~IKM uke 49~2017

Hva sier denne dere?
Ikke inni dette enda..
Når bør vi ha oss:)
Tihii

Vedlegg

• 20171122_200825_Burst01.jpg
    20171122_200825_Burst01.jpg
    920,6 KB · Visninger: 89
Bubbelise - PP2 - B2 - EL ca 20/11 - IKM ca 4/12

Har en følelse av at el kommer til å drøye denne runden. Somregel hatt el på dag 13 eller 14 de siste mnd, men ingen kroppslige tegn på at noe er i gjerde.. Men den drøya sist vi hadde pergopause også, og da ble det spire, så vi krysser fingrene for samme utfall denne gang :)
Vis vedlegget 236842
Håper på det!

Gyn var god i beregningen av EL på UL forrige uke [emoji1376][emoji1376] Stemte på en prikk! EL i dag, IKM tirsdag 5.des. Fikk lagt inn aksjer på lørdag, og skal motivere for aksjer i kveld også [emoji173]️ Krysser fingrene hardt!!
Så bra.

Jeg må bare spørre om noe..fra 16.11 tili går har LH steget på testene men ikke blitt like sterke..
I dag var det ikke strek nesten..
Forventer EL Torsdag
Men jeg forstår ikke at streken har blitt svakere..bør den ikke bli sterkere?
Det hender man har kort lh-topp sånn at man ikke får den med seg med testing en gang i døgnet. jeg har også opplevd (med ebay-tester) at testen en dag plutselig er svakere for så dagen etter å stemme mer med de andre igjen,.

Hva sier denne dere?
Ikke inni dette enda..
Når bør vi ha oss:)
Tihii
Positiv denne :) Så det er bare å legge inn aksjer. EL blir vel mellom 12-36 timer etter positiv test.

Jej! Superduperpositiv eltest idag, pluss el slim i går, så bedre kan det ikke bli da jeg aldri har elslim lenger :D Tempen har ikke gått opp enda, men tenker el er i dag eller i morgen :)

Juhu! Nå skal vi til august ;)
Vis vedlegget 237033
Den der er definitivt positiv ja.
Tvitvi!

Blææ, ikke positiv enda [emoji22] håper bare den er positiv i morgen, for blir de svakere nå gir jeg opp!
986dac617b00cee649f7ffa091b73ed9.heic
Tenker at om du får svakere imorgen har du hatt veldig kort LH-topp for den der er ikke langt ifra.

Ja ble nesten litt bekymra siden det ikke hadde skjedd noe cd 13 og 14, men nå hører kroppen endelig etter ;) Håper bare tempen også stiger i morgen!
Skjønner det.
Hos meg varierer EL fra dag 14-21.

Tenker at om du får svakere imorgen har du hatt veldig kort LH-topp for den der er ikke langt ifra.
Ja, mye faller egentlig på tempen nå :) Den vil jo si når EL har vært i alle fall! Men vi får se hva testene sier i morgen og ikke minst tempen :)

Nærmer seg skikkelig nå da [emoji2]
Ja håper virkelig at det blir nå! For der er ikke mye som skal til for å si at den der er positiv :)

Dere som har eggløsning, har dere slim? Kan ikke si jeg har det lenger. Mener å huske det fra tidligere, men har vært fraværende de siste prøveperiodene. Er vått, men ikke strekkbart... håper ikke det teller i negativ retning...

Skjønner det.
Hos meg varierer EL fra dag 14-21.
Såpass ja, slitsomt å følge med i lengda når det er sånn :arghh: Husker vi aldri visste noenting da vi prøvde på lillemann, og det er ikke noe særlig altså!

Dere som har eggløsning, har dere slim? Kan ikke si jeg har det lenger. Mener å huske det fra tidligere, men har vært fraværende de siste prøveperiodene. Er vått, men ikke strekkbart... håper ikke det teller i negativ retning...
Både og, ikke alle sykluser jeg merker det. Men det kan også ha noe med at det er vanskelig å merke utflod/slim når man har hyppig sex.

Back
Topp