IKM UKE 44

Har ikke kjøpt enda, må på apoteket :angelic: den med uker trenger kanskje litt mer hcg, men har ikke sagt det til mannen enda. Så hadde ville hatt en som faktisk står gravid på. Kanskje jeg kjøper også ser jeg hvordan testen ser ut etterpå om jeg tar en sånn! :joyful:

Du kan gjøre det:nailbiting:
Yeeey gratulerer!!! :wav :hello2 :happy093 :excited001

Fått positiv rfsu digital idag :Heartred føler meg veldig heldig, som det har klaffet for på første forsøk hos både nå og med første, til tross for både endometriose og adenomyose. Håper å se flere av dere i juli termingruppa :love017

Vedlegg

• 20251027_101934.jpg
    20251027_101934.jpg
    549,4 KB · Visninger: 55
Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste før mensdag som er om 3 dager, men klarte ikke holde ut da jeg kom på at jeg har en tidligtest i skuffen og jeg har hatt vage altmuligrart symptomer! Jeg klarte først å dyppe ned for lavt så måtte jeg gjøre det pånytt, føler meg håpløst dum. Jeg syns den så negativ ut og kastet den, men så dro jeg den frem igjen og syns kanskje det var en svaaak strek. For no stress!

IMG_1130.jpeg

Vedlegg

• IMG_1133.jpeg
    IMG_1133.jpeg
    147,9 KB · Visninger: 30
.
Jeg hadde bestemt meg for å ikke teste før mensdag som er om 3 dager, men klarte ikke holde ut da jeg kom på at jeg har en tidligtest i skuffen og jeg har hatt vage altmuligrart symptomer! Jeg klarte først å dyppe ned for lavt så måtte jeg gjøre det pånytt, føler meg håpløst dum. Jeg syns den så negativ ut og kastet den, men så dro jeg den frem igjen og syns kanskje det var en svaaak strek. For no stress!

Vis vedlegget 473300
Det gir iallfall grunnlag for å ta en ny test i løpet av de neste dagene da, om du ikke bare vil vente for å se om TR kommer?

Hatt en del stikninger igår og idag, som ikke er vanlig for meg å ha. Andre som også har hatt det?

Samtidig er jeg ekstra følsom så mistet litt trua ja. Typisk før mensen. Men er bare 10 DPO, muligens 9. Så håpe er vell ikke ute, men samtidig skal det litt til.

Da var 8 dpo endelig her og testa negativt i dag tidlig. Ikke verdens beste utgangspunkt da jeg sto opp for å tisse i natt uten og sjekke klokka og hadde visst stått opp en time før alarmen gikk. Så det var 1 times tiss 8 dpo :hilarious: Skal en del til å få utslag på det. Glemte ta bilde av testen. Kan sikkert ordne når jeg kommer hjem, men da er den jo for gammel, så må tolkes med en klype salt. Tar nok en ny i kveld. Endelig kan testetøsen slippes fri! :cool05

Så gøy med mange graviditeter!! Håper spirene holder seg :Heartred
Jeg har null tro på denne PP, avfyrte en test 7 dpo.. har ikke kjøpt flere tester fordi da tester jeg 3ganger pr dag:nailbiting:

Mensen på torsdag/fredag- så får vi se om den kommer..

Jeg og de utvannede urinene mine :smiley-ashamed004 Drakk masse på jobb i dag. Hva tenker vi om denne da? Tidligtest, bilde etter akkurat 3 min. Jeg har så strekøyne at jeg ser streker overalt :hilarious:
1000014072.jpg

Back
Topp