IKM uke 49

Dagens test 11dpo :happy: stiger fint i styrke tror jeg. Måtte ta en digital i dag, er noe med å se det stå skrevet :love2
20211204_105255.jpg

20211204_105243.jpg

I dag fikk jeg plutselig korsryggsmerter, vondt i det gamle epiduralsåret og ømme pupper/svie i niplene. Please la det være begynnelsen på noe og ikke dum PMS:smiley-angelic001 :angelic: 8 dpo idag og testing i morgen!

I dag fikk jeg plutselig korsryggsmerter, vondt i det gamle epiduralsåret og ømme pupper/svie i niplene. Please la det være begynnelsen på noe og ikke dum PMS:smiley-angelic001 :angelic: 8 dpo idag og testing i morgen!
Spent på din test i morgen! Krysser fingrene ! :):)

Jeg har brukt opp alle testene mine forrige pp og glemte av å bestille nye:nailbiting: bestile igår kveld, så da kommer de kanskje sent i neste uke.. har ikm på fredag, men vil teste I morgen:facepalm: har EN digital liggende da. Ville dere tatt den imorgen 9dpo eller vente?:rolleyes:

Definitivt noe på gang:nailbiting: hvor mange dpo er du?:shy:
Du jeg er litt usikker egentlig, har egentlig IKM om 6 dager. Men jeg har tatt letrozol for å få eggløsning, og har ikke testet etter den, så den kan jo ha vært når som helst forrige uke. Og har ikke hatt en full syklus før denne etter forrige svangerskap (gikk dessverre ikke bra, fødte ekstremt prematurt), dette er første mens og syklus.. så jeg vet jo egentlig ikke hvor lang syklus jeg har nå etter svangerskapet:oops: Men jeg har absolutt symptomer, så jeg håper vi er heldige, og testen var jo lovende. Etter en veldig tung sommer/høst, så hadde det vært den beste julegaven :Heartred

Du jeg er litt usikker egentlig, har egentlig IKM om 6 dager. Men jeg har tatt letrozol for å få eggløsning, og har ikke testet etter den, så den kan jo ha vært når som helst forrige uke. Og har ikke hatt en full syklus før denne etter forrige svangerskap (gikk dessverre ikke bra, fødte ekstremt prematurt), dette er første mens og syklus.. så jeg vet jo egentlig ikke hvor lang syklus jeg har nå etter svangerskapet:oops: Men jeg har absolutt symptomer, så jeg håper vi er heldige, og testen var jo lovende. Etter en veldig tung sommer/høst, så hadde det vært den beste julegaven :Heartred

Heier på deg!:happy093.:Heartpink

Gratulerer så mye til dere med positive tester :love017

jeg er 8dpo idag, å kjenner det blir noen laaaange dager…. :laughing002 Vil ha svar NÅ på om det jeg kjenner i magen er «noe» eller ikke….

tenkte kjøpe de tidlig testene fra babyplan inne på billige-tester, men de har jo forsinka leveringstid:scared001

har dere forslag til noen som leverer på døra, og helst igår :taunt014

testa positivt tidlig med gutta husker jeg, så må kunne ta en test snart kanskje …

Jeg har brukt opp alle testene mine forrige pp og glemte av å bestille nye:nailbiting: bestile igår kveld, så da kommer de kanskje sent i neste uke.. har ikm på fredag, men vil teste I morgen:facepalm: har EN digital liggende da. Ville dere tatt den imorgen 9dpo eller vente?:rolleyes:
Om det er den eneste du har igjen, burde du vente så lenge du klarer. Vet det er vanskelig:p

kjenner følelsen!! Jeg er testoman!:nailbiting:

måtte gi testene mine til samboer i september… testa hele tia! Ble helt manisk!:wtf:

endte i sv.skap utenfor livmoren og fjerning av eggleder 1/11.

Men nå har jeg trua og har 10 strimler i samboers eierskap hjemme…:smiley-angry017

tidlig å be om en idag? Er 8dpo… Jeg kan jo be på knær osv..:happy090

Last edited:
Synes den er ganske så blenda, men skimter som vanlig nooe. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte noen tidligtester når jeg likevel skulle begynne så tidlig :p Prøver igjen til kvelden. Puppene mine er megaømme, kan ikke huske de pleier å være så vonde mellom el og mens :bored:

Vedlegg

• 44E67A84-6F2C-49D6-B134-7283FA3519A1.jpeg
    44E67A84-6F2C-49D6-B134-7283FA3519A1.jpeg
    842,4 KB · Visninger: 94
Drømte masse i de par timene jeg sov etter å ha tatt tempen. Jeg tok test og fikk to sterke streker, og fortsatte å ta tester hver gang jeg var på do hele dagen og testene var positive hver gang:laughing002
Meeeen, ingenting å se på testen jeg tok når jeg sto opp:wtf:

Back
Topp