1 DPO i dag, gøy å se hvordan hvilepulsen stiger ved eggløsning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PCO her. Tester etter eggløsning fordi jeg må ta progesteron etter positiv test (men også fordi jeg har et kontrollbehov). Fikk eggløsning CD33 denne syklusen. Hvor i løypa er du?Noen med pcos her som tester etter EL?
Jeg har vært på feil gruppe hele veien, så slenger meg med her
EL i morgen, la inn søndag, i går og i kveld eller morgen tidligNår har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?
jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok
Noen med pcos her som tester etter EL?
Er ikke så inne på dette her. Men ifølge appen skulle EL være 17.10. Men tror det var før, følge symptomer. Så jeg vet ikke hvor jeg er i løypa ikm er isåfall 1.11. Jeg har ikke prøvd å teste EL, men tror jeg skal prøve neste pp, om tr kommer. Gikk på trippel letrozol denne gangen.PCO her. Tester etter eggløsning fordi jeg må ta progesteron etter positiv test (men også fordi jeg har et kontrollbehov). Fikk eggløsning CD33 denne syklusen. Hvor i løypa er du?
Trenger ikke det, jeg bare henger her littVelkommen Skal jeg skrive deg på lists?
Noen med pcos her som tester etter EL?
Lykke til håper trippel letrozol gjorde susen her! Ifølge gyn har jeg fått av og på i 4 år med hormontabeletterPCOS her også, bruker femar for å få eggløsning (pga anovulasjon). Fikk denne idag, får se om EL kommer i løpet av helgen:
Vis vedlegget 369361
Føler med deg. Vet ikke hva som er værst; å vente på EL eller å vente på ikm4DPO og tiden går så seeeeeeent
våkna med strekk/press nede på høyre side, der med eggstokkene. Vet ikke om det er noe. Hvilken DPO dag skal dere ta G-test? Jeg venter til 12DPO om ikke TR har kommet til da.
Føler nesten å vente på EL er bedre da det jo er litt spennende og våkne og ta EL-Test og følge økning nå er det liksom bare å vente og kjenne etter på alle tegn. Hadde vært så kjekt og få to streker nå for oss Skjønner godt du vil teste før!! Kjenner du noe på kroppen?Føler med deg. Vet ikke hva som er værst; å vente på EL eller å vente på ikm
Er noen dager etter deg men tenkte å teste fra 8dpo kjenner jeg meg selv så klarer jeg ikke å vente til 12 dpo.
Ja det er faktisk sant, man har jo noe å fordrive tiden med fram til EL også mens nå er det symptomjakt for alle penga mens man teller ned dager.Føler nesten å vente på EL er bedre da det jo er litt spennende og våkne og ta EL-Test og følge økning nå er det liksom bare å vente og kjenne etter på alle tegn. Hadde vært så kjekt og få to streker nå for oss Skjønner godt du vil teste før!! Kjenner du noe på kroppen?