IKM uke 45 2019

TR er på plass her som venta. :banghead: Då blir det pausemånad her pga jobbreise til utlandet. Skal prøva å gjera det beste ut av det! :cool:

Lykke til folkens!

Får plutselig ikke til å oppdatere mitt eget innlegg :eek: Skal legge inn når jeg får det til, rediger-knappen er plutselig borte :hilarious:

Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i dag? Er 10 DPO.

Vedlegg

• 67D6BE6C-D463-42F0-A3C2-AAFCCFF04D23.jpeg
    67D6BE6C-D463-42F0-A3C2-AAFCCFF04D23.jpeg
    10,8 KB · Visninger: 123
  • 2B385477-23E2-420D-9AAB-DFD93F733963.jpeg
    2B385477-23E2-420D-9AAB-DFD93F733963.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 109
Last edited:
Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.
Jeg har så dårlig streksyn :( Men ser ikke noe her på min mobil.

Ultrasvake streker i dag etter å ha holdt meg fra midten av natta (vært på nattevakt). Usikker på om det kommer frem på bildet, men ser to duse streker i virkeligheten, og de testene har alltid vært blenda.

Vedlegg

• IMG_20191108_082524.jpg
    IMG_20191108_082524.jpg
    17,1 KB · Visninger: 118
Last edited:
Åh herregud, føler jeg ser en svak strek nummer to. Er så svak at det kan være skygge, men velger å være positiv siden jeg aldri har fått skyggestrek før på disse testene heller. Noen andre som ser noe på den nederste fra i går? Er 10 DPO.
Ser noe, veldig svakt, men noe er det.
Vis vedlegget 311806 Vis vedlegget 311807 Ser sterkere ut i dag? Øverste i går og nederste i dag.
Ser sånn ut, men så er kontrollstreken sterkere også. Ingen tvil iallfall. :)
Ultrasvake streker i dag etter å ha holdt meg fra midten av natta (vært på nattevakt). Usikker på om det kommer frem på bildet, men ser to duse streker i virkeligheten, og de testene har alltid vært blenda.
Synes jeg ser noe ja.

Tredje test på meg i dag, 11 dpo: Hvit som snø

Ser noe hos begge :)

Sikkert hormonkrøll på meg, har ikke testet siden antatt ikm, som jeg tror var onsdag, kan også ha vært i går.. uansett ingen tegn til TR i det hele tatt foreløpig. Ikke spotting, ikke menssmerter, ingenting.
:hilarious::hilarious:

Men tar en ny på mandag om den ikke har kommet innen helga, bare i tilfelle :hilarious: har ikke trua da, allerede meldt meg inn i ikm gruppe uke 49:hilarious::facepalm:

Og i det sekundet jeg skrev, kom TR =) da hopper jeg videre til uke 49 =) masse lykke til for dere som skal teste snart, og gratulerer til dere som har blitt gravide =)

Og i det sekundet jeg skrev, kom TR =) da hopper jeg videre til uke 49 =) masse lykke til for dere som skal teste snart, og gratulerer til dere som har blitt gravide =)
Lykke til neste forsøk :Heartpink

IKM idag, 15DPO / CD30. Blenda test 13DPO.
Håp? Tror egentlig ikke det, sist jeg var gravid fikk jeg 2-3 på digital test, 14DPO / CD30. Hadde det vært noe som helst på gang, skulle det slått ut på den mest sensitive testen jeg tok for to dager siden.
Tror bare jeg må vente på TR.

Da var det ingen tvil lenger, og gaveboksen til mannen er klar ❤️ Måtte den lille spiren klore seg fast, den har vært høyt ønsket i et halvt år.

Gratulerer så mye :Heartblue

Back
Topp