Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme herDer var TR skikkelig på plass i dagBlir igrunn glad når TR endelig kommer etter man har insett at denne syklusen ikke går. Klar for ny start
![]()
EL om ca 2 uker da
Så tørr ikke å lage ikm uke 48 gruppen 
Skjønner denJa samme herEL om ca 2 uker da
Hadde 29 dagers syklus denne gangen, så tror kanskje jeg kommer med uke 49 neste gang og ikke uke 48Så tørr ikke å lage ikm uke 48 gruppen
![]()
Jeg har ikke tid til å drifte en IKM gruppe, så håper noen oppretter en snart 
Iallfall at noen oppretter en gruppe innen man skal teste etter EL daSkjønner denJeg har ikke tid til å drifte en IKM gruppe, så håper noen oppretter en snart
![]()
Uke 49 dukker sikkert ikke opp før om over en uke, men skjer jo ikke så mye akkurat kommende uke så 
Ååå så bra å høre da!Tr og negativ test idag...
9dpo
Men, da virker wild yam og b6 på å forlenge lutealfasen, pleier å få mensen 6/7 dop![]()
Ikke at tr kom selvfølgelig, men kanskje du klarer å forlenge enda litt mer neste gang også eventuelt 
Ja, håper det!Ååå så bra å høre da!Ikke at tr kom selvfølgelig, men kanskje du klarer å forlenge enda litt mer neste gang også eventuelt
![]()
Er det noe dere liker å finne på som dere kan gjøre denne dagen? Føler beste medisinen ofte er å gjøre noe med mannen sin for å kjenne litt på hvor glade man er i hverandre på sånne dager. At man er to om detJa, håper det!
Kjenner jeg er veldig skuffet, har vondt i hodet og vil egentlig bare hjem, men jobber til 20:00.
Blir en tung uke, som forventet egentlig, pga termin til hun vi mistet kommer på onsdag, og jeg hadde et veldig stort håp om at vi hadde klart å bli gravid igjen til det slik at det kanskje kunne blitt bittelitt lettere..
Men sånn er det vell...

Ska på jobb til 14:00, så hjelpe ei venninne å flytteEr det noe dere liker å finne på som dere kan gjøre denne dagen? Føler beste medisinen ofte er å gjøre noe med mannen sin for å kjenne litt på hvor glade man er i hverandre på sånne dager. At man er to om det![]()
Da får du iallfall fylt den dagenSka på jobb til 14:00, så hjelpe ei venninne å flytte
Så får se hvor mye tid vi har igjen av dagen
Dere kan jo ta det mot helgen når du ikke jobber kveldsvakt
Puslespill har blitt vår greie når vi må bearbeide noe. Vi gjør det ikke så ofte da, men synes tiden flyr når man pusler. Vi ble aldri helt ferdig med det puslespillet vi startet på når jeg gikk igjennom MA i August, så nå bare ligger det og tar plass på spisebordet 
Ja, har en del puslespill som vi ikke har puslet enda, kanskje vi får gjøre det litt hver dag resten av ukenDa får du iallfall fylt den dagenDere kan jo ta det mot helgen når du ikke jobber kveldsvakt
Puslespill har blitt vår greie når vi må bearbeide noe. Vi gjør det ikke så ofte da, men synes tiden flyr når man pusler. Vi ble aldri helt ferdig med det puslespillet vi startet på når jeg gikk igjennom MA i August, så nå bare ligger det og tar plass på spisebordet
![]()