Lillebompi
Glad i forumet
Ser antydningHåper den blir sterkere!
iiiik
Håperhåperhåper på liten bebis♡ Men teite meg..nå angrer jeg på at jeg tok såpass tidlig i tilfelle det bare er en streifer-strek
blir litt snål av div. man leser på forum 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser antydningHåper den blir sterkere!
Håperhåperhåper på liten bebis♡
blir litt snål av div. man leser på forum 
9 DPO idag og synes jeg ser strek! (Sterkere i virkeligheten enn på bilde syns jeg). Symptom: større, lett ømme pupper og småkvalme. Skal teste igjen i morgen![]()

Ser streken godt, synes jeg!! Jeg kan settes på tr![]()
Har laget en IKM uke 49Tror det går mot TR her og. Litt sånn ubehag nederst i magen nå... Men får se. Masse lykke til videre kanskje vi ses på ikm uke 49 =)
Har laget en IKM uke 49
Håper for deres del at den ikke gjør detJoiner der om TR dukker opp <3
Så rart! Har du testet?Ehm.. tr stoppet opppleier alltid blø kraftig i 3 dager før det er lite blod i to dager.
Fikk lik test i dag som den jeg la ut sist.. skjønner ikke noe jeg.. ganske lik i farge og tykkelse på streken, men fortsatt usikker på om den er grå eller rosa. Får vel vente til onsdag nå og se om TR dukker opp..
Har litt vondt i høna i dag, akuratt som noen stikker en nål opp der og dukker på en måte. Noen som har vært borti det??
Ehm.. tr stoppet opppleier alltid blø kraftig i 3 dager før det er lite blod i to dager.
Synes den var sterk til å være det, men har ikke noe erfaring med de testene
Lurer på å ta en test i morgen hvis det ikke har tatt seg opp igjenOi, så rart.. kanskje håpet ikke er helt ute likevel ?
Lurer på å ta en test i morgen hvis det ikke har tatt seg opp igjen
Greide å la være teste idag tidlig. Kan gi opp alt av symptomleting siden resten av gjengen ligger strak ut med omgangssyken, så alt av eventuell kvalme eller magebesvær er vel heller det.
Spotter litt enda. Venter egentlig bare på at det skal ta seg opp og at det er TR. Har litt murringer i mage/rygg, men det hadde jeg sist jeg var gravid før jeg testa også, så det er neimen ikke lett å gjette.