Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte skrive innpå her, så fikset det segFår plutselig ikke til å oppdatere mitt eget innleggSkal legge inn når jeg får det til, rediger-knappen er plutselig borte
![]()
Jeg har så dårlig streksynÅh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.
Ser noe, veldig svakt, men noe er det.Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.
Ser sånn ut, men så er kontrollstreken sterkere også. Ingen tvil iallfall.Vis vedlegget 311806 Vis vedlegget 311807 Ser sterkere ut i dag? Øverste i går og nederste i dag.
Synes jeg ser noe ja.Ultrasvake streker i dag etter å ha holdt meg fra midten av natta (vært på nattevakt). Usikker på om det kommer frem på bildet, men ser to duse streker i virkeligheten, og de testene har alltid vært blenda.
Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.
Ser noe hos beggeUltrasvake streker i dag etter å ha holdt meg fra midten av natta (vært på nattevakt). Usikker på om det kommer frem på bildet, men ser to duse streker i virkeligheten, og de testene har alltid vært blenda.
Haha, jeg sjekket ikke kontrollstreken engang, kikket bare rett på teststrekenSer sånn ut, men så er kontrollstreken sterkere også. Ingen tvil iallfall.![]()

har ikke trua da, allerede meldt meg inn i ikm gruppe uke 49

Lykke til neste forsøkOg i det sekundet jeg skrev, kom TR =) da hopper jeg videre til uke 49 =) masse lykke til for dere som skal teste snart, og gratulerer til dere som har blitt gravide =)

Lykke til neste forsøk![]()
Da var det ingen tvil lenger, og gaveboksen til mannen er klarMåtte den lille spiren klore seg fast, den har vært høyt ønsket i et halvt år.