IKM uke 44 ♥

1 DPO i dag, gøy å se hvordan hvilepulsen stiger ved eggløsning.
863772F5-DC59-4E01-84BD-452A18052452.jpeg
 
Noen med pcos her som tester etter EL?
Jeg har vært på feil gruppe hele veien, så slenger meg med her:)
PCO her. Tester etter eggløsning fordi jeg må ta progesteron etter positiv test (men også fordi jeg har et kontrollbehov). Fikk eggløsning CD33 denne syklusen. Hvor i løypa er du? ❤️
 
Hei!
Denne pp bruker jeg FF appen for første gang, for å registrere eggløsning, temp osv. Fant ut at tempingen ble bare tull når jeg målte under armen, så stoler ikke på grafen. Men jeg la inn el den dagen jeg fikk fast smilefjes på CB digital (den lilla). Og da er jeg isåfall 2 dpo nå, men el skjer vel ikke nødvendigvis med en gang man får fast smilefjes. Har tatt strimmeltester ved siden av og jeg tror el var i går, da disse har blitt negative igjen idag. Blir det riktig tror dere? :rolleyes:
Jeg har litt blanda følelser på å gå inn i dpo land nå merker jeg, blir jo litt smågal av å vente på å kunne teste og kjenne etter for symptomer :hilarious:
 
Når har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?

jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok :cat:
EL i morgen, la inn søndag, i går og i kveld eller morgen tidlig:)
 
Endelig:) regner denne som positiv da den pleier å øke fort når den først er såpass sterk så er nok EL i morgen! Bare å legge inn siste støtet:rolleyes:
A9EE2E1B-F20C-4F6A-ADD3-603473FF1160.jpeg
 
Aner ikke om EL har vært 21. eller om det er idag. Har ikke kjent noen stikninger som jeg pleier heller ila onsdagen. Har jobbet natt og sovet store deler av dagen så ikke kjent etter heller.
Men vi har lagt inn aksjer så det holder så håper inderlig det klaffer when the egg drops. Tenker at vi skal klare å legge inn aksjer fredagkveld og for sikkerhets skyld :playful:
Hvis jeg tar utgangspunkt i appene så kan jeg kanskje regne med at 1dpo er på lørdag. Har skikkelig troa på denne ppen og er så utålmodig med å starte å teste :facepalm:

Blir så facinert av alle dere andre som temper og tester. Dere er så målbeviste. Håper det klaffer for dere også denne ppen:)
 
PCO her. Tester etter eggløsning fordi jeg må ta progesteron etter positiv test (men også fordi jeg har et kontrollbehov). Fikk eggløsning CD33 denne syklusen. Hvor i løypa er du? ❤️
Er ikke så inne på dette her. Men ifølge appen skulle EL være 17.10. Men tror det var før, følge symptomer. Så jeg vet ikke hvor jeg er i løypa:facepalm::p ikm er isåfall 1.11. Jeg har ikke prøvd å teste EL, men tror jeg skal prøve neste pp, om tr kommer. Gikk på trippel letrozol denne gangen.
 
Noen med pcos her som tester etter EL?
Jeg har vært på feil gruppe hele veien, så slenger meg med her:)

PCOS her også, bruker femar for å få eggløsning (pga anovulasjon). Fikk denne idag, får se om EL kommer i løpet av helgen:

B13FCD58-9BDC-46BC-8389-3A45FB0D780D.jpeg
 
1dpo?
Vet ikke om jeg har hatt EL enda eller om stikningene jeg har kjent inatt er tegn på ELo_O
Angrer plutselig på at jeg ikke har testet denne syklusen. Og at vi ikke rakk aksjelegging før jeg dro på jobb på kvelden :arghh:
Denne ventetiden kommer til å bli laaaang:nailbiting:
 
4DPO og tiden går så seeeeeeent :confused2

våkna med strekk/press nede på høyre side, der med eggstokkene. Vet ikke om det er noe. Hvilken DPO dag skal dere ta G-test? Jeg venter til 12DPO om ikke TR har kommet til da.
 
4DPO og tiden går så seeeeeeent :confused2

våkna med strekk/press nede på høyre side, der med eggstokkene. Vet ikke om det er noe. Hvilken DPO dag skal dere ta G-test? Jeg venter til 12DPO om ikke TR har kommet til da.
Føler med deg. Vet ikke hva som er værst; å vente på EL eller å vente på ikm:nailbiting:
Er noen dager etter deg men tenkte å teste fra 8dpo:playful: kjenner jeg meg selv så klarer jeg ikke å vente til 12 dpo. :p
 
Føler med deg. Vet ikke hva som er værst; å vente på EL eller å vente på ikm:nailbiting:
Er noen dager etter deg men tenkte å teste fra 8dpo:playful: kjenner jeg meg selv så klarer jeg ikke å vente til 12 dpo. :p
Føler nesten å vente på EL er bedre da det jo er litt spennende og våkne og ta EL-Test og følge økning :angelic: nå er det liksom bare å vente og kjenne etter på alle tegn. Hadde vært så kjekt og få to streker nå for oss :p Skjønner godt du vil teste før!! Kjenner du noe på kroppen? :)
 
Føler nesten å vente på EL er bedre da det jo er litt spennende og våkne og ta EL-Test og følge økning :angelic: nå er det liksom bare å vente og kjenne etter på alle tegn. Hadde vært så kjekt og få to streker nå for oss :p Skjønner godt du vil teste før!! Kjenner du noe på kroppen? :)
Ja det er faktisk sant, man har jo noe å fordrive tiden med fram til EL også:facepalm: mens nå er det symptomjakt for alle penga mens man teller ned dager.
Jeg tror jeg kun er 1dpo så ikke noe spennende å melde om. Kjente på tappen og den virker å være lukket + at jeg hadde type slim/utflod som jeg pleier å få når EL har vært.
Så spennende at du har begynt å kjenne at noe har begynt å skje. Krysser fingrene for at det er egget som er på vei til å feste seg:smiley-bounce012
 
Skjønner meg ikke helt på EL testene denne perioden, det svinger sånn! :sorry: Krysser fingrene likevel for at noe er på gang :rolleyes: Har med andre ord null oversikt oven hvor vi er i løypa..:nailbiting:
 
Back
Topp