IKM uke 44 ♥

Hvis det er RFSU sin, så fikk jeg aldri helt positiv på den heller når digital hadde smilefjes. Ble gravid, så sikker på at jeg fikk eggløsning, så kan være du faktisk får eggløsning snart. Hopp i høyet sier jeg ☺️

Det var fra Makesure, ikke prøvd de før jeg. Stoler egentlig mest på den digitale, det er vel uansett bare å hoppe i høyet ja:hilarious:

Har begynt å tempe for første gang denne pp. Blir spennende å følge med på det! Jeg har bare målt under armen når jeg våkner, hva gjør dere andre som temper? ☺️
 
Det var fra Makesure, ikke prøvd de før jeg. Stoler egentlig mest på den digitale, det er vel uansett bare å hoppe i høyet ja:hilarious:

Har begynt å tempe for første gang denne pp. Blir spennende å følge med på det! Jeg har bare målt under armen når jeg våkner, hva gjør dere andre som temper? ☺️

Gjør som deg, måler under armen når jeg våkner :angelic:
 
Peak idag :cat: Som forventet :chicken:
 

Vedlegg

  • AF17D95A-AB46-4D4B-8B1A-52BA67F2E02A.jpeg
    AF17D95A-AB46-4D4B-8B1A-52BA67F2E02A.jpeg
    53,1 KB · Visninger: 62
Det var fra Makesure, ikke prøvd de før jeg. Stoler egentlig mest på den digitale, det er vel uansett bare å hoppe i høyet ja:hilarious:

Har begynt å tempe for første gang denne pp. Blir spennende å følge med på det! Jeg har bare målt under armen når jeg våkner, hva gjør dere andre som temper? ☺️
Jeg måler i munnen (med eget termometer fra babyplan):happy:. Ligger på nattbordet, så måler før jeg åpner øynene :hilarious:.
 
Mangojenta - 22 - PP3 etter MA - B1 - EL 19/20 - IKM 5/11

Hiver meg litt forsinket inn her:) Forhåpentligvis EL i dag eller i morgen:Heartpink
 
Når har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?

jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok :cat:
 
Når har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?

jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok :cat:
Jeg har el rundt 21. utifra div apper (hverken testet eller tempet) og startet å legge inn aksjer. Tenker vi burde klare hver dag/annenhver dag men må se ann pga nattevakter.

Høres jo ut som dere har fått inn en del akskjer. Krysser fingrene :)
 
Jeg har el rundt 21. utifra div apper (hverken testet eller tempet) og startet å legge inn aksjer. Tenker vi burde klare hver dag/annenhver dag men må se ann pga nattevakter.

Høres jo ut som dere har fått inn en del akskjer. Krysser fingrene :)
Håper det, burde nok lagt inn aksjer idag også, men vi kjenner at da blir det mer pliktsex så håper på kvalitet fremfor kvalitet på aksjene :laughing025
 
Det var fra Makesure, ikke prøvd de før jeg. Stoler egentlig mest på den digitale, det er vel uansett bare å hoppe i høyet ja:hilarious:

Har begynt å tempe for første gang denne pp. Blir spennende å følge med på det! Jeg har bare målt under armen når jeg våkner, hva gjør dere andre som temper? ☺️
Ah, de er bedre. Jeg fikk en positiv test med Make Sure i dag som jeg poster under her.

Jeg måler temperaturen vaginalt. Føler det blir mer riktig enn oralt fordi vi noen ganger sover med vinduet åpent og andre ganger ikke.
 
Når har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?

jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok :cat:
Vi legger inn hver dag når vi ser det nærmer seg. Ser stigning på testene 1-2 dager før positiv test. Så blir ofte 3-5 dager på rad med aksjelegging her. Lest på Fertility Friend at jo oftere desto større sjanse for klaff, i motsetning til at mange tror det er viktig å spare opp svømmere. Siden de har et ganske stort datasett, stoler jeg på dem ☺️
 
Vi legger inn hver dag når vi ser det nærmer seg. Ser stigning på testene 1-2 dager før positiv test. Så blir ofte 3-5 dager på rad med aksjelegging her. Lest på Fertility Friend at jo oftere desto større sjanse for klaff, i motsetning til at mange tror det er viktig å spare opp svømmere. Siden de har et ganske stort datasett, stoler jeg på dem ☺️
Jeg har hørt begge deler, men spennende uansett. Er jo de som blir gravide av en gang og de som ikke blir gravide som legger inn aksjer hver dag en uke før. Men er jo såklart ulike grunner. Hvor lenge har dere prøvd?
 
Fortsatt positiv EL-test, EL er nok i natt eller imorgen antar jeg. Fast smilefjes på CB digital.
 

Vedlegg

  • 1F54845D-140C-46FF-B973-E317D70B3B1A.jpeg
    1F54845D-140C-46FF-B973-E317D70B3B1A.jpeg
    102,1 KB · Visninger: 42
Jeg har hørt begge deler, men spennende uansett. Er jo de som blir gravide av en gang og de som ikke blir gravide som legger inn aksjer hver dag en uke før. Men er jo såklart ulike grunner. Hvor lenge har dere prøvd?
Er i PP3 på barn to nå. Brukte seks PP på første barn. Har PCO, defekt lutealfase og dobbelt livmor, men klaffet sist begge rundene med letrozol og progesteron. Dette er første syklus med letrozol etter fødsel (ammet de to andre PP-ene), så er veldig spent.

Hva med dere? Ser vi ligger veldig likt i løypa ☺️
 
Er i PP3 på barn to nå. Brukte seks PP på første barn. Har PCO, defekt lutealfase og dobbelt livmor, men klaffet sist begge rundene med letrozol og progesteron. Dette er første syklus med letrozol etter fødsel (ammet de to andre PP-ene), så er veldig spent.

Hva med dere? Ser vi ligger veldig likt i løypa ☺️
Dette er første barn, og vi er på pp3, men slutta på pilla for 1 år siden for å få kontroll på syklus først. Men den kom jo aldri så i mars var jeg hos GL og sjekka alt, masse egg bare kroppen som måtte starte og fungere på egenhånd etter 12 år på pilla. Fikk Letrozol og Provera(?) og etter to sykluser så fikk jeg syklus tilbake. Så nå har jeg hatt noen mnd med registrering av syklus og starta med El-tester og prøve i august. Leser at folk tar Letrozol selv om de har EL. For å styrke den? Har noen piller liggende. Samboer har ikke sjekka svømmerne så vi vet jo ikke om vi kan få barn enda.

spennende, håper det går for oss begge denne gangen..
 
Når har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?

jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok :cat:

Har el i dag, så det har blitt aksjer tre dager på rad, så spørs om vi ikke trenger en pause i kveld, he he..
 
Når har dere IKMere lagt inn aksjer denne gang?

jeg har EL enten idag eller imorgen tidlig tror jeg. Hadde peak igår og litt lavere idag tidlig men fortsatt høy. La inn aksjer fredag kveld, søndag kveld og mandag kveld. Får ikke lagt inn aksjer idag, men imorgen. Håper dette er nok :cat:
Vi har lagt inn aksjer hver dag hittil. Blir ikke helt klok på når EL egentlig er så må helgardere Hatt veeldig lite el slim denne gangen:oops:
 
Back
Topp