Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne idag tidlig, 9 dpo i dag. Blir ikke helt klok på dette, fikk ca samme styrke på test for 1,5 døgn siden.
Hva tror dere? Skygge(r)? Kjemisk? Eller kan det være så tidlig at det fortsatt kan ta seg opp?
ser lovende ut dette, vet ikke når du her ikm, men etter mange mnd med tester er en strek noe positivt tenker jeg! Også må en jo bare prøve dagen etter. Men så rart med disse babyplan testene eventuelt meg det er noe rart med. Har tatt prøve på første urin om morgenen, altså med engang. Så på babyplan var den lenge svak, og nesten usynlig på rfsu, men for et par dager siden var rfsu helt blank så tenker det e positivt. MEN to dager på rad nå har jeg tisset engang til litt senere og da har babyplan testen vært mye mer positiv. Kanskje jeg som er treig med å skille ut noe. Har du tett flere i dag?
Så bra! IKM er 5. oktober. Bare så redd for skygger, men er jo rart om man har bare blenda, for så å plutselig få skygge på alle tester har ikke erfart eller lest at babyplan gir skygger heller, har du?
Så spennende at du har hatt økning da! Jeg ser at flere skriver de har fått mest positive tester på ettermiddag/kveld, så det er jo absolutt mulig
Jeg har tatt bare denne i dag, er bortreist og dette var siste testen. Får ta en til når jeg kommer hjem i kveld
Vanskelig å se på bildet om de er rosa, men jeg synes de ser for sterke ut til å være skygge? Ser jo strekene helt tydelig Jeg ville vært optimistisk med så sterke tester!Nei, har aldri fått skygge på strips for babyplan, men på stavstesten har jeg hatt et par tilfeller.
Vanskelig på bilde, men skyggen er grå, ser du noe rosa? Legger ved et bilde, den øverste testen tok jeg etter frokosten, den nedenunder før.
har ikm 2. november.
Sniker. Ganske sikker at det er babystrek!Nei, har aldri fått skygge på strips for babyplan, men på stavstesten har jeg hatt et par tilfeller.
Vanskelig på bilde, men skyggen er grå, ser du noe rosa? Legger ved et bilde, den øverste testen tok jeg etter frokosten, den nedenunder før.
har ikm 2. november.
9 dpo: Super blenda test på meg. Men nå blir jeg forvirra… Fikk plutselig brunt på papiret når jeg tørket meg og litt i trusa etter natten. Det bruker jeg ALDRI å ha så tidlig i syklusen. Så enten kommer tr i løpet av dagen, eller så skjønner jeg ingen ting. Kan det være festeblødning til tross for negativ test?
Vanskelig å se på bildet om de er rosa, men jeg synes de ser for sterke ut til å være skygge? Ser jo strekene helt tydelig Jeg ville vært optimistisk med så sterke tester!
Nå fikk jeg plutselig brun utflod (beklager for mye informasjon) Det kan da umulig være et godt tegn? 1 uke til IKM.
Sniker. Ganske sikker at det er babystrek!
Åja haha, jeg trodde du mente dine tester synes den ser litt rosa ut, men er såpass svak så synes det er vanskelig å si sikkert.tenkte på dine tester i virkeligheten, om de var rosa eller grå? Hmm. Leser at det kan ha med festing, men man får jo ikke positivt før festing. Blir sånn kjedelig «må bare vente å se svar» litt blod er vel ikke unormalt, om det ikke er tr som kommer.
Fikk disse nå
Altså, hæ?
GRATULERER!Fikk disse nå
Altså, hæ?
Har du noe symptomer?Fikk disse nå
Altså, hæ?
HURRRRRA! Gratulereer
Det som irriterer meg er at nå er jeg oppblåst, uggen og
GRATULERER!
Har du noe symptomer?