Kine 95
Elsker forumet
Yeeey gratulerer!!!Har ikke kjøpt enda, må på apoteketden med uker trenger kanskje litt mer hcg, men har ikke sagt det til mannen enda. Så hadde ville hatt en som faktisk står gravid på. Kanskje jeg kjøper også ser jeg hvordan testen ser ut etterpå om jeg tar en sånn!
Du kan gjøre det![]()

den med uker trenger kanskje litt mer hcg, men har ikke sagt det til mannen enda. Så hadde ville hatt en som faktisk står gravid på. Kanskje jeg kjøper også ser jeg hvordan testen ser ut etterpå om jeg tar en sånn! 
føler meg veldig heldig, som det har klaffet for på første forsøk hos både nå og med første, til tross for både endometriose og adenomyose. Håper å se flere av dere i juli termingruppa 

Er så sinnsykt takknemlig! Håper den sitter
Skal en del til å få utslag på det. Glemte ta bilde av testen. Kan sikkert ordne når jeg kommer hjem, men da er den jo for gammel, så må tolkes med en klype salt. Tar nok en ny i kveld. Endelig kan testetøsen slippes fri! 

Drakk masse på jobb i dag. Hva tenker vi om denne da? Tidligtest, bilde etter akkurat 3 min. Jeg har så strekøyne at jeg ser streker overalt