IKM uke 49

Hei gode damer! Blir ikke klok på denne syklusen min etter vaksinedose 2… Vet ikke hva jeg vil med denne posten, men vil bare få ut litt tanker en lørdagskveld :) Ifølge den ene appen min er jeg 8 DPO, mens den andre sier jeg er 4 DPO. Tok veldig få el-tester denne syklusen, for jeg hadde så skralt med tester igjen, så tok de ulike jeg hadde. Har bare noen MakeSure 25 mlU-strimler, og jeg røk på en på utvannet urin tidligere i dag - blendahvit naturlig nok :wacky: Venter på et lass med babyplan el- og graviditetstester :hilarious:

Av symptomer har jeg fått ømme pupper, men det kommer av og til i DPO-land, så trenger ikke å bety noe… Haha. Åh, har så lyst på to streker!!!

Håper på mange positive tester denne runden!! :dummy1::dummy:❤️

God lørdagskveld fra meg! :happy:
Så kjedelig at den vaksinen klusser det til for så mange… :banghead: Håper det klaffer for dere denne runden og mange positive tester ellers :happy::happy::Heartred
 
Ja takk, begge deler?:hilarious:
Første gang jeg temper, iblandet feber og et par glass vin forje fredag:shy::hilarious:

Her er mine. Skal sies det er en del sykdom denne perioden, men ikke feber da:hilarious:
 

Vedlegg

  • A4206E50-2D10-48A8-980E-647E453D8053.jpeg
    A4206E50-2D10-48A8-980E-647E453D8053.jpeg
    423,9 KB · Visninger: 40
  • 906642D5-79B5-472F-9E2F-0087976DE7B0.jpeg
    906642D5-79B5-472F-9E2F-0087976DE7B0.jpeg
    245,7 KB · Visninger: 29
Spennende disse grafene altså:woot:
Gleder meg spesielt til å se hvordan tempen oppfører seg i dpo land!

Ja det er sant :woot: første syklus jeg tempet ble jeg gravid (endte i sa), men da har jeg et utgangspunkt for hvordan det kan se ut om det går veien denne gangen:angelic:
 
5dpo og første søndag i advent :joyful:
Ligger her våken pga milde mensensmerter og håper det er egget som fester seg. Tør ikke jinxe meg selv ved å si (skrive) at det føles litt ut som det klaffet denne gangen. Men håper så inderlig :smiley-angelic001
Hadde tenkt å vente til 8dpo med å teste men nå tror jeg ikke at jeg klarer å vente lenger enn til 7dpo :facepalm::nailbiting:
God søndag til alle! Måtte dagene fly av gårde til vi kan begynne å teste (og forhåpentligvis få to fine streker) :)
 
5dpo og første søndag i advent :joyful:
Ligger her våken pga milde mensensmerter og håper det er egget som fester seg. Tør ikke jinxe meg selv ved å si (skrive) at det føles litt ut som det klaffet denne gangen. Men håper så inderlig :smiley-angelic001
Hadde tenkt å vente til 8dpo med å teste men nå tror jeg ikke at jeg klarer å vente lenger enn til 7dpo :facepalm::nailbiting:
God søndag til alle! Måtte dagene fly av gårde til vi kan begynne å teste (og forhåpentligvis få to fine streker) :)
Jeg er å 5 dpo å har masse murringer! Krysser fingrene for at det er festesmerter vi kjenner på:D:p❤️
 
Blir det klaff denne pp’en ler jeg. Har sjeldent vært så syk som nå og har tatt ny corona-test. Legen sa hvis den var negativ er det mest sannsynlig sesonginfluensa jeg har. :dead: Men det er vel kanskje da det funker, når aksjene har blitt få og kroppen er svekket:schocked028 2 dpo i dag. Leeenge til testing
 
Siden jeg ikke aner når EL har vært denne perioden da monitoren ikke har slått ut på max. Hvordan teller man da dro? Og evt når begynner dere å teste med tidligtester?
 
Blir det klaff denne pp’en ler jeg. Har sjeldent vært så syk som nå og har tatt ny corona-test. Legen sa hvis den var negativ er det mest sannsynlig sesonginfluensa jeg har. :dead: Men det er vel kanskje da det funker, når aksjene har blitt få og kroppen er svekket:schocked028 2 dpo i dag. Leeenge til testing
Satser på det er akkurat da det klaffer :)
Småpjusk selv i dag, med feber og nese som renner. Krysser fingre for at spiren setter seg alikevel :rolleyes:
 
Siden jeg ikke aner når EL har vært denne perioden da monitoren ikke har slått ut på max. Hvordan teller man da dro? Og evt når begynner dere å teste med tidligtester?
Hvis du pleier å ha en syklus på 28 dager så ville jeg nok bare telt dpo fra ca 14 dager før ikm :) hadde du noen tegn på eggløsning?
 
Hvis du pleier å ha en syklus på 28 dager så ville jeg nok bare telt dpo fra ca 14 dager før ikm :) hadde du noen tegn på eggløsning?

Å syklusen er veldig opp og ned. Dette er første runde etter MA i september. Nei ikke hatt så mye tegn på EL, har vært mye sykdom den siste uka
 
Flo mener eggløsning er i dag men jeg er ikke helt enig og det er forsåvidt ikke testene heller fortsetter å teste to ganger per dag og se hva som dukker opp.

D4274229-61CD-411D-AD6C-CB140E472119.png
 
Blir det klaff denne pp’en ler jeg. Har sjeldent vært så syk som nå og har tatt ny corona-test. Legen sa hvis den var negativ er det mest sannsynlig sesonginfluensa jeg har. :dead: Men det er vel kanskje da det funker, når aksjene har blitt få og kroppen er svekket:schocked028 2 dpo i dag. Leeenge til testing
Samme her, usikker på hvordan denne runden ble egentlig.. Sykdom her også:schocked028 Enda godt aksjelegging er unnagjort!
 
Kan nesten se ut som det skjedde noe før cd13, hmm. Fikk dere lagt inn noen aksjer da? Fortsett å teste ja, håper dere traff/treffer snart :happy::happy:
Tusen takk likemåte :angelic:

Ja fikk lagt inn aksjer den dagen faktisk så får håpe :) hadde egentlig vært litt deilig om det klaff denne måneden siden jeg ikke stresser så mye i forhold til at det er usikkert når El har vært. Testetrangen er ikke like stor som den pleier :):headphone:
 
Tusen takk likemåte :angelic:

Ja fikk lagt inn aksjer den dagen faktisk så får håpe :) hadde egentlig vært litt deilig om det klaff denne måneden siden jeg ikke stresser så mye i forhold til at det er usikkert når El har vært. Testetrangen er ikke like stor som den pleier :):headphone:
Ikkesant, det er best uten stress, og er fort gjort å stresse… får håpe det klaffer :happy:
 
Hei!

Etter en liten pause fra forumet, titter jeg innom igjen :shy:

Berlioz - 32- pp3 - B2 - 27/11 - 11.12.21
 
Puh!:dance018
Det å ha tenåringer medfører også våken-netter!
Eldstemann er på vei hjem fra junior NM på andre kanten av landet. Og jeg sitter selvfølgelig våken og venter på han, men skal opp 07:00 med de to andre!
Må si jeg synes det skal bli spennende med baby OG tenåring(er) samtidig :smiley-angelic008
Flere?
 
Back
Topp