IKM UKE 44

Visste ikke at denne gruppen fantes, men hadde IKM på tirsdag og mens kom onsdag. Første EL etter SA så hadde et inderlig håp om at det skulle sitte, men kroppen var nok ikke helt klar enda :) håper på neste PP:) veldig kjekt med en slik gruppe der alle er med fra starten av syklusperioden! :D
Ja nå blir det jo snart til ikm uke 48 i stedet da, så starter vi nye prøveperiode :) Veldig allright å være del av et samhold, iallfall etter en abort uansett årsak :) Hvis ikke noen andre lager så lager jeg sikkert gruppe med en gang mensen melder seg hos meg. Er veldig klar for å starte neste prøveperiode hehe. Tror jeg endelig har kommet meg skikkelig tilbake i syklus etter MA selv :)

Ja nå blir det jo snart til ikm uke 48 i stedet da, så starter vi nye prøveperiode :) Veldig allright å være del av et samhold, iallfall etter en abort uansett årsak :) Hvis ikke noen andre lager så lager jeg sikkert gruppe med en gang mensen melder seg hos meg. Er veldig klar for å starte neste prøveperiode hehe. Tror jeg endelig har kommet meg skikkelig tilbake i syklus etter MA selv :)
Ja, veldig kjekt å dele tanker og erfaringer med andre :) kan jo lese seg gal til tider på alt mulig, så lettere å lufte tankene med andre i samme båt :Heartred

Tok en test i dag tidlig som var klink negativ, men har blitt veldig skeptisk til rfsu sine tester da jeg har dårlig erfaring med eltestene deres. Så må kjøpe noen andre for å teste igjen i morgen :rolleyes: Selv om jeg har nada tro på at det har gått, bare blitt gravid 1 gang før og det var via IVF så liten tro naturlig..

Vi kommer til å bli så få folk i neste ikm gruppe når så mange har blitt gravide her :smiley-ashamed004
Jeg blir nok med på neste ikm gruppe iallefall :Heartred Tok ny test i dag tidlig. Den var så klink negativ at jeg gidda ikke ta bilde av den engang. Testfeltet var faktisk lysere enn bakgrunnen :hilarious: Tror ikke jeg gidder teste mer nå før evt uteblitt mens. Tar kanskje en test på lørdag før vi skal i fest om TR ikke er kommet før den tid.

Jeg blir nok med på neste ikm gruppe iallefall :Heartred Tok ny test i dag tidlig. Den var så klink negativ at jeg gidda ikke ta bilde av den engang. Testfeltet var faktisk lysere enn bakgrunnen :hilarious: Tror ikke jeg gidder teste mer nå før evt uteblitt mens. Tar kanskje en test på lørdag før vi skal i fest om TR ikke er kommet før den tid.
Med babyplan så har de et synlig mønster laget der teststreken skal være. Du kan se det hvis du tar en ubrukt test og vipper den litt til siden. Hvis du tar et 45 graders vinkel bilde med kamera så vil lyset treffe testen slik at det blir en ekstra hvit linje der pga det synlige mønsteret :smiley-ashamed004

Synes temp grafen min er slem som ikke har droppet noe når TR skal komme i morgen :facepalm: Da må jeg liksom teste i dag også, men blir jo vare helt blank :smiley-ashamed004

Screenshot_20251031_064831_FF App.jpg

Back
Topp