~IKM uke 49~2017

Hei hei!

Da fikk vi lagt inn aksjer i går, dobbel morgen og kveld hadde forhåpentlig EL i går, ikke begynt med EL testing ennå.

Dere damer som tar diverse tilskudd, hva tar dere? Jeg tar Omega-3 og Folat. Gelé for å hjelpe svømmerne på vei, har det noe for seg?

Av tilskudd tar jeg folat, omega-3, vitex, dong-quai, grapefruktjuice og solvipect [emoji85]

Endelig DPO-land! [emoji2][emoji1373] Føles bra [emoji173]️ Aksjer på lørdag og i går.

Tempen kryper sakte oppover 4 dpo :)
IMG_5828.jpg

ce707fb956e3fa76c5296cfe0790ba44.jpg

Da var testen blitt positiv. Måtte dobbelsjekke med en siste digital fra i sommer. Tommel opp for syklus i rute etter MA. Aksjer i går og forhåpentligvis i dag [emoji108][emoji2] Melder meg snart inn i dpo-klubben med fingre krysset og folat liggende fremst i skapet [emoji56]

ce707fb956e3fa76c5296cfe0790ba44.jpg

Da var testen blitt positiv. Måtte dobbelsjekke med en siste digital fra i sommer. Tommel opp for syklus i rute etter MA. Aksjer i går og forhåpentligvis i dag [emoji108][emoji2] Melder meg snart inn i dpo-klubben med fingre krysset og folat liggende fremst i skapet [emoji56]
Åh, jeg vil og være der i syklusen ;)
Kos dere med ekstra aksjer :)

Første el-test er svidd av:happy:
Tror det er 2-3 dager igjen til eggløsning.

Denne gangen skal vi få masse flotte streker!
Heldige dere som allerede er over i dpo-land:)

Må si det er godt å se at det er flere her som har svak strek på EL testen [emoji12] Håper du får positiv snart ;)

Jeg må bare spørre om noe..fra 16.11 tili går har LH steget på testene men ikke blitt like sterke..
I dag var det ikke strek nesten..
Forventer EL Torsdag
Men jeg forstår ikke at streken har blitt svakere..bør den ikke bli sterkere?

Må si det er godt å se at det er flere her som har svak strek på EL testen [emoji12] Håper du får positiv snart ;)

Jeg er bare glad for å få to streker på testen.:p
De jeg brukte forrige pp var fra Wish og viste ingenting...
Vil vel tro at det bare er noen dager igjen!

Jeg må bare spørre om noe..fra 16.11 tili går har LH steget på testene men ikke blitt like sterke..
I dag var det ikke strek nesten..
Forventer EL Torsdag
Men jeg forstår ikke at streken har blitt svakere..bør den ikke bli sterkere?

Kan el ja vært mellom tester, og at du ikke har fanget det på en test? Tester du en gang per dag?

Jeg er bare glad for å få to streker på testen.:p
De jeg brukte forrige pp var fra Wish og viste ingenting...
Vil vel tro at det bare er noen dager igjen!

Åh, såpass! Vet man at man ikke skal handle derfra i alle fall!
To streker får jeg, men streken som betyr noe er jo så svak [emoji23]

Blir spennende å se når EL kommer hos deg! :D

Jeg er nybegynner, men er ikke det der ganske så positivt? Må det virkelig være sterkere?:p

De må dessverre det ja :p streken skal være sterkere eller like sterk som kontrollstreken! :p så en del sterkere må de nok være ja [emoji43]

Åh, såpass! Vet man at man ikke skal handle derfra i alle fall!
To streker får jeg, men streken som betyr noe er jo så svak [emoji23]

Blir spennende å se når EL kommer hos deg! :D

Kan være at de testene jeg fikk var dårlige, men jeg vil ikke kjøpe fler derfra igjen..
Ja, men snart er den vel positiv hos deg?:happy:

Ja, jeg pleier å kjenne når el er, så blir spennende å se om det gir utslag på test og temp:happy:

De må dessverre det ja :p streken skal være sterkere eller like sterk som kontrollstreken! :p så en del sterkere må de nok være ja [emoji43]

Jeg synes det burde være som med g-test som kan vise positiv med svakere strek. Samtidig ville det være veldig uklart hvis man fikk positiv el-test mange dager før ...o_O

Back
Topp