IKM uke 44 ♥

Hva tror dere om denne?

Vedlegg

• 692E5E35-BD17-439D-A65C-95C065D18C9C.jpeg
    692E5E35-BD17-439D-A65C-95C065D18C9C.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 116
Øverste er 7 dpo 2 i dag 8 dpo, syntes jeg kan skimte en svakstrek. Men, er redd det blir en skuffelse denne mnd også
Kan skimte noe, ja! Er dette de eneste testene du har? For disse er kjent for å ha lite fargestoff, så hvis du har en annen type test kanskje du får tydeligere strek :D

Ser strek, ja! Men CB tidlig er kjent for å avgi strek uansett.. dessverre. Jeg har selv fått sterkere strek enn dette, og det er kun vært skygge. Men krysser fingrene for deg at det er babystrek! :Heartred

ja men får strek på babyplan og, den er blå og ikke grå.

Vedlegg

• A7D846F3-AD7C-4E98-B0EC-759A4D01F710.jpeg
    A7D846F3-AD7C-4E98-B0EC-759A4D01F710.jpeg
    656,7 KB · Visninger: 106
Hadde faktisk svakere strek i går, og hatt skygge strek på cb førså ganske sikker de tikke er skyggestrek, bare det er vanskelig få det på bilde
Blir så glad for dere som får positive tester:love7 Gleder meg til å se flere tester.

Var ikke meningen å være dømmende eller noe. Den er garantert positiv for din del :) Var bare første reaksjon da jeg selv har dårlig erfaring med den type test. Legger ved bilde.

Vedlegg

• 5DAEF9AB-E797-43AF-9D7B-46BEE71C045B.png
    5DAEF9AB-E797-43AF-9D7B-46BEE71C045B.png
    166,9 KB · Visninger: 90
  • 61531BE7-F7BB-4B17-AA38-C5EDC9AE881C.png
    61531BE7-F7BB-4B17-AA38-C5EDC9AE881C.png
    322,7 KB · Visninger: 90
Last edited:
Blir så glad for dere som får positive tester:love7 Gleder meg til å se flere tester.

Var ikke meningen å være dømmende eller noe. Den er garantert positiv for din del :) Var bare første reaksjon da jeg selv har dårlig erfaring med den type test. Legger ved bilde.

har testa i over ett år, og fått noen skygger på clear blue, men de var gråe.
Denne var tydelig blå men den øverste testen din må det ha vært noe galt med?? Den er jo helt grå, veldig sterk. har hatt noen slike på andre merker, sikkelig kjip for en får på en måte ett håp

Jeg har ikke like trua idag :(
På bildene er den sterkeste igår kveld og den andre idag tidlig. Ikke sikkert dere ser den engang, jeg måtte skru på litt kontrast for å se den på bildet (jeg ser den såvidt når jeg ser på den)

Kan det ha noe å si at jeg før testen igår hadde gått mange timer og hadde konsentrert urin, og drakk MASSE vann igår kveld så det kan være mer utvannet idag tidlig? Eller kan testene ha ulik følsomhet (de er fra samme pakke).

Vedlegg

• 30B99BC1-BD16-418D-B900-BA7FFA47CB33.jpeg
    30B99BC1-BD16-418D-B900-BA7FFA47CB33.jpeg
    735,6 KB · Visninger: 92
  • 118EEC42-294D-4004-977E-31923DC15619.jpeg
    118EEC42-294D-4004-977E-31923DC15619.jpeg
    747,1 KB · Visninger: 91
På bildene er den sterkeste igår kveld og den andre idag tidlig. Ikke sikkert dere ser den engang, jeg måtte skru på litt kontrast for å se den på bildet (jeg ser den såvidt når jeg ser på den)

Kan det ha noe å si at jeg før testen igår hadde gått mange timer og hadde konsentrert urin, og drakk MASSE vann igår kveld så det kan være mer utvannet idag tidlig? Eller kan testene ha ulik følsomhet (de er fra samme pakke).
Siterer meg selv her :hilarious:

Her er begge testene, uredigert, fra i går kveld og i dag tidlig, etter de har tørket begge to. Nå ser jeg ikke noe særlig forskjell på de lengre.
Hva tror dere? :nailbiting: 8dpo idag.

Vedlegg

• 962B2ED3-72FE-4465-BB29-81D1032CFEBB.jpeg
    962B2ED3-72FE-4465-BB29-81D1032CFEBB.jpeg
    982,2 KB · Visninger: 99
8dpo og ingen symptomer. Tror ikke det har klaffet denne gangen heller.
Var veldig kvalm på mandag og det stakk noe innmari i livmoren. På tirsdag var jeg fortsatt kvalm men onsdag og torsdag har det avtatt.
Har ikm 4.10 så tenker å teste ila helgen så får jeg et sikkert svar hvertfall.

Gratulerer til dere som har fått positivt allerede og lykke til dere som fortsatt venter på svar:)

Det opplevde jeg, at en av testene ikke viste noe, men den rett etterpå gjorde. Test på nytt i morgen

Siterer meg selv her :hilarious:

Her er begge testene, uredigert, fra i går kveld og i dag tidlig, etter de har tørket begge to. Nå ser jeg ikke noe særlig forskjell på de lengre.
Hva tror dere? :nailbiting: 8dpo idag.
Dette ser bra ut! :)Kan ikke forvente stigning bare på noen timer. Du kan ta en i morgen og sammenlikne den med den fra i går, da har det gått to døgn :happy119. Sa jeg ble gravid sist,var faktisk den andre testen svakere enn den første,men «streken» sitter ved siden av meg her nå:love017

Det ble dessverre ikke prøving på oss i denne syklusen. Så da brukes perioden til å bli ennå bedre kjent med syklusen :happy:. Neste måned slipper gullegget :D. Kommer nok til å snike litt her inne,men kan stryke meg fra lista. Masse lykke til til alle her inne,krysser fingrene for mange blå og rosa :love017

Dette ser bra ut! :)Kan ikke forvente stigning bare på noen timer. Du kan ta en i morgen og sammenlikne den med den fra i går, da har det gått to døgn :happy119. Sa jeg ble gravid sist,var faktisk den andre testen svakere enn den første,men «streken» sitter ved siden av meg her nå:love017

Så godt å høre:happy: det jeg syntes var rart var at kveden før var sterkere enn morgenen etter, men så ble de jo ganske like i styrke når testene tørket. Det kan vel rett og slett være så kort tid mellom og så tidlig at det kan svinge litt i styrke.
Tester igjen i morgen :cat:

Det ble dessverre ikke prøving på oss i denne syklusen. Så da brukes perioden til å bli ennå bedre kjent med syklusen :happy:. Neste måned slipper gullegget :D. Kommer nok til å snike litt her inne,men kan stryke meg fra lista. Masse lykke til til alle her inne,krysser fingrene for mange blå og rosa :love017
Masse lykke til neste PP ❤️

Back
Topp