IKM uke 45 2019

Lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk, fått svakt positiv i går og dagen før, mulig det var skygge på den ene.., men blenda i dag. Ikm i dag eller i morgen.. Men ingen antydning til TR overhode enda.. testen i dag var sensitiv for 25mlu. Så får vi se da, om denne tanta dukker opp, eller hva som skjer med denne tullekroppen min..
 
Her er det bare spotting, rosa/rødt på papiret og ingenting i truseinnlegg siden sist fredag. Negativ test i dag, 16 dpo, og jeg er kjempefrustrert! :banghead: Om dette er mensen så må det være det rareste jeg har opplevd. Har vel egentlig gitt opp denne pp og aner ikke hvordan jeg skal regne meg fram til noenting her ifra :sorry:
 
Lurer på om jeg kan ha hatt en kjemisk, fått svakt positiv i går og dagen før, mulig det var skygge på den ene.., men blenda i dag. Ikm i dag eller i morgen.. Men ingen antydning til TR overhode enda.. testen i dag var sensitiv for 25mlu. Så får vi se da, om denne tanta dukker opp, eller hva som skjer med denne tullekroppen min..

Det er ikke så lett å forstå seg på hva som skjer på mikronivå inni kroppene våre, også er det såå store følelser involvert. Dersom du ikke er gravid, så håper jeg TR kommer, så neste periode er i gang :happy:
 
Blenda-test (5mlu) på 13DPO, I’m out.
IKM er to dager unna, så nå er det bare å vente.
 
Det er ikke så lett å forstå seg på hva som skjer på mikronivå inni kroppene våre, også er det såå store følelser involvert. Dersom du ikke er gravid, så håper jeg TR kommer, så neste periode er i gang :happy:

Er noe med det. Kan hende en var litt senere enn jeg trodde, men hvis det ikke er spire, så håper jeg tr dukker opp.
Men overhode ingen tegn til det enda.. merkelige greier
 
Noen med strek-syn som kan hjelpe med denne?
Er ikke en en av disse tidlig testene, og jeg aner ikke hvor jeg er i sysklys..
 

Vedlegg

  • AE83AA94-DABF-450D-8333-9703CFA2F43D.png
    AE83AA94-DABF-450D-8333-9703CFA2F43D.png
    74,6 KB · Visninger: 83
Lettrørt, tissetrengt og overanalyserende på hva det betyr. :p
 
Noen med strek-syn som kan hjelpe med denne?
Er ikke en en av disse tidlig testene, og jeg aner ikke hvor jeg er i sysklys..
Tror det er noe der, blir spennende med neste test :D Jeg har i alle fall erfart at disse er helt blenda hvis de er negative, har ikke fått skygger elns
 
Tok en test nå den var blenda. Klarer ikke vente så måtte bare ta en nå for å se. Vet det er tidelig men hvor mange dager i forveien pleier dere å se strek på deres tester? Jeg tror jeg er 9 eller 10 dpo :anyone
 
Dagens test, 15 dpo etter egne beregninger :) fri for testestrips, blir en digital til helgen :)
 

Vedlegg

  • D70B353F-4537-4D8D-B949-5B2296F75BF1.jpeg
    D70B353F-4537-4D8D-B949-5B2296F75BF1.jpeg
    37,2 KB · Visninger: 101
Mensen på mandag, testet idag med de testene jeg hadde tilgjengelig (digital clearblue utgått på dato, så mest sannsynlig mindre nøyaktig og en test ofte fra RFSU som egentlig ikke skal brukes før IKM), begge to negative.

Jeg har så mange symptomer at det er vanskelig å ikke tro at jeg er gravid, har følt at det klaffet siden eggløsningen, men jeg er så redd for å bli skuffet og jo nærmere IKM jo større er jo sjansen for at den plutselig kommer og at jeg aldri var gravid :(
 
Mensen på mandag, testet idag med de testene jeg hadde tilgjengelig (digital clearblue utgått på dato, så mest sannsynlig mindre nøyaktig og en test ofte fra RFSU som egentlig ikke skal brukes før IKM), begge to negative.

Jeg har så mange symptomer at det er vanskelig å ikke tro at jeg er gravid, har følt at det klaffet siden eggløsningen, men jeg er så redd for å bli skuffet og jo nærmere IKM jo større er jo sjansen for at den plutselig kommer og at jeg aldri var gravid :(

Hvor mange DPO er du? Føler akkurat det samme selv, og er så slitsomt hvordan kroppen tuller så mye hele tiden. Kunne ønske man slapp de to kjipe ukene hver måned hvor man ikke føler for å drikke seg full etc. fordi man KAN være gravid, man kjenner tegn og så plutselig kommer mensen og du har levd et kjipere liv uten grunn.
 
Negativ tidligtest nå, 10 dpo. Prøver igjen i morgen.
 
Back
Topp