Wow de er bra såå tidlig daHer er testene mine 8 og 9 dpo.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow de er bra såå tidlig daHer er testene mine 8 og 9 dpo.

Ja tenker og de er bra til å være så tidligWow de er bra såå tidlig da![]()
![]()

Er nok kanskje no forskjell på ivf og inseminering?Oi, hvorfor 16 dager? Skulle trodd 14 ga mer mening. Vet ikke om jeg hadde klart det selv![]()

Ja nå blir det jo snart til ikm uke 48 i stedet da, så starter vi nye prøveperiodeVisste ikke at denne gruppen fantes, men hadde IKM på tirsdag og mens kom onsdag. Første EL etter SA så hadde et inderlig håp om at det skulle sitte, men kroppen var nok ikke helt klar endahåper på neste PP
veldig kjekt med en slik gruppe der alle er med fra starten av syklusperioden!
![]()
Ja, veldig kjekt å dele tanker og erfaringer med andreJa nå blir det jo snart til ikm uke 48 i stedet da, så starter vi nye prøveperiodeVeldig allright å være del av et samhold, iallfall etter en abort uansett årsak
Hvis ikke noen andre lager så lager jeg sikkert gruppe med en gang mensen melder seg hos meg. Er veldig klar for å starte neste prøveperiode hehe. Tror jeg endelig har kommet meg skikkelig tilbake i syklus etter MA selv
![]()

Jeg blir nok med på neste ikm gruppe iallefallVi kommer til å bli så få folk i neste ikm gruppe når så mange har blitt gravide her![]()
Tok ny test i dag tidlig. Den var så klink negativ at jeg gidda ikke ta bilde av den engang. Testfeltet var faktisk lysere enn bakgrunnen
Tror ikke jeg gidder teste mer nå før evt uteblitt mens. Tar kanskje en test på lørdag før vi skal i fest om TR ikke er kommet før den tid.Med babyplan så har de et synlig mønster laget der teststreken skal være. Du kan se det hvis du tar en ubrukt test og vipper den litt til siden. Hvis du tar et 45 graders vinkel bilde med kamera så vil lyset treffe testen slik at det blir en ekstra hvit linje der pga det synlige mønsteretJeg blir nok med på neste ikm gruppe iallefallTok ny test i dag tidlig. Den var så klink negativ at jeg gidda ikke ta bilde av den engang. Testfeltet var faktisk lysere enn bakgrunnen
Tror ikke jeg gidder teste mer nå før evt uteblitt mens. Tar kanskje en test på lørdag før vi skal i fest om TR ikke er kommet før den tid.

Wow, for en fin tempgrafSynes temp grafen min er slem som ikke har droppet noe når TR skal komme i morgenDa må jeg liksom teste i dag også, men blir jo vare helt blank
Vis vedlegget 473468

Lurer på hvordan den vil se ut når jeg blir gravid når den ser slik ut på en ikke-graviditetWow, for en fin tempgraf![]()

Ja, det blir spennende å seLurer på hvordan den vil se ut når jeg blir gravid når den ser slik ut på en ikke-graviditet![]()
Så du er helt sikker på at det ikke er noe?Den er veldig negativ jaJa, det blir spennende å seSå du er helt sikker på at det ikke er noe?
Da satser vi på at gullegget fester seg neste pp. Virker som om du har fine hormonnivået nå

Ånei, så trist å høreJeg kan flyttes over på TR. Her ble det en kjemisk![]()