Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sterkere i dag! Tror jeg våger å kalle meg gravid
Merker en del stikkinger i nederste del av magen, oppblåst, kvalme hvis jeg ikke spiser og ømme pupper![]()
!!Sterkere i dag! Tror jeg våger å kalle meg gravid
Merker en del stikkinger i nederste del av magen, oppblåst, kvalme hvis jeg ikke spiser og ømme pupper![]()

Flyttet deg til gravid! GratulererSterkere i dag! Tror jeg våger å kalle meg gravid

Tempdropp, støl livmor og brunlig utflod i dag 7 DPO. Håper det er en spire som prøver å feste seg, og ikke TR som kommer så tidlig når jeg i tillegg tar progesteronstøtte (kom 10 DPO sist, da jeg ikke hadde progesteronstøtte). Er så forvirret nå. Noen som har erfaring med tempdipp eller festeblødning? Eller er det bare å anta at det er TR som nærmer seg?
Jeg leste nylig at tempdipp kan være vanlig når det fester seg. Håper for deg!!
Tusen takk, masse lykke til videre alle sammen!Gratulerer, preggofudge!!
Krysser fingrene for at vi blir mange i juligruppa!
Håper skikkelig det er noe positivt på gang. Orker ikke å få mensen så tidlig når jeg endelig får progesteronstøtte, for da betyr det at pillene ikke hjelper heller
Krysser fingrene. Men er det vanlig å få tempdropp når egget fester seg altså?
Tempdropp, støl livmor og brunlig utflod i dag 7 DPO. Håper det er en spire som prøver å feste seg, og ikke TR som kommer så tidlig når jeg i tillegg tar progesteronstøtte (kom 10 DPO sist, da jeg ikke hadde progesteronstøtte). Er så forvirret nå. Noen som har erfaring med tempdipp eller festeblødning? Eller er det bare å anta at det er TR som nærmer seg?

Jeg begynte å spotte 8DPO og har litt uvanlige murringer i magen. Varte i 3 dager. Er nå 12DPO, spotter ikke og ingen TR. IKM er først på fredag, så jeg har ikke orket å teste enda. Har fortsatt litt merkelige murringer, men forbereder meg mentalt på at det ikke er noe spesielt, selv om jeg blir litt forhåpningsfull.
Krysser fingrene for deg![]()
Krysser fingrene for deg også!håper vi begge har en spire i magen som bare vil fortelle oss at den er på vel!
Når er IKM? Eller, når har du tenkt til å teste?

Testet i stad bare for gøy, men den var blenda. Tror neste test ryker i morgen eller på torsdag. Hvis det skal ha vært en festeblødning så tar det vel 2-3 dager før det slår ut, men testetøsen i meg liker å teste. Haha. De to neste dobesøkene mine har alt vært tilbake til normalen. Så i hvert fall veldig glad for at jeg ikke har fått mensen så tidligNår skal du teste?