Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!11 dpo. Fikk disse nå i ettermiddag
Tusen takk for det hvordan går det med deg?Gratulerer så mye!
Jeg er 9 dpo og testen var blenda i dag. Håpet er der til mensen kommer/eller ikkeTusen takk for det hvordan går det med deg?
Ja absolutt! Har skjønt at det er veldig vanlig at man ikke får utslag før nærmere IKMJeg er 9 dpo og testen var blenda i dag. Håpet er der til mensen kommer/eller ikke
Kult at du har fått 2-3 allerede da! Sikker på at det ikke er to?
Haha skjønner detJa absolutt! Har skjønt at det er veldig vanlig at man ikke får utslag før nærmere IKM
Ja jeg ble litt overrasket over det, men er ganske sikker på når el var også, KAN være 12 dpo men ikke mer. Synes egentlig det holder med en
Har du testet?Vært så varm siden el, hver gang egt, men ikke nå lenger. 10 dpo. Løpet er nok kjørt denne mnd
Har du testet?
10 dpo er vel fortsatt ganske tidlig! Krysser fingrene for degTestet imorges,, utvanna, dårlig i magen. Men ja
Gratulerer så myeOi, jeg er i sjokk over at det faktisk har klaffet!! Hadde aldri trodd at det skulle gå i PP8 siden første tok hele 37PP
Tro om prosjekt hostesaft er grunnen til at det klaffet, hehe.
Vis vedlegget 370160
Hurra! Velkommen over i juli-gruppaOi, jeg er i sjokk over at det faktisk har klaffet!! Hadde aldri trodd at det skulle gå i PP8 siden første tok hele 37PP
Tro om prosjekt hostesaft er grunnen til at det klaffet, hehe.
Vis vedlegget 370160