IKM uke 45 2019

Fjerde test negativ, 11 dpo, og spotter :(
 
Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i dag? Er 10 DPO.
Gratulerer!:smiley-bounce016
 
Last edited:
Mensen er her, lykke til alle sammen. :)
 
IKM imorgen og fortsatt blenda tester. Da er velløpet kjørt da?
 
Venter fortsatt på TR, ikm i dag. Testet i går kveld, helt blank. Er det for tidlig å ta ny test i morgen?
 
Ikm igår, ingen tr enda :bored:
Tipper syklusen er litt på avveie grunnet slutt på prevensjon for kun 1 måned siden. Så irriterende å ikke vite. Hadde jo blenda test for 3 dager siden. Kan jo hende jeg hadde eggløsning senere enn jeg hadde trodd, men basert på når vi DTD, så er det jo begrenset hvor lang tid det kan ta før der slår ut på test :banghead:
 
Skjønner ingenting. Har hatt farget utflod, men ikke blod noe som er veldig uvanlig for jeg pleier ikke blø før mensen og jeg pleier å ha sterke mensensmerter først. Jeg har fortsatt murringer i rygg og livmorområdet som jeg har hatt hele siste uken. Hva i alle dager er det som skjer!! Livmortappen er hard og lukket også, den skal jo ha åpnet seg nå?
 
Jeg er også så ulidelig trøtt, begynner å bli bekymret over hva det kan være som er galt nå om mensen kommer.
 
Skjønner ingenting. Har hatt farget utflod, men ikke blod noe som er veldig uvanlig for jeg pleier ikke blø før mensen og jeg pleier å ha sterke mensensmerter først. Jeg har fortsatt murringer i rygg og livmorområdet som jeg har hatt hele siste uken. Hva i alle dager er det som skjer!! Livmortappen er hard og lukket også, den skal jo ha åpnet seg nå?

Har du tatt test? Og hvor mange dpo er du? Når var IKM?
 
Skjønner ingenting. Har hatt farget utflod, men ikke blod noe som er veldig uvanlig for jeg pleier ikke blø før mensen og jeg pleier å ha sterke mensensmerter først. Jeg har fortsatt murringer i rygg og livmorområdet som jeg har hatt hele siste uken. Hva i alle dager er det som skjer!! Livmortappen er hard og lukket også, den skal jo ha åpnet seg nå?

Jeg hadde skikkelig strekk i livmor fra mandag kveld. Fikk litt blod på tirsdagen, og svak positiv test på fredag. Krysser fingrene for at det samme skjer med deg ☺️
 
Har tatt flere tester, alle blenda hvite og ikm er imorgen, så jeg skjønner veldig lite :(

Brukte du EL tester og vet når du hadde eggløsning? Hvis ikke kan det hende du hadde eggløsning senere enn du tror?

Min IKM var på fredag og jeg venter enda mens. Negativ test på onsdag, så jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid - so I feel you! Irriterende å ikke vite hva kroppen holder på med.
 
Tydeligere strek i dag :talk017
 

Vedlegg

  • IMG_20191110_064416.jpg
    IMG_20191110_064416.jpg
    20,9 KB · Visninger: 63
Idag kom det mer blod så jeg flytter over til IKM uke 49 :((
 
Back
Topp