Dagens test 11dpo stiger fint i styrke tror jeg. Måtte ta en digital i dag, er noe med å se det stå skrevet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens test 11dpo stiger fint i styrke tror jeg. Måtte ta en digital i dag, er noe med å se det stå skrevet
Vis vedlegget 372581
Vis vedlegget 372582
Takk så myeSå kjekt! Gratulerer så mye
Såå betryggendeDagens test 11dpo stiger fint i styrke tror jeg. Måtte ta en digital i dag, er noe med å se det stå skrevet
Vis vedlegget 372581
Vis vedlegget 372582
Jaa ❤Såå betryggende
Spent på din test i morgen! Krysser fingrene !I dag fikk jeg plutselig korsryggsmerter, vondt i det gamle epiduralsåret og ømme pupper/svie i niplene. Please la det være begynnelsen på noe og ikke dum PMS 8 dpo idag og testing i morgen!
Gratulerer så masseDagens test 11dpo stiger fint i styrke tror jeg. Måtte ta en digital i dag, er noe med å se det stå skrevet
Vis vedlegget 372581
Vis vedlegget 372582
Du jeg er litt usikker egentlig, har egentlig IKM om 6 dager. Men jeg har tatt letrozol for å få eggløsning, og har ikke testet etter den, så den kan jo ha vært når som helst forrige uke. Og har ikke hatt en full syklus før denne etter forrige svangerskap (gikk dessverre ikke bra, fødte ekstremt prematurt), dette er første mens og syklus.. så jeg vet jo egentlig ikke hvor lang syklus jeg har nå etter svangerskapet Men jeg har absolutt symptomer, så jeg håper vi er heldige, og testen var jo lovende. Etter en veldig tung sommer/høst, så hadde det vært den beste julegavenDefinitivt noe på gang hvor mange dpo er du?
Du jeg er litt usikker egentlig, har egentlig IKM om 6 dager. Men jeg har tatt letrozol for å få eggløsning, og har ikke testet etter den, så den kan jo ha vært når som helst forrige uke. Og har ikke hatt en full syklus før denne etter forrige svangerskap (gikk dessverre ikke bra, fødte ekstremt prematurt), dette er første mens og syklus.. så jeg vet jo egentlig ikke hvor lang syklus jeg har nå etter svangerskapet Men jeg har absolutt symptomer, så jeg håper vi er heldige, og testen var jo lovende. Etter en veldig tung sommer/høst, så hadde det vært den beste julegaven
Tuusen taakk ❤ det føles så uvirkelig!Gratulerer så masse
Om det er den eneste du har igjen, burde du vente så lenge du klarer. Vet det er vanskeligJeg har brukt opp alle testene mine forrige pp og glemte av å bestille nye bestile igår kveld, så da kommer de kanskje sent i neste uke.. har ikm på fredag, men vil teste I morgen har EN digital liggende da. Ville dere tatt den imorgen 9dpo eller vente?
Jeg har brukt opp alle testene mine forrige pp og glemte av å bestille nye bestile igår kveld, så da kommer de kanskje sent i neste uke.. har ikm på fredag, men vil teste I morgen har EN digital liggende da. Ville dere tatt den imorgen 9dpo eller vente?
Jeg fikk en positiv EL test i dag, så da melder jeg meg ut av tråden