gjeves:hilarious:
Men håper jo selvfølgelig at tr ikke kommer da, det hadde jo vært det beste:Heartred

Jeg har ikke vært så aktiv på forumet denne gangen for skuffelsen har vært så stor de andre gangene og ble minnet om MA ved hver negative test… Men nå tror jeg det er noe på gang hos meg altså.. Dette er tester fra morgen 8dpo, morgen og kveld 9dpo:rolleyes::nailbiting:

Vedlegg

• E9EF8A78-3470-44DA-9416-4C0C6B94E039.jpeg
    E9EF8A78-3470-44DA-9416-4C0C6B94E039.jpeg
    929,2 KB · Visninger: 143
  • 26489EFE-7EC1-460D-96F2-48DDED0ED70A.jpeg
    26489EFE-7EC1-460D-96F2-48DDED0ED70A.jpeg
    204,2 KB · Visninger: 137
Jeg har ikke vært så aktiv på forumet denne gangen for skuffelsen har vært så stor de andre gangene og ble minnet om MA ved hver negative test… Men nå tror jeg det er noe på gang hos meg altså.. Dette er tester fra morgen 8dpo, morgen og kveld 9dpo:rolleyes::nailbiting:
Se her ja!! Krysser fingrene for at testene øker og at dette er en terminspire!!:woot:

Begynner å lure på om dette er noe mer enn bare skygger :nailbiting:

Vedlegg

• Snapchat-1020814399.jpg
    Snapchat-1020814399.jpg
    1,5 MB · Visninger: 135
Back
Topp