IKM uke 44 ♥

Ja det er faktisk sant, man har jo noe å fordrive tiden med fram til EL også:facepalm: mens nå er det symptomjakt for alle penga mens man teller ned dager.
Jeg tror jeg kun er 1dpo så ikke noe spennende å melde om. Kjente på tappen og den virker å være lukket + at jeg hadde type slim/utflod som jeg pleier å få når EL har vært.
Så spennende at du har begynt å kjenne at noe har begynt å skje. Krysser fingrene for at det er egget som er på vei til å feste seg:smiley-bounce012
Haha ja jeg synes brystene mine er litt ømme, men sikkert bare innbilning. Jeg pleier og få slim/utflod før EL, men ikke registrert noe denne gangen. Nå er vi over på søndag. En uke til så skal jeg teste, måtte DPO land gå veeeeldig fort takk :D:D

1DPO, huff been there :laughing025 haha:love017

Testingen har begynt!!
Til min store glede må vi jo denne mnd teste fra helt tidlig fordi vi skal begynne med disse stikkpiller så fort testen ble positiv. Så idag 4 dpo testet jeg på morgen urin og jaggu dukket det opp noe der. Selvfølgelig ikke en strek som lyste mot oss, men en strek som er god nok for meg til å begynne med pillene! Trodde ikke det skulle være mulig?? Har følt meg gravid siden natta 1dpo hvor jeg våknet og bare følte at "ja, nå er jeg gravid"
Dette hadde jeg ikke trodd.. Testingen vil selvfølgelig fortsette og jeg har ikke det største håpet om at den skal klare å klamre seg fast denne mnd heller...

2dpo.
Noterer bare her inne for å ha rede på dagene.
Ingen symptomer. Eller kjenner press nedentil. Men kroppen pleier å bli rar etter nattevakter så vanskelig å si om det grunnen eller ikke.
En heeeel uke til jeg kan teste, er altfor lenge til:dead:

Testingen har begynt!!
Til min store glede må vi jo denne mnd teste fra helt tidlig fordi vi skal begynne med disse stikkpiller så fort testen ble positiv. Så idag 4 dpo testet jeg på morgen urin og jaggu dukket det opp noe der. Selvfølgelig ikke en strek som lyste mot oss, men en strek som er god nok for meg til å begynne med pillene! Trodde ikke det skulle være mulig?? Har følt meg gravid siden natta 1dpo hvor jeg våknet og bare følte at "ja, nå er jeg gravid"
Dette hadde jeg ikke trodd.. Testingen vil selvfølgelig fortsette og jeg har ikke det største håpet om at den skal klare å klamre seg fast denne mnd heller...
Kan den bli positiv 4dpo? :eek:

Kan den bli positiv 4dpo? :eek:
Fikk helt sjokk når vi så på den, men både jeg og mannen er helt sikre på at det var en lyserosa strek. Tok den mest fordi vi har merkedag idag, hadde aldri trodd den ville gi strek! Aldri fått så tidlig før. Målte etter el og var hos gyn dagen før el, så er jo sikker på el også :wideyed:
Men vet jo at med kroppen min, så betyr det ikke at den vil bli værende. Har jo hatt positive (digitale) tester og gått over ikm de tre siste mnd, uten at jeg har kommet noe lenger..
Mer enn litt spent på å test i morgentidlig :woot:

Fikk helt sjokk når vi så på den, men både jeg og mannen er helt sikre på at det var en lyserosa strek. Tok den mest fordi vi har merkedag idag, hadde aldri trodd den ville gi strek! Aldri fått så tidlig før. Målte etter el og var hos gyn dagen før el, så er jo sikker på el også :wideyed:
Men vet jo at med kroppen min, så betyr det ikke at den vil bli værende. Har jo hatt positive (digitale) tester og gått over ikm de tre siste mnd, uten at jeg har kommet noe lenger..
Mer enn litt spent på å test i morgentidlig :woot:
Spennende altså :eek::D

Hopper på her
SmåØnsker2021 - 25 - PP1 - B2 - EL 21/10 - IKM 4/11

Dette er vel egentlig vår pp 5 eller 6, men har hatt en pause i prøvingen siden mars/april. Tviler på at dette blir vår måned da vi kun har lagt inn aksjer en gang dagen før el. og én gang to dager etter. Ikke er jeg sikker på el heller, da jeg testet for el på tirsdag og den var på langt nær positiv. Ventet med å teste til fredag og da var testen svakere enn på tirsdag, og fortsatte å bli svakere utover helgen. Hadde egentlig forventet el på lørdag, men regner med den var på onsdag/torsdag… o_O

Krysser fingrene for at aksjene som ble lagt på onsdag holder :) 4 dpo i dag, og venter på tester i posten. Krysser fingrene for dere alle! :Heartpink

Last edited:
6DPO her. Har ingen kjennetegn på noe nå, så ikke veldig optimistisk. Er jo veldig tidlig enda så det kan jo endre seg. Føles ut som EL var for mange måneder siden :laughing025 Dagene går så seeeeeint!!

6/7 dpo - FF og PreMom er ikke helt enig. Har hatt veldig høy temp denne perioden - noe jeg også hadde sist jeg var gravid. Har blitt kraftig forkjøla, så har ikke helt trua - men tiden vil jo vise? Tenkte å begynne å teste onsdag/torsdag :angelic:

3dpo her (4dpo hvis el faktisk var 21.) er kvalm og har en del murringer. Har merket tidlig når jeg har blitt gravid så det gir jo håp denne gangen. Forrige pp kjente jeg ikke noe.
Har bestilt tidligtester fra babyplan som er blitt sendt men får prøve å vente med å ta de i bruk til hvertfall fredag :nailbiting:

Hvorfor velger dere og teste så lenge før IKM? Er det ikke bedre og teste på IKM eller rett før? Er det ikke Kjedelig og teste for tidlig og så bli skuffa når den ikke viser noe, også er det egentlig bare for tidlig?
Men Kanskje flere nøyer seg med at den KAN vise noe? :cat: Bare nysgjerrig.

Hvorfor velger dere og teste så lenge før IKM? Er det ikke bedre og teste på IKM eller rett før? Er det ikke Kjedelig og teste for tidlig og så bli skuffa når den ikke viser noe, også er det egentlig bare for tidlig?
Men Kanskje flere nøyer seg med at den KAN vise noe? :cat: Bare nysgjerrig.
Ja, si det.. Har ikke noe gått svar på det. Er vel spenninga da.. Har ventet på pos test i 4 år nå. Jeg røk av en test i dag. Men nå har jeg kun 1 digital som jeg skal ta neste mandag.

Som sykemeldt blir dagene ekstra lange, og ventetiden enda lenger… :shifty: Potensielt tre prøveperioder underveis i sykemeldingen :facepalm: Krysser fingrene for at det klaffer før den tid :shy: Så har jeg noe å glede meg over underveis.

Back
Topp