Åå så bra det ikke bare er jeg som ser nooeJa jeg syns virkelig jeg kan skimte noe der Så spennende!
Ja spennende dager forann oss!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så bra det ikke bare er jeg som ser nooeJa jeg syns virkelig jeg kan skimte noe der Så spennende!
Synes jeg skimter noe, og jeg har elendig streksynHei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm Er det bare meg eller er det noe der? Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Så gøy at det er flere som har startet å teste. Blir noen spennende dager framoverOkai i dag sprakk min testelyst også
Ser dere noe?mulig bare jeg som gjør det.
Men jeg mener jeg ser noe altså.. Men får bare krysse det jeg har for at det gir meg sterkere streker fremover! Så tidlig, 6/7 dpo.
Spennende er dette hvertfall..
Vis vedlegget 372222
Da har jeg sikkert blingsaSå bra, er ikke helt inne i dette forum greiene enda, så kunne være fult mulig at jeg hadde tatt feil
Jeg fant deg! Nå er du lagt innDa har jeg sikkert blingsa
Du får legge inn info her på nytt så skal jeg få deg inn på lista
Aldri fått skygge på disse neiEr det noen som har erfaring med temping og LadyComp? I følge LadyComp var el 27.11, mens Premom mener 26.11 og FF satt kryss 25.11 (dagen for peak). Skjønner egentlig ikke poenget med LadyComp hvis den viser når el har vært og det da allerede (mest sannsynlig) kan være for sent med å legge inn aksjer noen som har noe erfaring med dette? Kanskje et godt eksempel på at man ikke bør bruke for mange redskaper samtidig
Å så en annen ting. Er babyplan kjent for skygger? Har bestilt disse for denne gang og valgte å prøve en nå for å se hvordan den ser ut som negativ. Men syntes det er skygge på den. Skulle kanskje bare holde meg til MakeSure
Kan ingenting om ladycomp, men får også el på peak på ff uavhengig om jeg har lagt inn el tester eller ikke. Har fått en del skygger på babyplan, Men føler de mangler litt av rosafargen, men rosa/går. Da har gjerne flere i samme pakke gitt skygge men ikke alle, sikkert vært veldig uheldig! Men syns jeg kan se antydning til rosa strek på dinEr det noen som har erfaring med temping og LadyComp? I følge LadyComp var el 27.11, mens Premom mener 26.11 og FF satt kryss 25.11 (dagen for peak). Skjønner egentlig ikke poenget med LadyComp hvis den viser når el har vært og det da allerede (mest sannsynlig) kan være for sent med å legge inn aksjer noen som har noe erfaring med dette? Kanskje et godt eksempel på at man ikke bør bruke for mange redskaper samtidig
Å så en annen ting. Er babyplan kjent for skygger? Har bestilt disse for denne gang og valgte å prøve en nå for å se hvordan den ser ut som negativ. Men syntes det er skygge på den. Skulle kanskje bare holde meg til MakeSure
Kan ingenting om ladycomp, men får også el på peak på ff uavhengig om jeg har lagt inn el tester eller ikke. Har fått en del skygger på babyplan, Men føler de mangler litt av rosafargen, men rosa/går. Da har gjerne flere i samme pakke gitt skygge men ikke alle, sikkert vært veldig uheldig! Men syns jeg kan se antydning til rosa strek på din
Det ser ut som en strekHei. Har skreve meg inn tidligere, men ser ikke ut som jeg har blitt skreve på listen.
Sitter her med temmelig høy puls.. er på enten 7 eller 9dpo og tok en tidligtest. 7 dager til ikm Er det bare meg eller er det noe der? Blir spennende å se på testene framover hvertfall
Så gøy at det er flere enn meg som ser denDet ser ut som en strek
Skimter nooe! SpennendeOkai i dag sprakk min testelyst også
Ser dere noe?mulig bare jeg som gjør det.
Men jeg mener jeg ser noe altså.. Men får bare krysse det jeg har for at det gir meg sterkere streker fremover! Så tidlig, 6/7 dpo.
Spennende er dette hvertfall..
Vis vedlegget 372222
Kanskje mye fargestoffer i den pakken? Mine kan å variere sånn fra pakke til pakkeJeg blir ikke helt klok på disse testene de blir ikke ordentlig lave.. hvertfall hvis jeg sammenligner med forrige syklus. Legger ved bilder av disse to PP med veldig ulike tester! Har jo fått sterk peak (over 1,7 som ikke kom med på bildet) også har de gått ned, men forrige runde hadde jeg veldig svake tester før/etter… noen tanker?
Ja er liksom noooe! Håper på at det utvikler seg til en fin strek!!Skimter nooe! Spennende
Ja har lurt på om det kan være noe med batchen! Får en levering fra babyplan i morgen, så da skal jeg sjekke det ut! Takk for svarKanskje mye fargestoffer i den pakken? Mine kan å variere sånn fra pakke til pakke