IKM UKE 44

I dag har jeg hatt helt syke eggløsningsmerter! Skjønner ingenting! Var på jobb, og helt plutselig fikk helt sinnsykt vondt. Har hatt murringer og vondt i egglederene i 2/3 dager nå, men i dag ble det veldig mye kraftigere. Klarte ikke gå så fort for det gjorde vondt. Gjorde vondt å gå, stå og sitte. Når jeg satte meg ned føltes det som om det presset, som om jeg satte meg rett på livmorhalsåpningen. Altså alt bare var vondt og ømt:arghh:
Pleier aldri ha så vondt ved eggløsning, har kun sterke murringer, men aldri som påvirker dagen min slik.
Kan dette være for jeg nettop hadde Sa? Har noen opplevd d før?
Sniker litt her.

Dette er sånn mine eggløsninger er ganske ofte. De bygger seg opp med oppblåsthet og smerter, før de blir som du beskriver. Trenger både 600mg ibux og 1g paracet og må bare gå å legge meg for å sove. Aldri fått påvist noe "galt" eller noen infeksjoner, og har som regel gått over dagen etter de verste smertene. Om det ikke går over ville jeg som de andre sier tatt en tur til fastlege/legevakt. God bedring :Heartred

Sniker litt her.

Dette er sånn mine eggløsninger er ganske ofte. De bygger seg opp med oppblåsthet og smerter, før de blir som du beskriver. Trenger både 600mg ibux og 1g paracet og må bare gå å legge meg for å sove. Aldri fått påvist noe "galt" eller noen infeksjoner, og har som regel gått over dagen etter de verste smertene. Om det ikke går over ville jeg som de andre sier tatt en tur til fastlege/legevakt. God bedring :Heartred
Samme her!

Nå i kveld :nailbiting: skal jeg tørre å prøve meg på digital imorgen? Har ikke sagt noe til samboer, har liksom sett for meg at jeg gir den digitale testen med "gravid" på til 1åringen så han kan gå med den til faren sin:laughing005 men det skjærer seg jo om det skulle stå "ikke gravid" :dead:
20251025_224347.jpg

Fikk plutselig litt håpet opp for meg selv jeg nå når tempen min plutselig hoppet så mye? :nailbiting:

Screenshot_20251026_073219_FF App.jpg

Sammenlignet med forrige prøveperiode som jeg i utgangspunktet skal ligge noen dager bak, så er jeg jo allerede på høyeste temp jeg nådde da på 13 dpo, og nå er jeg bare 8 :nailbiting:

Screenshot_20251026_073504_FF App.jpg

Altså det betyr bare at progesteronet fungerer som det skal altså, men kanskje bedre enn forrige prøveperiode?

Jeg har vært lite aktiv etter sommeren siden jeg syns det har vært tungt å få opp forhåpningene bare for å bli skuffet, pp etter pp. Jeg gikk av p-pillene i August i fjor, og allerede i januar fant vi ut at mannen hadde ganske dårlige svømmere. Vi har pratet mye om ivf, men jeg ville gjerne gi oss så mye tid som mulig naturlig først. Men vi hadde nok begge begynt å gi opp med tanke på så dårlige odds. Denne pp'en har temp etter el ligget lavere enn vanlig, og når jeg i dag tidlig plutselig lå på en litt høyere temp enn vanlig, måtte jeg bare ta en test! 11 dpo.Vis vedlegget 473108
Måtte fort ta noen til :hilarious: Strekene er tydelig rosa og tydeligere i virkeligheten enn de rævva bildene jeg fikk til i min forfjamsete skjelvne tilstand:hilarious: Aldri sett positiv før, og forventet det egentlig ikke nå heller! Mannen var ikke overbevist så da slengte jeg bare på denne:Vis vedlegget 473109
Uæææææ!!!!:nailbiting::nailbiting: Tenk at vi fikk det til!! Nå må den bare sitte hele veien:smiley-angelic001 Tar nok litt tid før jeg tør å tro ordentlig på dette:nailbiting::facepalm:
Åh herregud for en gledelig nyhet å se her inne….! Endelig var det din tur og alle hjerter gleder seg! :woot::smiley-bounce012:hug007:hug003:talk017:dance011:dance018:gen014:smiley-bounce016:hello2:happy093:Heartbigred

Lo Fikk plutselig litt håpet opp for meg selv jeg nå når tempen min plutselig hoppet så mye? :nailbiting:

Vis vedlegget 473202
Sammenlignet med forrige prøveperiode som jeg i utgangspunktet skal ligge noen dager bak, så er jeg jo allerede på høyeste temp jeg nådde da på 13 dpo, og nå er jeg bare 8 :nailbiting:

Vis vedlegget 473203

Altså det betyr bare at progesteronet fungerer som det skal altså, men kanskje bedre enn forrige prøveperiode?
Så spennende!!:love7

Fikk plutselig litt håpet opp for meg selv jeg nå når tempen min plutselig hoppet så mye? :nailbiting:

Vis vedlegget 473202

Vis vedlegget 473203

Ligner litt på min

Vedlegg

• IMG_6354.png
    IMG_6354.png
    288,8 KB · Visninger: 32
Ja, alle strimler + bp staver er positive :bag: og ser en utvikling på de fra igår. Sikkert dor lite hcg enda. Prøver igjen imorgen:smiley-ashamed004
Du hadde kanskje den med uker? Jeg tror den ultratidlig digitale ville gitt positiv iallfall. Den med uker er jo ikke tidligtest, så kan hende den vil gi positiv senere i dag :Heartred

Så sterk var testen min når digital med uker slo ut på meg tidligere i år:

20250621_135833.jpg

Du hadde kanskje den med uker? Jeg tror den ultratidlig digitale ville gitt positiv iallfall. Den med uker er jo ikke tidligtest, så kan hende den vil gi positiv senere i dag :Heartred

Så sterk var testen min når digital med uker slo ut på meg tidligere i år:

Vis vedlegget 473216
Var den med uker ja! Her er testen min som jeg tok likt med den digitale

Vedlegg

• Screenshot_20251026_110554_Premom.jpg
    Screenshot_20251026_110554_Premom.jpg
    18,7 KB · Visninger: 66
Noen som har opplevd dette, første er fra igår på morgen, i midten på kvelden (er jeg tullete eller et det strek?!), nederst idag morges.

Streken er mer rødlig i virkligheten.

Vedlegg

• IMG_0509.jpeg
    IMG_0509.jpeg
    76,1 KB · Visninger: 76
Back
Topp