Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for degEl 29.09 IKM 12.10 troor jeg.
Første prøverunde etter SA. Veldig spent denne gangen
Første etter sa her også. Håper på mange babystreker fremoverEl 29.09 IKM 12.10 troor jeg.
Første prøverunde etter SA. Veldig spent denne gangen

Snart er vi alle i dpo-land, skal bli fint å ha nedtelling til neste stadie
Hos meg endrer det seg hver pp ut fra resultat av el testKrysser fingrene for oss alleSnart er vi alle i dpo-land, skal bli fint å ha nedtelling til neste stadie
Dere som bruker premom appen... Justerer den eggløsningsdagen etter testresultatene for hver syklus? Min EL blir en dag forsinket siden toppen mest sansynlig traff i dag.

Jeg får EL-"smerter". Blir kjempe øm i livmorområdet og kan ha stikkinger. I tillegg til EL-slim og litt ubehag ved dype støt under sex. Så merker godt når EL er på gangPleier dere å kjenne symptomer når dere venter EL? Denne gangen har jeg vært svimmel, kjent trykk nederst i magen og følt meg uvel i flere dager... Kanskje det bare er at jeg kjenner det mye mer denne gangen, når jeg har gått og ventet på EL....![]()
Flott, da vet jeg detHos meg endrer det seg hver pp ut fra resultat av el test![]()

Da lar du væreHva tenker dere? Hadde El smerter i går ettermiddag kveld og negativ test i dag. Utfloden er blitt kremakti og hvit vits legge aksjer eller for sent. Har allerde lagt inn aksjer 3 kvelder på rad. Men så sykt sliten i dag at sex frister lite.

Min gikk fra svak om morningen til positiv på kvelden. Så kan plutselig hoppe!Godt det er flere som kjenner på ‘kjøret’ - å legge inn aksjer tar på runde etter runde gitt ...
Fremdeles svak strek på El-test - tenkte den kom til å stige jevnt frem til topp i morgen (om syklusen er som vanlig såklart)... men den skal kanskje være svak frem til ‘plutselig’ positiv?
Ikkje helt inne på denne testingen...![]()
Jeg sier til meg selv at jeg bør vente til Ikm, for ikke å bli skuffet igjen hvis det blir kjemisk... Meeeen jeg vet at jeg ikke kommer til å klare å vente.... Håper jeg holder meg til 10dpo iallefall..1 dpo her i dag! Håper dagene flyr avgårde
Når har dere tenkt til å starte med testing? Jeg har flere tidligtester liggende, men ble enig med samboer at jeg skal vente til hvertfall ikm. Han mener også en uke etter det pga SA og skuffelser sist. Tror ikke jeg kan vente så lenge![]()

Er 6 dpo idag, men skal prøve å holde meg til ikm datoen før testing1 dpo her i dag! Håper dagene flyr avgårde
Når har dere tenkt til å starte med testing? Jeg har flere tidligtester liggende, men ble enig med samboer at jeg skal vente til hvertfall ikm. Han mener også en uke etter det pga SA og skuffelser sist. Tror ikke jeg kan vente så lenge![]()
1 dpo her i dag! Håper dagene flyr avgårde
så da blir vel sansynligvis EL i morgen da, ikke i dag som jeg trodde tidligere i dag
tom for tester nå.... Men føler jo jeg må få med meg når det begynner å gå ned igjen også
Aner ikke om det er for tidlig, men krysser fingrene for deg3 DPO i dag. Svaaakt rosa utflod og markant murring. Øyner et håp. Kan det være en festeblødning? Eller er det altfor tidlig for dét?

Skjønner jo at det ikke kan stemme, og at jeg nok bare kjenner altfor mye etter om dagen. Tenkte vente til IKM med å teste..