IKM uke 49

Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm:nailbiting: Er det bare meg eller er det noe der?:happy: Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Synes jeg skimter noe, og jeg har elendig streksyn:pompus::playful:
 
Okai i dag sprakk min testelyst også :hilarious:
Ser dere noe?mulig bare jeg som gjør det.
Men jeg mener jeg ser noe altså.. Men får bare krysse det jeg har for at det gir meg sterkere streker fremover! Så tidlig, 6/7 dpo.
Spennende er dette hvertfall.. :nailbiting:
Vis vedlegget 372222
Så gøy at det er flere som har startet å teste. Blir noen spennende dager framover :happy:
 
Så bra, er ikke helt inne i dette forum greiene enda, så kunne være fult mulig at jeg hadde tatt feil;)
Da har jeg sikkert blingsa:bag:
Du får legge inn info her på nytt så skal jeg få deg inn på lista:p
 
Er det noen som har erfaring med temping og LadyComp? I følge LadyComp var el 27.11, mens Premom mener 26.11 og FF satt kryss 25.11 (dagen for peak). Skjønner egentlig ikke poenget med LadyComp hvis den viser når el har vært og det da allerede (mest sannsynlig) kan være for sent med å legge inn aksjer:confused: noen som har noe erfaring med dette? Kanskje et godt eksempel på at man ikke bør bruke for mange redskaper samtidig :p
Å så en annen ting. Er babyplan kjent for skygger? Har bestilt disse for denne gang og valgte å prøve en nå for å se hvordan den ser ut som negativ. Men syntes det er skygge på den. Skulle kanskje bare holde meg til MakeSure:wtf:
 

Vedlegg

  • 7BD494C1-42F5-4EFE-AD35-F8EA15DBDB1F.png
    7BD494C1-42F5-4EFE-AD35-F8EA15DBDB1F.png
    2,3 MB · Visninger: 80
Er det noen som har erfaring med temping og LadyComp? I følge LadyComp var el 27.11, mens Premom mener 26.11 og FF satt kryss 25.11 (dagen for peak). Skjønner egentlig ikke poenget med LadyComp hvis den viser når el har vært og det da allerede (mest sannsynlig) kan være for sent med å legge inn aksjer:confused: noen som har noe erfaring med dette? Kanskje et godt eksempel på at man ikke bør bruke for mange redskaper samtidig :p
Å så en annen ting. Er babyplan kjent for skygger? Har bestilt disse for denne gang og valgte å prøve en nå for å se hvordan den ser ut som negativ. Men syntes det er skygge på den. Skulle kanskje bare holde meg til MakeSure:wtf:
Aldri fått skygge på disse nei :p
 
Er det noen som har erfaring med temping og LadyComp? I følge LadyComp var el 27.11, mens Premom mener 26.11 og FF satt kryss 25.11 (dagen for peak). Skjønner egentlig ikke poenget med LadyComp hvis den viser når el har vært og det da allerede (mest sannsynlig) kan være for sent med å legge inn aksjer:confused: noen som har noe erfaring med dette? Kanskje et godt eksempel på at man ikke bør bruke for mange redskaper samtidig :p
Å så en annen ting. Er babyplan kjent for skygger? Har bestilt disse for denne gang og valgte å prøve en nå for å se hvordan den ser ut som negativ. Men syntes det er skygge på den. Skulle kanskje bare holde meg til MakeSure:wtf:
Kan ingenting om ladycomp, men får også el på peak på ff uavhengig om jeg har lagt inn el tester eller ikke. Har fått en del skygger på babyplan, Men føler de mangler litt av rosafargen, men rosa/går. Da har gjerne flere i samme pakke gitt skygge men ikke alle, sikkert vært veldig uheldig! Men syns jeg kan se antydning til rosa strek på din:joyful:
 
Kan ingenting om ladycomp, men får også el på peak på ff uavhengig om jeg har lagt inn el tester eller ikke. Har fått en del skygger på babyplan, Men føler de mangler litt av rosafargen, men rosa/går. Da har gjerne flere i samme pakke gitt skygge men ikke alle, sikkert vært veldig uheldig! Men syns jeg kan se antydning til rosa strek på din:joyful:

Vi får se fremover. Kommer ikke til å teste før om 4-5 dager. :) Bruker egentlig LadyComp som termometer, men det er jo også en fertilitetsmonitor. Har ikke brukt den så lenge, så stoler heller på el.testene og el.smerter jeg har i forbindelse med det:shy:
 
Hei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm:nailbiting: Er det bare meg eller er det noe der?:happy: Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Det ser ut som en strek:happy119
 
Jeg blir ikke helt klok på disse testene:banghead: de blir ikke ordentlig lave.. hvertfall hvis jeg sammenligner med forrige syklus. Legger ved bilder av disse to PP med veldig ulike tester! Har jo fått sterk peak (over 1,7 som ikke kom med på bildet) også har de gått ned, men forrige runde hadde jeg veldig svake tester før/etter… noen tanker?
 

Vedlegg

  • C3902DF5-6668-46F8-9EBF-8D5690648880.png
    C3902DF5-6668-46F8-9EBF-8D5690648880.png
    1,3 MB · Visninger: 43
  • 17FC16F3-E8A2-4501-87CB-6615809BAEA3.png
    17FC16F3-E8A2-4501-87CB-6615809BAEA3.png
    1,3 MB · Visninger: 39
Jeg blir ikke helt klok på disse testene:banghead: de blir ikke ordentlig lave.. hvertfall hvis jeg sammenligner med forrige syklus. Legger ved bilder av disse to PP med veldig ulike tester! Har jo fått sterk peak (over 1,7 som ikke kom med på bildet) også har de gått ned, men forrige runde hadde jeg veldig svake tester før/etter… noen tanker?
Kanskje mye fargestoffer i den pakken? Mine kan å variere sånn fra pakke til pakke
 
Tok en ny test idag, kunne skimte "noe" men kan godt hende det bare er skygge. Ble skikkelig skuffa helt til jeg kom på at jeg bare er 7dpo :playful:
 
Føler så at jeg kan antydning til å se noe på dagens test:facepalm: Gleder med til ny test i morgen!!:angelic: Har sikkert mest sannsynlig bare strekøyne siden jeg bare et 7 dpo:smiley-ashamed004
 
Back
Topp