Ser streken og håper det er en strek og ikke skyggeJeg og de utvannede urinene mineDrakk masse på jobb i dag. Hva tenker vi om denne da? Tidligtest, bilde etter akkurat 3 min. Jeg har så strekøyne at jeg ser streker overalt
Vis vedlegget 473348

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken og håper det er en strek og ikke skyggeJeg og de utvannede urinene mineDrakk masse på jobb i dag. Hva tenker vi om denne da? Tidligtest, bilde etter akkurat 3 min. Jeg har så strekøyne at jeg ser streker overalt
Vis vedlegget 473348

Ja, den var litt spennende! Liker spenningSer streken og håper det er en strek og ikke skygge![]()
Har ikke drukket noe i ettermiddag, så skal ta ny når barna er i seng!
Får veldig lyst til og ta en test, men samtidig er jeg fryktelig redd for resultatet
vi har jo allerede prøvd i 1 år nå, så merker at det nå tar på psykisk og ikke ha klart og bli gravid enda 
Oooo spennende! Betyr jo at det må være noe rødfarge på den da, med mindre skygger har noe rødfarge på seg?Dette er sikker skygge siden jeg også på lørdag hadde en strek (som siden det ikke er sterkere må ha vært skygge). Men så dukker denne opp idagmorges, kjenner jeg ikke har troa på annet enn skygge, men spenndende er det uansett.
Den dukket opp innen fristen, men bilde er tatt etter fristen men streken et lik. (usikker om jeg fikk den me på bildet når jeg zoomte så mye.
Oi, hvorfor 16 dager? Skulle trodd 14 ga mer mening. Vet ikke om jeg hadde klart det selvHar fått beskjed at jeg skal ta test 16 dager etter inseminasjonen, som da blir til søndagFår veldig lyst til og ta en test, men samtidig er jeg fryktelig redd for resultatet
vi har jo allerede prøvd i 1 år nå, så merker at det nå tar på psykisk og ikke ha klart og bli gravid enda
![]()

Åå see! For en glede kjære deg!!Tror jeg kan settes på gravid![]()
Gratulerer såååå mye!!Tusen takkÅå see! For en glede kjære deg!!![]()
![]()
![]()
Gratulerer såååå mye!!
og denne gangen ser det ut til at testene stiger fint
JippiiiiiTusen takkog denne gangen ser det ut til at testene stiger fint
![]()

Ingenting er bedre enn det, det gir en god følelseTusen takkog denne gangen ser det ut til at testene stiger fint
![]()

Terminbebis dette! 
Jeg fikk tydelig positiv først på 12 dpo. Krysser fingrene for deg de neste dageneDagens ser nokså negativ ut . Var nok skygger i går. Så da får vi se hva morgendagens test bringer.Vis vedlegget 473380
Håpet er jo ikke ute før tr kommer. Mange tester positivt tidlig her inne virker det jo som, men statistikk viser at det ikke er sånn kjempevanlig å få positiv 8-9 dpo
Vis vedlegget 473381

Ja veldig god følelseIngenting er bedre enn det, det gir en god følelseTerminbebis dette!
![]()
denne skal klamre seg fast
Hvor tidlig begynte du å teste?Jeg fikk tydelig positiv først på 12 dpo. Krysser fingrene for deg de neste dagene![]()
10 dpo tror jegHvor tidlig begynte du å teste?![]()
Så fin stigningHer er testene mine 8 og 9 dpo.

Veldig fin stigningHer er testene mine 8 og 9 dpo.

Så fin stigning![]()
Ja det var ikke sånn sist når jeg mista. Så har virkelig troen at det går denne gangVeldig fin stigning![]()