Kan el ja vært mellom tester, og at du ikke har fanget det på en test? Tester du en gang per dag?
Men nå var den sterk igjen...himmel og hav....hehe
Den svakeste er fra 07:30 i morges og den med tydelig strek 19:30i kveld..hehehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan el ja vært mellom tester, og at du ikke har fanget det på en test? Tester du en gang per dag?
Kan være at de testene jeg fikk var dårlige, men jeg vil ikke kjøpe fler derfra igjen..
Ja, men snart er den vel positiv hos deg?
Ja, jeg pleier å kjenne når el er, så blir spennende å se om det gir utslag på test og temp
Haha, enig! Men hadde vært synd om de også ga skyggestreker av og til[emoji848] sånn sett er det lettere å se når en EL test er positiv slik det er nå [emoji23]Jeg synes det burde være som med g-test som kan vise positiv med svakere strek. Samtidig ville det være veldig uklart hvis man fikk positiv el-test mange dager før ...
Men nå var den sterk igjen...himmel og hav....hehe
Den svakeste er fra 07:30 i morges og den med tydelig strek 19:30i kveld..hehehe
For en forskjell men LH skal jo øke i løpet av dagen så vil tro du har positiv i morgen kanskje [emoji106]
Ja det er helt superforvirrende!! Håper vi får på likt
Ja, jeg håper den er positiv hos meg også snart! Monitoren har sagt høy i 5 dager nå og tempen er lav, så føler EL burde komme denne uka! I alle falll!!
Heldig du er som kjenner når EL er! kan kun gå etter tester og temp jeg..
Ja, som oftest kjenner jeg, og hvilken side egget slipper fra
Jeg går og venter nå, forhåpentligvis får jeg tegn denne pp og.
Haha, enig! Men hadde vært synd om de også ga skyggestreker av og til[emoji848] sånn sett er det lettere å se når en EL test er positiv slik det er nå [emoji23]
Woho! Krysser fingreneJej! Superduperpositiv eltest idag, pluss el slim i går, så bedre kan det ikke bli da jeg aldri har elslim lenger Tempen har ikke gått opp enda, men tenker el er i dag eller i morgen
Juhu! Nå skal vi til august
Vis vedlegget 237033
Jej! Superduperpositiv eltest idag, pluss el slim i går, så bedre kan det ikke bli da jeg aldri har elslim lenger Tempen har ikke gått opp enda, men tenker el er i dag eller i morgen
Juhu! Nå skal vi til august
Vis vedlegget 237033
Ja dette må være billetten ut herifraWoho! Krysser fingrene
Woho! Mest sannsynlig slipper egget i dag eller i morgen her, så da er vi ganske likt ja Gleder meg til august sammen med deg igjenÆææ! Da ligger vi så og si likt [emoji173]️ jeg får nok EL på fredag. Da jeg nok får max på monitoren i morgen!
Nå blir det august ja!!
Woho! Mest sannsynlig slipper egget i dag eller i morgen her, så da er vi ganske likt ja Gleder meg til august sammen med deg igjen [emoji173]️
Det må vi Vet ikke helt, har alltid et mål om å vente til 10 dpo, men det skjærer seg som regel alltid 8 eller 9 dpo Får se når tempen sier jeg har hatt el Jaa det blir detDa må vi nesten ha testdate etterhvert
Når ryker test hos deg?
Ja nå blir det virkelig ny TG på oss sammen [emoji173]️
Det må vi Vet ikke helt, har alltid et mål om å vente til 10 dpo, men det skjærer seg som regel alltid 8 eller 9 dpo Får se når tempen sier jeg har hatt el Jaa det blir det [emoji173]️[emoji173]️
Det får vi SuperspennendeHaha samme som meg altså Men da får vi se når tempen øker også avtaler vi dato etter det [emoji106]
Spennende [emoji173]️