IKM uke 45 2019

Ser antydning :) Håper den blir sterkere!

iiiik :shaking2 er så spent!! Det er nesten for godt til å være sant:smiley-angelic001 Håperhåperhåper på liten bebis♡
Men teite meg..nå angrer jeg på at jeg tok såpass tidlig i tilfelle det bare er en streifer-strek :happy3 blir litt snål av div. man leser på forum :smug:

Der behøvde jeg ikke gruble ber, for nå kom nok tr (blør lett i hvert fall). Tviler det er en festeblødning så sent som 14 DPO. Men lykke til videre dere som ble gravide og ikke minst til dere som venter på testing! :Heartred:signs003Jeg får begi meg ut på ny prøving.

Last edited:
10 DPO i dag, har svidd av et par tidligtester som ikke kan karakteriseres som noe annet enn blenda. Klarte å innbille meg at det kom en halv nåletynn strek etter at testen hadde tørket i går, men den i dag er helt, helt, helt blank.

Så da tenker jeg vel egentlig at det er kjørt. Og atpåtil må jeg vente flere dager til på TR. Og jeg orker virkelig ikke tanken på en PP til. Eller at jeg ikke skal få dette barnet. Jeg pleide å bli så utrolig enkelt gravid, men jeg klarer det visst ikke lenger.

Har egentlig bare lyst til å grine her jeg sitter.

Greide å la være teste idag tidlig. Kan gi opp alt av symptomleting siden resten av gjengen ligger strak ut med omgangssyken, så alt av eventuell kvalme eller magebesvær er vel heller det.
Spotter litt enda. Venter egentlig bare på at det skal ta seg opp og at det er TR. Har litt murringer i mage/rygg, men det hadde jeg sist jeg var gravid før jeg testa også, så det er neimen ikke lett å gjette.

Fikk lik test i dag som den jeg la ut sist.. skjønner ikke noe jeg.. ganske lik i farge og tykkelse på streken, men fortsatt usikker på om den er grå eller rosa. Får vel vente til onsdag nå og se om TR dukker opp..

Har litt vondt i høna i dag, akuratt som noen stikker en nål opp der og dukker på en måte. Noen som har vært borti det??

Velkommen til tr og en ny pp :schocked028

Vedlegg

• Screenshot_20191104_193024_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191104_193024_com.android.chrome.jpg
    17,9 KB · Visninger: 102
Fikk lik test i dag som den jeg la ut sist.. skjønner ikke noe jeg.. ganske lik i farge og tykkelse på streken, men fortsatt usikker på om den er grå eller rosa. Får vel vente til onsdag nå og se om TR dukker opp..

Har litt vondt i høna i dag, akuratt som noen stikker en nål opp der og dukker på en måte. Noen som har vært borti det??
20191104_193857.jpg

Tror det er skyggestrek jeg altså... hmm

Greide å la være teste idag tidlig. Kan gi opp alt av symptomleting siden resten av gjengen ligger strak ut med omgangssyken, så alt av eventuell kvalme eller magebesvær er vel heller det.
Spotter litt enda. Venter egentlig bare på at det skal ta seg opp og at det er TR. Har litt murringer i mage/rygg, men det hadde jeg sist jeg var gravid før jeg testa også, så det er neimen ikke lett å gjette.

Jeg har ganske like symptomer som deg! Ventet mens i dag og begynte å spotte på fredag som var. Spotter fremdeles av og på med rosa farge. Vondt i korsrygg og et ubehag i magen som er annerledes enn mensmurring. Sist (i juli) testet jeg positivt på det jeg trodde var 15 dpo, med svak strek på tidligtest. I dag testet jeg negativt på det jeg tror er 14 dpo. Tester ikke eggløsning, så jeg kan jo være helt på jordet, og eggløsning kan ha vært seinere.

Jeg venter også på at spotting skal ta seg opp og at TR plutselig er her for full maskin, men klarer ikke helt å avskrive muligheten for at jeg er gravid. Blir jo helt surrete av dette! :woot:
Tester igjen på onsdag om det ikke blir endring. Hvortid tenker du å teste?

Back
Topp