Fikk disse nå
Altså, hæ?
Gratulerer, ser ut til at svake streker ikke har noe si, og veldig utrolig den digitale ble positiv lenge før ikm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk disse nå
Altså, hæ?
Tusen takkGratulerer, ser ut til at svake streker ikke har noe si, og veldig utrolig den digitale ble positiv lenge før ikm
Gratulerer så myeFikk disse nå
Altså, hæ?
Åå gratulerer så mye!Herregud. Jeg testet nettopp svakt positivt . Skal prøve å få tatt bilde etter på. Hadde ikke med mobilen på toalettet, og skulle tilbake i sengs. Men får nok ikke sove mer nå
Dette ser jo veldig lovende ut
Kan være en hormonell blødning Jeg hadde en slik blødning ved sist graviditet, trodde det var en «rar» mens (vi prøvde ikke), så fant ikke ut om graviditeten før jeg ble mistenksom trøtt og kvalm i uke 7-8. Men dra til legen å mål hcg imorgen, og igjen om et par dager, så er du på den sikre siden Lykke til!Hei!
Jeg fikk positiv digital i går og sterkere strek idag. Men blir litt bekymret av brun utflod, både i går kveld og idag, ikke så mye men litt på papiret kan det være «rester» etter en festeblødning som da evt skjedde for noen dager siden? Noen som har opplevd dette? 10 dpo i dag.
Tusen takk håper det er noe sånt, jeg får ta en tur til legen og måle HCG.Kan være en hormonell blødning Jeg hadde en slik blødning ved sist graviditet, trodde det var en «rar» mens (vi prøvde ikke), så fant ikke ut om graviditeten før jeg ble mistenksom trøtt og kvalm i uke 7-8. Men dra til legen å mål hcg imorgen, og igjen om et par dager, så er du på den sikre siden Lykke til!
Spennende! Er jo tydelig strek!
Ja! Tok en tidligere i dag og den var svakere, så krysser alt jeg har!Spennende! Er jo tydelig strek!