IKM uke 44 ♥

Det var ett av mine første tegn ved de to forrige graviditetene! Krysser fingrene for at det gjelder deg også :rolleyes:
Jeg har vært gravid 2 ganger før, men det er 9 år siden, så jeg husker ikke hvordan der var:p Kjenner jeg er litt støl i mageområdet også. Eller litt ømt når jeg trykker.

Jeg har vært gravid 2 ganger før, men det er 9 år siden, så jeg husker ikke hvordan der var:p Kjenner jeg er litt støl i mageområdet også. Eller litt ømt når jeg trykker.
Ååå! Da tenker jeg det blir koselig med en liten baby igjen! :joyful: Spennende symptomer da, når skal du teste?

Ååå! Da tenker jeg det blir koselig med en liten baby igjen! :joyful: Spennende symptomer da, når skal du teste?
Ja det er vårt største ønske, familien blir komplett :smiley-ashamed004 Jeg har bare 1 test igjen, så tenker å ta det på ikm dagen, på mandag :smiley-bounce012
Jeg gjorde en vri og tok trippel dose istede for dobbel dose denne gangen! Jeg får kun gå på hormontabeletter 1 mnd til. Jeg har gått på det av og på i 4 år nå. Så nå må de se på andre muligheter. Forrige mnd fikk jeg ømme pupper 8 dager før ikm, men ingen tegn til det nå.

6 dpo. Jeg er også trøtt i dag :banghead: Om det er hormoner eller høstmørket som er årsaken, det er jeg ikke sikker på.. :bag: Har egentlig ikke trua denne pp’en, så regner med det er mørketiden som er årsaken :chicken:

7 DPO, blenda test og testetøsen er i gang. Aldri fått positiv før 8 DPO før, men det er jo så gøy å teste. Haha

9AAD5727-499B-4025-8EFC-6FF57BA44858.jpeg

Ja det er vårt største ønske, familien blir komplett :smiley-ashamed004 Jeg har bare 1 test igjen, så tenker å ta det på ikm dagen, på mandag :smiley-bounce012
Jeg gjorde en vri og tok trippel dose istede for dobbel dose denne gangen! Jeg får kun gå på hormontabeletter 1 mnd til. Jeg har gått på det av og på i 4 år nå. Så nå må de se på andre muligheter. Forrige mnd fikk jeg ømme pupper 8 dager før ikm, men ingen tegn til det nå.
Spennende… flink du er som klarer å holde deg. Det er jo lurest å ta på ikm, men jeg klarer ikke la vær med skapet fult av tester! Masse lykke til :rolleyes:

Hadde håpet at testene skulle rekke å komme i posten til imorgen, 7 dpo, men neiiida. De kommer sikkert utpå ettermiddagen imorgen. Som betyr testing fra 8 dpo. Som om ikke de syv dagene har vart lenge nok :shifty:

Nå kom plutselig symptomer som tilsier dpo-dager, så jeg krysser fingrene for at EL er overstått. Jeg aaaaaner imidlertid ikke hvor jeg er i løypa :nailbiting::shifty: Forholder meg til IKM en gang i løpet av uke 44 :hilarious:

Hvis vi skulle være så heldige at det klaffer denne måneden, så blir jeg å overraske samboer med positiv test og noe ekstra på farsdag. Hadde vært utrolig morsomt :smiley-bounce012

Har ikke skrivd meg opp, men er i dag 8 dpo. Tok en test i går og kam skimte en super svak strekk. Men er så redd for å bli skuffa.

7 dpo i dag! Klarte ikke å dy meg, og var innom apoteket og kjøpte med en pakke med Metode-tidligstrimler i går før stenging.
Dagens test:
84E1BC59-060F-44BB-8916-1BC5BEEA7A41.jpeg

Her har TR smått meldt sin ankomst 9DPO.:( Første gang den kommer då tidlig men forsåvidt greit og slippe å gå å vente til 12-14DPO.

Så kan settes på TR.

håper på mange positive tester i gruppa :cat::chicken:

Her har TR smått meldt sin ankomst 9DPO.:( Første gang den kommer då tidlig men forsåvidt greit og slippe å gå å vente til 12-14DPO.

Så kan settes på TR.

håper på mange positive tester i gruppa :cat::chicken:

Når tr først skal komme så er det jo egentlig greit at det skjer så fort som mulig ja. Lykke til neste pp:happy: håper det klaffer for dere! :shy:

Back
Topp