IKM UKE 44

Noen som har opplevd dette, første er fra igår på morgen, i midten på kvelden (er jeg tullete eller et det strek?!), nederst idag morges.

Streken er mer rødlig i virkligheten.
Så du noe strek der og da når du tok testen? Kan iallfall se strek nå på første og andre der :nailbiting:

Ahhh da tror jeg den bare akkurat ikke har reagert altså! Skikkelig kjipt. Den vil nok bli positiv senere i dag :Heartred

Skal jeg sette deg på gravid her inne? :hello2
Det tror jeg og! Typisk :smiley-ashamed004 har ikke flere, men skal kjøpe imorgen ja! Ellers hadde jeg sikkert tatt en til idag :laughing005
Ja, det kan du gjøre:love017

Så du noe strek der og da når du tok testen? Kan iallfall se strek nå på første og andre der :nailbiting:

Ja streken på den i midten kom rett før tidsfristen gikk ut, og holdt seg lik siden det. Men tørr samtidig ikke å stole på streken, men skal ta ny i kveld, jeg har lest meg opp til at noen har sterkere på kvelden :smiley-angelic001 Er fremdeles veldig tidlig så mulig derfor det er ujevnt, men kan også være skyggestrek!

8 dpo dag og ikke positive tester enda. Noe skygge greier kanskje men kunne ikke se de med egne øyne :facepalm:
Er bare noe kamera fanget opp. Nå skal jeg få kommet meg på fjelltur tenkte jeg :happy:

20251026_131324.jpg

20251026_130858.jpg

Hadde egentlig ikke tenkt å bli med i denne ikm gruppa, tenkte jeg ikke hadde noe sjans denne mnd pga lite aksjer da mannen var borte. Vi la aksjer natt til 11 oktober. Tror EL var enten 15 eller 16 oktober. Jeg har kort lutealfase og syklus mellom 22-26 dager så usikker på IKM. Men tar sånn ca:
St4rfish - 36 - B4 - PP 1 - EL 16/10 - IKM 28/10

Nå får jeg skygger (eller starten på noe?). Er enten 10/11 dpo.

Vedlegg

• IMG_8522.jpeg
    IMG_8522.jpeg
    1.022,2 KB · Visninger: 75
Last edited:
Hadde egentlig ikke tenkt å bli med i denne ikm gruppa, tenkte jeg ikke hadde noe sjans denne mnd pga lite aksjer da mannen var borte. Vi la aksjer natt til 11 oktober. Tror EL var enten 15 eller 16 oktober. Jeg har kort lutealfase og syklus mellom 22-26 dager så usikker på IKM. Men tar sånn ca:
St4rfish - 36 - B4 - PP 1 - EL 16/10 - IKM 28/10

Nå får jeg skygger (eller starten på noe?). Er enten 10/11 dpo.
Æææææ det der kan ikke være skygge! Men ooo det er jo samme som meg, jeg også la aksjer morgningen den 7., men hadde EL utpå dagen den 11. Sjansen for graviditet er jo lav, men ser ut som at dere klarte det altså!! :excited001 :nailbiting: :happy093

Æææææ det der kan ikke være skygge! Men ooo det er jo samme som meg, jeg også la aksjer morgningen den 7., men hadde EL utpå dagen den 11. Sjansen for graviditet er jo lav, men ser ut som at dere klarte det altså!! :excited001 :nailbiting: :happy093
Syns selv den ser for sterk ut til å være skygge. Men blir litt usikker siden de to siste gangene har jeg fått positiv fra 8 og 9dpo. Første testet jeg med digital fra start og så var jeg ferdig med testinga :hilarious: men er jo ikke sikkert at ting fester seg tidlig hver gang for meg, så får bare ha troa xsmile6

Så spennende dager for deg nå! Tatt noen flere tester? Eller skal du ta i kveld? :shy:

Back
Topp