IKM uke 45 2019

Dagens test, 15 dpo etter egne beregninger :) fri for testestrips, blir en digital til helgen :)
Den så bra ut! Vil du vente til digital før du settes på gravid?

Jeg aner ikke:bored: Mener jo at den er positiv, men er jo fortsatt et par dager igjen til IKM. Hva pleier man å gjøre mon tro?
Den så veldig positiv ut, men kan vente om du vil :)

Hvor mange DPO er du? Føler akkurat det samme selv, og er så slitsomt hvordan kroppen tuller så mye hele tiden. Kunne ønske man slapp de to kjipe ukene hver måned hvor man ikke føler for å drikke seg full etc. fordi man KAN være gravid, man kjenner tegn og så plutselig kommer mensen og du har levd et kjipere liv uten grunn.

Jeg er 12 DPO idag tror jeg! Jeg synes det er så vanskelig når hele kroppen føles annerledes, for jeg blir jo gående å tenke "Er jeg bare gal nå?" Rett og slett fordi siste uken har kroppen vært helt annerledes enn den pleier å være. Jeg har hatt menssmerter i en uke, smerter i korsryggen, småkvalm og jeg sverger at puppene har vokst. Hva i alle dager er det som skjer om jeg ikke er gravid? Denne uvissheten er så vanskelig og jeg føler meg veldig alene om det. Snakker jo med mannen, men tror ikke han skjønner hvor mye det krever av meg, denne konstante følelsen av "Hva skjer nå, gikk det denne gangen" og den forsiktige drømmingen om hva som kommer til å skje om det klaffet denne gangen.

Nei, dette er vanskelig.

Begynner å bli en del på gravid-lista, så koselig :Heartred

Må bare sette meg på TR forresten :shifty:

Da kom tr her og :(

Dumme meg ble så ivrig på do i går kveld og brukte opp tidligtesten min på ubrukelig urin  :banghead::banghead:så den var jo negativ da. Tok en ny midt på dagen i dag siden jeg var på nattevakt i natt. Hadde da spart opp i 7 timer, så den bør være representativ. Men hadde da kun vanlige tester igjen :( fikk en svak skyggestrek som jeg mener det er rosa i, så har ikke gitt opp heeeelt ennå. Har dessuten skikkelig ømme pupper, større pupper, stikkinger fra nedre mage, kort lunte osv. Krysser fingre for positiv om et par dager. IKM 10/11

Test nr 2. 10 dpo kveld, negativ. :p Så mye for "neste test i morgen" :rolleyes:

EL-tester er mye morsommere!

Last edited:
Ny på forumet, men hiver meg med!
IKM på lørdag, sykt spent. Negativ test i går, men har fortsatt et håp. :rolleyes::rolleyes:

Har av en eller annen grunn havnet i en annen IKM-gruppe jeg.. Så joiner her litt seint :)

Mjoslo, 30, pp13, b1, EL 27.okt, ikm 10.nov.
Hadde negativ test 10 dpo, men hååååper sånn.

Back
Topp