Ninja10
Betatt av forumet
Oi! Spotter litt lyserosa nå…på akkurat samme dpo dag som jeg hadde festeblødning sist jeg var gravid
Har IKM på fredag, og har aldri mensen så tidlig som dette. Men nå kan det jo hende hormonbehandlingen klusser til syklusen også så jeg tør ikke helt å håpe på noe enda. Blir spennende å se de neste dagene

Har IKM på fredag, og har aldri mensen så tidlig som dette. Men nå kan det jo hende hormonbehandlingen klusser til syklusen også så jeg tør ikke helt å håpe på noe enda. Blir spennende å se de neste dagene

jeg føler det er så mye så skal klaffe, og vi håpte å rekke før august mtp studiestart på siste semester og permisjonstid. Så det er nesten siste forsøk, og 1 mann er september barn. Så det hadde vært fint at bursdagene deres ikke var så tette osv.. men, vi tar jo gleden når vi får den uansett når den dukker opp.. man blir bare litt motlaus etter noen runder med håp. Det er «bare» 4 forsøk, men dt er jo 4 måneder.. og jeg kan ikke tenke meg hvordan det er for de som har holdt på i flere år
må være grusomt å bare gå rundt å vente uten å vite. Masse lykke til
Først venter man på at mensen skal bli ferdig, så venter man på EL, også er de de gruuuuusomt lange dagene i dpo land. Og når man er så heldig og får positive tester, så må man jammen bare vente to og to dager for å sjekke økning. Og hvis man innser at det ikke går veien, så må man jammen vente enda mer på at man skal begynne å blø. Skulle ønske det var enten/eller: enten gravid, eller ikke gravid
Sukk.. føler virkelig med alle de som har prøvd lenge
vet ikke hvordan jeg holder ut nå i PP 12, og fikk første positive test som endte med sa. Men jeg kan jo ikke gi opp heller