IKM uke 44 ♥

9 dpo, null symptomer og blenda test. Hadde skikkelig trua på denne pp-en. Blir tungt å vente tre uker til EL igjen.

Skal teste i morgen tenker jeg. Fikk ikke gravid på digital for 3 dager siden. Men prøver 1 til:) plutselig fått sopp, så det kan jo være et tegn:wideyed:ikm er på mandag. Har ikke noe særlige symptomer, annet at jeg er utrolig trøtt.

Denne idag tidlig, 9 dpo i dag. Blir ikke helt klok på dette, fikk ca samme styrke på test for 1,5 døgn siden.
Hva tror dere? Skygge(r)? Kjemisk? Eller kan det være så tidlig at det fortsatt kan ta seg opp?:wideyed:

Vedlegg

• 98A299B2-1E17-43C9-9314-67AEE27887FA.jpeg
    98A299B2-1E17-43C9-9314-67AEE27887FA.jpeg
    677,7 KB · Visninger: 128
Denne idag tidlig, 9 dpo i dag. Blir ikke helt klok på dette, fikk ca samme styrke på test for 1,5 døgn siden.
Hva tror dere? Skygge(r)? Kjemisk? Eller kan det være så tidlig at det fortsatt kan ta seg opp?:wideyed:

ser lovende ut dette, vet ikke når du her ikm, men etter mange mnd med tester er en strek noe positivt tenker jeg! Også må en jo bare prøve dagen etter. Men så rart med disse babyplan testene eventuelt meg det er noe rart med. Har tatt prøve på første urin om morgenen, altså med engang. Så på babyplan var den lenge svak, og nesten usynlig på rfsu, men for et par dager siden var rfsu helt blank så tenker det e positivt. MEN to dager på rad nå har jeg tisset engang til litt senere og da har babyplan testen vært mye mer positiv. Kanskje jeg som er treig med å skille ut noe. Har du tett flere i dag?

ser lovende ut dette, vet ikke når du her ikm, men etter mange mnd med tester er en strek noe positivt tenker jeg! Også må en jo bare prøve dagen etter. Men så rart med disse babyplan testene eventuelt meg det er noe rart med. Har tatt prøve på første urin om morgenen, altså med engang. Så på babyplan var den lenge svak, og nesten usynlig på rfsu, men for et par dager siden var rfsu helt blank så tenker det e positivt. MEN to dager på rad nå har jeg tisset engang til litt senere og da har babyplan testen vært mye mer positiv. Kanskje jeg som er treig med å skille ut noe. Har du tett flere i dag?

Så bra! IKM er 5. oktober. Bare så redd for skygger, men er jo rart om man har bare blenda, for så å plutselig få skygge på alle tester :D har ikke erfart eller lest at babyplan gir skygger heller, har du?

Så spennende at du har hatt økning da! Jeg ser at flere skriver de har fått mest positive tester på ettermiddag/kveld, så det er jo absolutt mulig:)

Jeg har tatt bare denne i dag, er bortreist og dette var siste testen. Får ta en til når jeg kommer hjem i kveld :angelic:

Så bra! IKM er 5. oktober. Bare så redd for skygger, men er jo rart om man har bare blenda, for så å plutselig få skygge på alle tester :D har ikke erfart eller lest at babyplan gir skygger heller, har du?

Så spennende at du har hatt økning da! Jeg ser at flere skriver de har fått mest positive tester på ettermiddag/kveld, så det er jo absolutt mulig:)

Jeg har tatt bare denne i dag, er bortreist og dette var siste testen. Får ta en til når jeg kommer hjem i kveld :angelic:

Nei, har aldri fått skygge på strips for babyplan, men på stavstesten har jeg hatt et par tilfeller.
Vanskelig på bilde, men skyggen er grå, ser du noe rosa? Legger ved et bilde, den øverste testen tok jeg etter frokosten, den nedenunder før.
har ikm 2. november.

Vedlegg

• FF3BC156-138B-49A1-8029-6963DF250EB8.jpeg
    FF3BC156-138B-49A1-8029-6963DF250EB8.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 107
Nei, har aldri fått skygge på strips for babyplan, men på stavstesten har jeg hatt et par tilfeller.
Vanskelig på bilde, men skyggen er grå, ser du noe rosa? Legger ved et bilde, den øverste testen tok jeg etter frokosten, den nedenunder før.
har ikm 2. november.
Vanskelig å se på bildet om de er rosa, men jeg synes de ser for sterke ut til å være skygge? Ser jo strekene helt tydelig :joyful: Jeg ville vært optimistisk med så sterke tester!

