Kun 8 dpo men skimter no krysser fingrene for at det utvikler seg fremover. Kun 1pp, men… babylaging er tungt
Testet mer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun 8 dpo men skimter no krysser fingrene for at det utvikler seg fremover. Kun 1pp, men… babylaging er tungt
Fikk helt sjokk når vi så på den, men både jeg og mannen er helt sikre på at det var en lyserosa strek. Tok den mest fordi vi har merkedag idag, hadde aldri trodd den ville gi strek! Aldri fått så tidlig før. Målte etter el og var hos gyn dagen før el, så er jo sikker på el også
Men vet jo at med kroppen min, så betyr det ikke at den vil bli værende. Har jo hatt positive (digitale) tester og gått over ikm de tre siste mnd, uten at jeg har kommet noe lenger..
Mer enn litt spent på å test i morgentidlig
Hvordan går det med dere damer? Har dere noen symptomer?
I går kveld, 6 dpo, fikk jeg intens halsbrann fra intet. Kjenner antydninger til det i kveld også. Har ikke hatt noe halsbrann på dagtid… ikke spist eller gjort noe uvanlig. Menmen, kan være tilfeldig
Absolutt helt enig!! Ny syklus nye muligheter. Håper det klaffer snart for alle her inneNår tr først skal komme så er det jo egentlig greit at det skjer så fort som mulig ja. Lykke til neste pp håper det klaffer for dere!
Jeg skulle ta første test i morgen tidlig. Men røyk på en nå
Hva tror dere om denne?
Hvordan går det med dere damer? Har dere noen symptomer?
I går kveld, 6 dpo, fikk jeg intens halsbrann fra intet. Kjenner antydninger til det i kveld også. Har ikke hatt noe halsbrann på dagtid… ikke spist eller gjort noe uvanlig. Menmen, kan være tilfeldig
Håper det Hadde virkelig ikke forventet at det skulle dukke opp noe på den Må nok ta en til i morgen tidlig før jeg tør å håpe på noe, men det er definitivt spennende!Jeg tror du må begynne å ha trua, jeg! Jeg som ikke har streksyn i det hele tatt ser strek! Åååh så spennende
Ikke testet de 2 siste dagene. Blir en ny test i morgen som jeg er veldig spent på..!Testet du igjen? Spent!!
Hei tenker du på at det står feks «Vi som prøver» osv på profilen til folk? Jeg har ikke svaret, lurer på det sammeHeisann. Jeg har ikke lest meg opp på forumet, så usikker hva det innebærer å «melde» seg inn i en gruppe. ? Noen som kan svare på det?
Synes jeg kan skimte noe på den nederste blir spennende om du tar en ny test i morgenØverste er 7 dpo 2 i dag 8 dpo, syntes jeg kan skimte en svakstrek. Men, er redd det blir en skuffelse denne mnd også
Ja, ikke sant! Men tør virkelig ikke å tro noe. Kjøper nye i morgenSynes jeg kan skimte noe på den nederste blir spennende om du tar en ny test i morgen
Heisann. Jeg har ikke lest meg opp på forumet, så usikker hva det innebærer å «melde» seg inn i en gruppe. ? Noen som kan svare på det?
Hei tenker du på at det står feks «Vi som prøver» osv på profilen til folk? Jeg har ikke svaret, lurer på det samme
Øverste er 7 dpo 2 i dag 8 dpo, syntes jeg kan skimte en svakstrek. Men, er redd det blir en skuffelse denne mnd også
Labels som «Vi som prøver» betyr at man er med i et skjult forum som kun er synlig for medlemmene i gruppa. https://forum.babyverden.no/threads/skjult-forum-info-og-regler.1861499/[/QUOTE
Tenker på hva det vil si å melde seg inn i en ikm-gruppe? Ikke annet enn at man kan - hvis man ønsker - dele erfaringer og tanker underveis i prøveperioden. Ofte har man kanskje ikke så mange rundt en som vet at man prøver, og da kan det være godt å snakke med noen som går gjennom det samme. Man velger selv hvor aktiv man vil være.
Det varierer når ikm-grupper blir oppretta, men ofte så kan «perioden» gjelde fra dagene før eggløsning og frem til forhåpentligvis en positiv test eller tante rød.[/QUOTE