IKM UKE 44

Kveldens etter 3 minutter. Kanskje, kanskje ikke :p mest sannsynlig bare skygge.
1000014075.jpg

Om det var implantasjon jeg kjente i går er det logisk at det ikke er noe på testene i dag uansett. Morgendagen blir veldig spennede. :cool:

Dette er sikker skygge siden jeg også på lørdag hadde en strek (som siden det ikke er sterkere må ha vært skygge). Men så dukker denne opp idagmorges, kjenner jeg ikke har troa på annet enn skygge, men spenndende er det uansett.

Den dukket opp innen fristen, men bilde er tatt etter fristen men streken et lik. (usikker om jeg fikk den me på bildet når jeg zoomte så mye.

Vedlegg

• IMG_0562.jpeg
    IMG_0562.jpeg
    30,2 KB · Visninger: 48
  • IMG_0563.jpeg
    IMG_0563.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 46
Dette er sikker skygge siden jeg også på lørdag hadde en strek (som siden det ikke er sterkere må ha vært skygge). Men så dukker denne opp idagmorges, kjenner jeg ikke har troa på annet enn skygge, men spenndende er det uansett.

Den dukket opp innen fristen, men bilde er tatt etter fristen men streken et lik. (usikker om jeg fikk den me på bildet når jeg zoomte så mye.
Oooo spennende! Betyr jo at det må være noe rødfarge på den da, med mindre skygger har noe rødfarge på seg?

Har fått beskjed at jeg skal ta test 16 dager etter inseminasjonen, som da blir til søndag :nailbiting: Får veldig lyst til og ta en test, men samtidig er jeg fryktelig redd for resultatet :banghead: vi har jo allerede prøvd i 1 år nå, så merker at det nå tar på psykisk og ikke ha klart og bli gravid enda :sad010
Oi, hvorfor 16 dager? Skulle trodd 14 ga mer mening. Vet ikke om jeg hadde klart det selv :smiley-ashamed004

Dagens ser nokså negativ ut . Var nok skygger i går. Så da får vi se hva morgendagens test bringer.
1000014078.jpg

Håpet er jo ikke ute før tr kommer. Mange tester positivt tidlig her inne virker det jo som, men statistikk viser at det ikke er sånn kjempevanlig å få positiv 8-9 dpo
1000013551.jpg

Dagens ser nokså negativ ut . Var nok skygger i går. Så da får vi se hva morgendagens test bringer.Vis vedlegget 473380
Håpet er jo ikke ute før tr kommer. Mange tester positivt tidlig her inne virker det jo som, men statistikk viser at det ikke er sånn kjempevanlig å få positiv 8-9 dpo
Vis vedlegget 473381
Jeg fikk tydelig positiv først på 12 dpo. Krysser fingrene for deg de neste dagene:Heartred

Back
Topp