IKM uke 45 2019

Jeg hadde litt rødt slim på søndagsmorgen og litt brunt slim den ettermiddagen. Vet ikke om det var festeblødning, men kan anta det? Jeg fikk uansett svak strek allerede i går:)

Oi, så spennende. Gratulerer så mye ❤️ håper jeg kommer etter på torsdag. De sier vel at det tar 2-3 dager før positiv test etter festeblødning
 
Jeg hadde litt rødt slim på søndagsmorgen og litt brunt slim den ettermiddagen. Vet ikke om det var festeblødning, men kan anta det? Jeg fikk uansett svak strek allerede i går:)

Oi, så spennende. Gratulerer så mye ❤️ håper jeg kommer etter på torsdag. De sier vel at det tar 2-3 dager før positiv test etter festeblødning
 
Dere som har IKM fredag-lørdag-søndag: hvordan ligger dere an? Har noen testet?
 
I dag har jeg hatt så lavt bt og vært skikkelig svimmel og uvel, noe som ligner veldig på forrige svangerskap. Sånn sett håper jeg nesten litt på at det ikke er et tegn, for det holdt å føle meg så dårlig i 8 mnd sist gang.. Men føler meg i grunn nokså sikker på at det er noe på gang her. IKM er et sted mellom fredag og søndag, og har én tidligtest liggende. Når bør jeg ta den? :confused005
 
I dag har jeg hatt så lavt bt og vært skikkelig svimmel og uvel, noe som ligner veldig på forrige svangerskap. Sånn sett håper jeg nesten litt på at det ikke er et tegn, for det holdt å føle meg så dårlig i 8 mnd sist gang.. Men føler meg i grunn nokså sikker på at det er noe på gang her. IKM er et sted mellom fredag og søndag, og har én tidligtest liggende. Når bør jeg ta den? :confused005

Om du klarer å vente, så tror jeg at jeg hadde ventet til torsdag eller fredag. Men det er jo lettere sagt enn gjort ofte. :happy3
 
Noen som har erfaring med babyplan? Sender dem samme dag sånn som det står at dem gjør om man bestiller før 1400? Har kun fått ordrebekreftelse, men dem sender kanskje ikke mail når dem sender pakken? Håper jeg får den sånn at jeg kan teste igjen lørdag, i tilfelle eggeløsningen var lørdagen/søndagen og ikke onsdag sånn som jeg først trodde. :smiley-angelic001
 
Dere som har IKM fredag-lørdag-søndag: hvordan ligger dere an? Har noen testet?
Jeg skal teste torsdag tror jeg, det er 10 dpo. IKM er egentlig lørdag, men ikke sikker på om det stemmer.
 
Last edited:
Noen som har erfaring med babyplan? Sender dem samme dag sånn som det står at dem gjør om man bestiller før 1400? Har kun fått ordrebekreftelse, men dem sender kanskje ikke mail når dem sender pakken? Håper jeg får den sånn at jeg kan teste igjen lørdag, i tilfelle eggeløsningen var lørdagen/søndagen og ikke onsdag sånn som jeg først trodde. :smiley-angelic001
Jeg bestilte 30.oktober og det kom natt til 4.november. Ble sendt med sånn "Helt hjem", og det er litt varierende hvor fort det går synes jeg.
 
Jeg bestilte 30.oktober og det kom natt til 4.november. Ble sendt med sånn "Helt hjem", og det er litt varierende hvor fort det går synes jeg.

Når på dagen bestillte du? Satser på det rekker frem da siden jeg bestillte før kl 08 i dag tidlig. :happy:
 
Dere som har IKM fredag-lørdag-søndag: hvordan ligger dere an? Har noen testet?

Jeg har på søndag, ymse symptomer, men testet blenda på tidlig test idag. Vet det enda er tidlig og at det ikke trenger å bety noe, men jeg vet ikke!
 
Tester imorgen tidlig. IKM er fredag og imorgen er jeg 13dpo. Har en tidlig test, så den bør slå ut om det er noe. Hvis tr uteblir, tester jeg på nytt på søndag.
hadde lyserosa slimete utflod ista, aldri opplevd lignende og vil gjerne vite hva kroppen min surrer med nå.
 
Jeg har ikm på fredag, men tror jeg venter til mandag før jeg tester. Har testet tidlig så mange ganger, fått negativ test og mens rett etter på. Så nå venter jeg til etter helgen så håper jeg alt går bra
 
Dagens test, omtrent like sterk eller en urliten smule sterkere. Svak til å være 14 dpo, men kan jo være el var senere enn antatt :) kjenner i grunn ingen symptomer
 

Vedlegg

  • ABA5206E-C074-4264-99AF-C02E07733DD8.jpeg
    ABA5206E-C074-4264-99AF-C02E07733DD8.jpeg
    38,8 KB · Visninger: 92
Dere som har IKM fredag-lørdag-søndag: hvordan ligger dere an? Har noen testet?

Hadde kraftig temperaturfall og litt rar lysebrun utflod i går på et dobesøk. Temperaturen gikk opp til det høyeste nivået jeg har hatt denne syklusen i dag og utfloden ble normal igjen med en gang. Er 8 DPO i dag, men fikk helt blenda test. Må vel vente litt til og se ☺️
 

Vedlegg

  • C46FD746-872B-4295-B938-2D87DF5FFE6F.jpeg
    C46FD746-872B-4295-B938-2D87DF5FFE6F.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 56
Back
Topp