IKM UKE 44

Fikk plutselig litt håpet opp for meg selv jeg nå når tempen min plutselig hoppet så mye? :nailbiting:

Vis vedlegget 473202
Sammenlignet med forrige prøveperiode som jeg i utgangspunktet skal ligge noen dager bak, så er jeg jo allerede på høyeste temp jeg nådde da på 13 dpo, og nå er jeg bare 8 :nailbiting:

Vis vedlegget 473203

Altså det betyr bare at progesteronet fungerer som det skal altså, men kanskje bedre enn forrige prøveperiode?
Ser bra ut, spesielt i kombinasjon med testene dine:nailbiting: Det var temphopp utenom det vanlige som gjorde at jeg tok test på fredagen (11 dpo):nailbiting: Håper håper håper for din del!:smiley-angelic001:Heartred

Nye tester tatt, første med fersk dagens og andre med tørkede sammenligninger:woot:Vis vedlegget 473237Vis vedlegget 473238
Den digitale slo jo ut med Gravid 1-2 på fredag (11 dpo), men jeg kjenner jeg tror mer på det når streken blir tydelig sterkere:smiley-angry017:excited001:binkybaby:notworthy:wav Lurer på når jeg skal prøve meg på å få 2-3 på digital:scratch
See så fin stigning til 13 dpo! :hello2:Heartpink Kanskje 2-3 i overimorgen? Takk som deler, er sååå gøy å se :happy::Heartpink:Heartpink

Mens jeg venter på at jeg kan begynne testing så gjør jeg det jeg kan for å speide etter evt graviditet. Har en litt spennende hvilepulskurve akkurat nå. Pleier å ha litt høyere hvilepuls akkurat rundt eggløsning (19/20 okt) og så skyter pulsen i været egentlig med en gang implantasjon skjer. Men igjen så feiret vi 30 års dag i går. Jeg drakk ingenting alkohol, men vi la oss fryktelig sent. Usikker, men tror det kan evt påvirke pulsen noe. Aner ikke hvorfor jeg mangler data fra 24 og 25. Blir spennende å se om den fortsetter oppover. Mine to tidligere svangerskap har hvilepuls endt på 90/100 ca til slutt. Heilt sinnsykt :hilarious:
1000014062.jpg

Hadde ikke tenkt å teste før i morgen, men mulig det ryker en test i dag. Kroppen har slengt noen symptomer på meg som gjør at jeg blir veldig utålmodig kjenner jeg :wtf: Har jo egentlig ikke troa denne runden, så prøver å ikke få håpet for mye opp. Men hvorfor har jeg da symptomer liksom?

Hvordan gikk det med testen i dag?
Helt negativ hehe... Bare skygger i går altså :smiley-ashamed004

Men våknet 3 ganger i natt av intens kvalme som ga seg etter at jeg hadde sitti opp i sånn 2-3 min. Chatgpt sier det sannsynligvis er kvalme utløst av hormoner, spesielt siden jeg ikke spiste rett før jeg la meg. Aldri opplevd det før da, men siden jeg har økt kroppstemperatur har jeg kanskje høyere progesteronnivå som jeg har reagert på?? Har jo ikke feber liksom, tempen min i dag var lik som i går :pompus:

Hadde ikke tenkt å teste før i morgen, men mulig det ryker en test i dag. Kroppen har slengt noen symptomer på meg som gjør at jeg blir veldig utålmodig kjenner jeg :wtf: Har jo egentlig ikke troa denne runden, så prøver å ikke få håpet for mye opp. Men hvorfor har jeg da symptomer liksom?
Hvilke symptomer? :nailbiting:

Hvilke symptomer? :nailbiting:
Våkna 3 ganger for å tisse i natt (full blære), det stakk veldig på venstre side i livmora i natt (samme side som el, såpass at jeg våkna av det), livaktige drømmer, synes ene instrumentet på jobb lukter høgg (aldri reagert på det før, ingen andre som reagerer i dag), økt hvilepuls, murring generelt i livmora nå, synes også forøvrig at det stinker noe helt enormt av mitt eget tiss o_O

Her er min i dag 11/12 dpo:
IMG_8533.jpeg

Syns den er litt svak, men hadde tisset og drukket kaffe en time før. Men klarte ikke la vær å teste siden jeg ikke fikk testet på første urin :hilarious: har lyst på noe å drikke, men da må jeg vente enda lenger før jeg kan ta en ordentlig test! Når tror dere jeg kunne fått positiv på digital? Sikkert ikke enda?

Her er min i dag 11/12 dpo:
Vis vedlegget 473268

Syns den er litt svak, men hadde tisset og drukket kaffe en time før. Men klarte ikke la vær å teste siden jeg ikke fikk testet på første urin :hilarious: har lyst på noe å drikke, men da må jeg vente enda lenger før jeg kan ta en ordentlig test! Når tror dere jeg kunne fått positiv på digital? Sikkert ikke enda?
Hvilken type digital har du? Den med uker eller den ultratidlig digitale? :happy:

Oooog skal jeg sette deg på gravid? :nailbiting:

Hvilken type digital har du? Den med uker eller den ultratidlig digitale? :happy:

Oooog skal jeg sette deg på gravid? :nailbiting:
Har ikke kjøpt enda, må på apoteket :angelic: den med uker trenger kanskje litt mer hcg, men har ikke sagt det til mannen enda. Så hadde ville hatt en som faktisk står gravid på. Kanskje jeg kjøper også ser jeg hvordan testen ser ut etterpå om jeg tar en sånn! :joyful:

Du kan gjøre det:nailbiting:

Back
Topp