IKM uke 45 2019

Sterkere i dag! Tror jeg våger å kalle meg gravid :wideyed:
Merker en del stikkinger i nederste del av magen, oppblåst, kvalme hvis jeg ikke spiser og ømme pupper :D

Vedlegg

• 20191105_093649.jpg
    20191105_093649.jpg
    11,2 KB · Visninger: 146
Merker en del stikkinger i nederste del av magen, oppblåst, kvalme hvis jeg ikke spiser og ømme pupper :D

Hurra! Gratulerer! :smiley-bounce022

Hurra! Gratulerer! :love7

Gratulerer :Heartred

Flyttet deg til gravid! Gratulerer :Heartred

Har bestilt meg tidligtester og eggeløsningstester fra babyplan, håper det kommer før helga så jeg kan teste igjen da om ikke tr er kommet. Har et pittelite håp enda da jeg enda er kvalm og jeg vet at det er noen i familien der det har slått sent ut på tester. :smiley-ashamed008

Tempdropp, støl livmor og brunlig utflod i dag 7 DPO. Håper det er en spire som prøver å feste seg, og ikke TR som kommer så tidlig når jeg i tillegg tar progesteronstøtte (kom 10 DPO sist, da jeg ikke hadde progesteronstøtte). Er så forvirret nå. Noen som har erfaring med tempdipp eller festeblødning? Eller er det bare å anta at det er TR som nærmer seg?

Tempdropp, støl livmor og brunlig utflod i dag 7 DPO. Håper det er en spire som prøver å feste seg, og ikke TR som kommer så tidlig når jeg i tillegg tar progesteronstøtte (kom 10 DPO sist, da jeg ikke hadde progesteronstøtte). Er så forvirret nå. Noen som har erfaring med tempdipp eller festeblødning? Eller er det bare å anta at det er TR som nærmer seg?

Jeg leste nylig at tempdipp kan være vanlig når det fester seg. Håper for deg!!

Krysser fingrene. Men er det vanlig å få tempdropp når egget fester seg altså?

Er ikke vanlig tror jeg, men det kan skje. Fikk opp artikkelen under som forslag i FF da jeg la inn dagens temperatur. Men kan like gjerne være TR som nærmer seg, og jeg har slitt med kort lutealfase, så er nok større sannsynlighet for det. Hadde bare håpet lutealfasen skulle bli lengre enn 6-7 dager når jeg tar progesteronstøtte.

Vedlegg

• 27E780C2-9099-4589-8B04-29B29CEE1690.png
    27E780C2-9099-4589-8B04-29B29CEE1690.png
    85,6 KB · Visninger: 71

Jeg begynte å spotte 8DPO og har litt uvanlige murringer i magen. Varte i 3 dager. Er nå 12DPO, spotter ikke og ingen TR. IKM er først på fredag, så jeg har ikke orket å teste enda. Har fortsatt litt merkelige murringer, men forbereder meg mentalt på at det ikke er noe spesielt, selv om jeg blir litt forhåpningsfull.
Krysser fingrene for deg :Heartpink

Jeg begynte å spotte 8DPO og har litt uvanlige murringer i magen. Varte i 3 dager. Er nå 12DPO, spotter ikke og ingen TR. IKM er først på fredag, så jeg har ikke orket å teste enda. Har fortsatt litt merkelige murringer, men forbereder meg mentalt på at det ikke er noe spesielt, selv om jeg blir litt forhåpningsfull.
Krysser fingrene for deg :Heartpink

Krysser fingrene for deg også! ❤️ håper vi begge har en spire i magen som bare vil fortelle oss at den er på vel!

Fikk testene i natt, tok en test i 11 tiden når jeg våkna den var blenda. Ingen mens i dag forvirra
Kan hende jeg har regna feil men kommer ikke TR før søndag så tester jeg på lørdag bare for å se

Krysser fingrene for deg også! ❤️ håper vi begge har en spire i magen som bare vil fortelle oss at den er på vel!

Når er IKM? Eller, når har du tenkt til å teste?

Når er IKM? Eller, når har du tenkt til å teste?

Testet i stad bare for gøy, men den var blenda. Tror neste test ryker i morgen eller på torsdag. Hvis det skal ha vært en festeblødning så tar det vel 2-3 dager før det slår ut, men testetøsen i meg liker å teste. Haha. De to neste dobesøkene mine har alt vært tilbake til normalen. Så i hvert fall veldig glad for at jeg ikke har fått mensen så tidlig ☺️ Når skal du teste?

Testet i stad bare for gøy, men den var blenda. Tror neste test ryker i morgen eller på torsdag. Hvis det skal ha vært en festeblødning så tar det vel 2-3 dager før det slår ut, men testetøsen i meg liker å teste. Haha. De to neste dobesøkene mine har alt vært tilbake til normalen. Så i hvert fall veldig glad for at jeg ikke har fått mensen så tidlig ☺️ Når skal du teste?

Jeg hadde litt rødt slim på søndagsmorgen og litt brunt slim den ettermiddagen. Vet ikke om det var festeblødning, men kan anta det? Jeg fikk uansett svak strek allerede i går:)

Back
Topp