Den så bra ut! Vil du vente til digital før du settes på gravid?Dagens test, 15 dpo etter egne beregningerfri for testestrips, blir en digital til helgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den så bra ut! Vil du vente til digital før du settes på gravid?Dagens test, 15 dpo etter egne beregningerfri for testestrips, blir en digital til helgen
![]()
Gratulerer! Skal jeg sette deg på gravid?
Ser ut som hcg er stigende, så du kan sette meg på gravid tror jegDen så bra ut! Vil du vente til digital før du settes på gravid?
Jeg aner ikkeGratulerer! Skal jeg sette deg på gravid?![]()
Mener jo at den er positiv, men er jo fortsatt et par dager igjen til IKM. Hva pleier man å gjøre mon tro?Den så veldig positiv ut, men kan vente om du vilJeg aner ikkeMener jo at den er positiv, men er jo fortsatt et par dager igjen til IKM. Hva pleier man å gjøre mon tro?
Hvor mange DPO er du? Føler akkurat det samme selv, og er så slitsomt hvordan kroppen tuller så mye hele tiden. Kunne ønske man slapp de to kjipe ukene hver måned hvor man ikke føler for å drikke seg full etc. fordi man KAN være gravid, man kjenner tegn og så plutselig kommer mensen og du har levd et kjipere liv uten grunn.
TakkGratulerer![]()
![]()

Sett meg på gravid, du. Jeg er jo detDen så veldig positiv ut, men kan vente om du vil![]()

Lykke til neste ppMå bare sette meg på TR forresten![]()

så den var jo negativ da. Tok en ny midt på dagen i dag siden jeg var på nattevakt i natt. Hadde da spart opp i 7 timer, så den bør være representativ. Men hadde da kun vanlige tester igjen TakkTakk, lykke til med julispiren![]()