Nå fikk jeg plutselig brun utflod (beklager for mye informasjon) :hilarious: Det kan da umulig være et godt tegn? 1 uke til IKM.

har ikm 2. november.
Sniker. Ganske sikker at det er babystrek!

9 dpo: Super blenda test på meg. Men nå blir jeg forvirra… Fikk plutselig brunt på papiret når jeg tørket meg og litt i trusa etter natten. Det bruker jeg ALDRI å ha så tidlig i syklusen. Så enten kommer tr i løpet av dagen, eller så skjønner jeg ingen ting. Kan det være festeblødning til tross for negativ test? :scratch

Vedlegg

• 93ACEAA3-72C8-4A6D-9083-B679B57ED8BB.jpeg
    93ACEAA3-72C8-4A6D-9083-B679B57ED8BB.jpeg
    862,3 KB · Visninger: 87
9 dpo: Super blenda test på meg. Men nå blir jeg forvirra… Fikk plutselig brunt på papiret når jeg tørket meg og litt i trusa etter natten. Det bruker jeg ALDRI å ha så tidlig i syklusen. Så enten kommer tr i løpet av dagen, eller så skjønner jeg ingen ting. Kan det være festeblødning til tross for negativ test? :scratch

Dette er jeg også nysgjerrig på! 9 dpo idag selv og samme skjedde meg i dag tidlig:wideyed: pleier ikke få det før dagen før mens.
Har svaak strek et par dager nå.
Googlet litt og leste i gamle tråder, flere skriver at de opplevde dette og var gravide. Så muligheten er der, og 9 dpo er vel fremdeles ganske tidlig ift test :)

Vanskelig å se på bildet om de er rosa, men jeg synes de ser for sterke ut til å være skygge? Ser jo strekene helt tydelig :joyful: Jeg ville vært optimistisk med så sterke tester!

Nå fikk jeg plutselig brun utflod (beklager for mye informasjon) :hilarious: Det kan da umulig være et godt tegn? 1 uke til IKM.

tenkte på dine tester i virkeligheten, om de var rosa eller grå? Hmm. Leser at det kan ha med festing, men man får jo ikke positivt før festing. Blir sånn kjedelig «må bare vente å se svar» litt blod er vel ikke unormalt, om det ikke er tr som kommer.

tenkte på dine tester i virkeligheten, om de var rosa eller grå? Hmm. Leser at det kan ha med festing, men man får jo ikke positivt før festing. Blir sånn kjedelig «må bare vente å se svar» litt blod er vel ikke unormalt, om det ikke er tr som kommer.
Åja haha, jeg trodde du mente dine tester :) synes den ser litt rosa ut, men er såpass svak så synes det er vanskelig å si sikkert.
Må vel bare smøre seg med tålmodighet og teste igjen. :dead:

Fikk disse nå :eek:
Altså, hæ?

Vedlegg

• 878EDF97-D8CC-4A1A-8A4B-86AEF8D6C5F3.jpeg
    878EDF97-D8CC-4A1A-8A4B-86AEF8D6C5F3.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 135
10 dpo her, enda ikke testa selv etter det jeg fremdeles kanskje tror var festeblødning 6 dpo! Har vært for opptatt av å bekjempe corona i kroppen og i tillegg flytte :angelic: Begynte å få ømme pupper sent på kvelden samme dag som festeblødning og det stikker litt i livmorområdet iblant men ingen andre symptomer. Er ikke kjempeømme de puppene heller, men ømt når jeg trykker på sidene. Vi får seee:rolleyes: Aner ikke om jeg skal teste før IKM eller ikke, tror det er tirsdag/onsdag nå i og med at jeg fikk EL litt tidligere enn jeg trodde. Har ikke tester i nye leiligheten heller og vet ikke om jeg orker å kjøre 5 minutter for å hente på gamle plassen :p

HURRRRRA! Gratulereer :angelic:
Det som irriterer meg er at nå er jeg oppblåst, uggen og

GRATULERER! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Tusen takk❤️ Tror egentlig ikke på det enda, og vet at det fortsatt kan gå galt, men akkurat nå er jeg i hvertfall gravid :eek:

Har du noe symptomer? :)

Jeg har ømme pupper (hatt i 3-4 dager), litt stikking i livmorområdet (men det har jeg hatt før og uten at det har vært noe). Og en del murring i kanskje 4 dager, samme følelse som rett før mens.
Så ikke så voldsomt mye symptomer enda egentlig. Litt ubestemmelig dårlig form/slapp, men minner egentlig mest om en forkjølelse :hilarious:

Back
Topp