IKM uke 44 ♥

Gratulerer, ser ut til at svake streker ikke har noe si, og veldig utrolig den digitale ble positiv lenge før ikm
Tusen takk:joyful:
Ja hadde ikke forventet det! Men så andre som la ut bilde av hvordan deres strimmel så ut da de fikk positiv digital, de lignet på mine så jeg prøvde :shy:

Herregud. Jeg testet nettopp svakt positivt :nailbiting:. Skal prøve å få tatt bilde etter på. Hadde ikke med mobilen på toalettet, og skulle tilbake i sengs. Men får nok ikke sove mer nå :hilarious:

Jeg begynte selvfølgelig å spotte nå på morgenen, 11 dpo, så den festeblødningen og de ømme puppene var vel bare en spøk fra kroppen :banghead:

Altså… Etter den tørket ser man jo selvfølgelig streken enda dårligere.. men det er en strek der! Og det har det ikke vært de tidligere dagene. Gleder meg til testing imorgen :) Krysser fingrene for at det er en spire!
7BF9B03B-CA80-4A3D-BCEB-3C53E53A3BBB.jpeg 00B3983F-B737-4D10-B8B7-BD29F4B565B5.jpeg

Hei!
Jeg fikk positiv digital i går og sterkere strek idag. Men blir litt bekymret av brun utflod, både i går kveld og idag, ikke så mye men litt på papiret :confused: kan det være «rester» etter en festeblødning som da evt skjedde for noen dager siden? Noen som har opplevd dette? 10 dpo i dag.

Vedlegg

• EB5FB031-A3B5-4F19-96B2-7537555D8A1F.jpeg
    EB5FB031-A3B5-4F19-96B2-7537555D8A1F.jpeg
    221,8 KB · Visninger: 85
Hei!
Jeg fikk positiv digital i går og sterkere strek idag. Men blir litt bekymret av brun utflod, både i går kveld og idag, ikke så mye men litt på papiret :confused: kan det være «rester» etter en festeblødning som da evt skjedde for noen dager siden? Noen som har opplevd dette? 10 dpo i dag.
Kan være en hormonell blødning :) Jeg hadde en slik blødning ved sist graviditet, trodde det var en «rar» mens (vi prøvde ikke), så fant ikke ut om graviditeten før jeg ble mistenksom trøtt og kvalm i uke 7-8. Men dra til legen å mål hcg imorgen, og igjen om et par dager, så er du på den sikre siden :love7 Lykke til!

Kan være en hormonell blødning :) Jeg hadde en slik blødning ved sist graviditet, trodde det var en «rar» mens (vi prøvde ikke), så fant ikke ut om graviditeten før jeg ble mistenksom trøtt og kvalm i uke 7-8. Men dra til legen å mål hcg imorgen, og igjen om et par dager, så er du på den sikre siden :love7 Lykke til!
Tusen takk:cat: håper det er noe sånt, jeg får ta en tur til legen og måle HCG.

Tør ikke teste. Kan jo slå ut på g-test. Bare 2 små uker siden MA. Noen som vet hvor lenge en må vente? Vet at man skal teste 4 uker etter abort.
Jeg har fått kviser å steder jeg ikke har hatt tidligere :confused: Og i det siste migrene.. Det hadde jeg sist forrige gang også innen jeg fant ut. Er ganske sikker på at alt kom ut ved abort.. Ueeeeeeeeh blir utålmodig når jeg ser dere som klaffer. :D spiren satt jo på første forsøk selv om det ikke var helt planlagt :rolleyes:

Litt mer synlig strek i dag, ikke helt overbevisende. Men fremdeles strek :smiley-angelic001:Heartred
20F42EDA-7E7E-4C7C-97C0-C8AEBD3E6DD0.jpeg

Back
Topp