IKM uke 44 ♥

Fikk helt sjokk når vi så på den, men både jeg og mannen er helt sikre på at det var en lyserosa strek. Tok den mest fordi vi har merkedag idag, hadde aldri trodd den ville gi strek! Aldri fått så tidlig før. Målte etter el og var hos gyn dagen før el, så er jo sikker på el også :wideyed:
Men vet jo at med kroppen min, så betyr det ikke at den vil bli værende. Har jo hatt positive (digitale) tester og gått over ikm de tre siste mnd, uten at jeg har kommet noe lenger..
Mer enn litt spent på å test i morgentidlig :woot:

Testet du igjen? Spent!!

Hvordan går det med dere damer? Har dere noen symptomer? :woot:
I går kveld, 6 dpo, fikk jeg intens halsbrann fra intet. Kjenner antydninger til det i kveld også. Har ikke hatt noe halsbrann på dagtid…:confused: ikke spist eller gjort noe uvanlig. Menmen, kan være tilfeldig :bag:

I går kveld, 6 dpo, fikk jeg intens halsbrann fra intet. Kjenner antydninger til det i kveld også. Har ikke hatt noe halsbrann på dagtid…:confused: ikke spist eller gjort noe uvanlig. Menmen, kan være tilfeldig :bag:

Jeg har hatt veldig ømme og «hovne» pupper de siste par dagene, pleier å få det et par dager før IKM (7dpo idag) :happy: har også hatt noe som ligner på menssmerter de siste dagene. Sikkert tilfeldig, har ikke helt troa, men skal teste i morgen tidlig :dead:

Når tr først skal komme så er det jo egentlig greit at det skjer så fort som mulig ja. Lykke til neste pp:happy: håper det klaffer for dere! :shy:
Absolutt helt enig!! Ny syklus nye muligheter. Håper det klaffer snart for alle her inne :Heartred

Jeg skulle ta første test i morgen tidlig. Men røyk på en nå :hilarious:
Hva tror dere om denne? :wideyed:

Vedlegg

• 2293CD75-90A7-4FCB-A5A7-B9EF16A5EF56.jpeg
    2293CD75-90A7-4FCB-A5A7-B9EF16A5EF56.jpeg
    1.008,4 KB · Visninger: 113

Hadde halsbrann for ett par dager siden jeg også, kan henge sammen med at jeg har vært forkjøla, selv om jeg ikke har hatt halsbrann under sykdom før :confused: Ellers lite murring (pleier egentlig å murre en hel del). Bittelitt øm i puppan, men det pleier jeg før ikm fra tid til annen.. Må nok snart svi av en test :angelic::bag:

Jeg tror du må begynne å ha trua, jeg! Jeg som ikke har streksyn i det hele tatt ser strek! Åååh så spennende :):)
Håper det ❤️ Hadde virkelig ikke forventet at det skulle dukke opp noe på den :eek: Må nok ta en til i morgen tidlig før jeg tør å håpe på noe, men det er definitivt spennende! :rolleyes:

Heisann. Jeg har ikke lest meg opp på forumet, så usikker hva det innebærer å «melde» seg inn i en gruppe. ? Noen som kan svare på det?

Heisann. Jeg har ikke lest meg opp på forumet, så usikker hva det innebærer å «melde» seg inn i en gruppe. ? Noen som kan svare på det?
Hei:happy: tenker du på at det står feks «Vi som prøver:)» osv på profilen til folk? Jeg har ikke svaret, lurer på det samme :hilarious:

Øverste er 7 dpo 2 i dag 8 dpo, syntes jeg kan skimte en svakstrek. Men, er redd det blir en skuffelse denne mnd også

Vedlegg

• E9F96A61-ACD2-4794-9B1F-A844B8C5B45B.jpeg
    E9F96A61-ACD2-4794-9B1F-A844B8C5B45B.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 99

Tenker på hva det vil si å melde seg inn i en ikm-gruppe? Ikke annet enn at man kan - hvis man ønsker - dele erfaringer og tanker underveis i prøveperioden. Ofte har man kanskje ikke så mange rundt en som vet at man prøver, og da kan det være godt å snakke med noen som går gjennom det samme. Man velger selv hvor aktiv man vil være.

Det varierer når ikm-grupper blir oppretta, men ofte så kan «perioden» gjelde fra dagene før eggløsning og frem til forhåpentligvis en positiv test eller tante rød.

2E1E94E3-012F-4A4F-9DF4-43D7A1A9AE4C.jpeg 7 dpo i dag, aldri prøvd å teste så tidlig før, men legger jeg godviljen til kan jeg skimte en SVAK strek. Eller har jeg fått streksyn;)

Labels som «Vi som prøver» betyr at man er med i et skjult forum som kun er synlig for medlemmene i gruppa. https://forum.babyverden.no/threads/skjult-forum-info-og-regler.1861499/[/QUOTE
Tenker på hva det vil si å melde seg inn i en ikm-gruppe? Ikke annet enn at man kan - hvis man ønsker - dele erfaringer og tanker underveis i prøveperioden. Ofte har man kanskje ikke så mange rundt en som vet at man prøver, og da kan det være godt å snakke med noen som går gjennom det samme. Man velger selv hvor aktiv man vil være.

Det varierer når ikm-grupper blir oppretta, men ofte så kan «perioden» gjelde fra dagene før eggløsning og frem til forhåpentligvis en positiv test eller tante rød.[/QUOTE

Takk for svar

Last edited:
Back
Topp