Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! 3 dpo herHvordan går det med dere? Endelig 1 dpo her![]()
spiser ananas hver dag, håper det hjelper
iiiihhhh
1 dpo i morgen her også! Men skal prøve å ikke fokusere for mye på alt fremover. Litt mindre forumtid kanskje også. Jeg har ingen magefølelse, bare en som sier at jeg blir enormt skuffet om det ikke klafferVis vedlegget 337412 Klar til 1 DPO i morgen! Har troen på denne pp, en god magefølelse av en eller annen grunn![]()

Vanlig ananas? Kanskje jeg også bør gjøre det haha, hva er det godt for?Jippi! 3 dpo herspiser ananas hver dag, håper det hjelper
Men tiden går så sakte. Jeg som egentlig skal vente med testingen til ikm.. har veldig lyst til å starte testinga før
iiiihhhh
Jeg er spent på hvor lenge jeg klarer å vente med testinga..... 
Spennende dager i vente!Vis vedlegget 337412 Klar til 1 DPO i morgen! Har troen på denne pp, en god magefølelse av en eller annen grunn![]()
Forstår det, kjenner selv at det går litt til hodet denne prøvingen... Tenker ikke på noe annet føler jeg...håper det klaffer for oss alle denne pp1 dpo i morgen her også! Men skal prøve å ikke fokusere for mye på alt fremover. Litt mindre forumtid kanskje også. Jeg har ingen magefølelse, bare en som sier at jeg blir enormt skuffet om det ikke klaffer![]()

Forsto på gynekologen at det ikke er bombesikkert at el kommer så kort tid som dagen etter positiv test, kan visst variere litt... Hadde positiv test i går og har lagt inn aksjer i går og i dag. Kanskje også i morgen, men etter det tenker jeg at det kanskje er greit å lukke butikken... Eller?
Tar på litt denne pliktsexen måned etter måned
Vanlig ananas? Kanskje jeg også bør gjøre det haha, hva er det godt for?Jeg er spent på hvor lenge jeg klarer å vente med testinga.....
![]()
Hvor lenge etter positiv el-test pleier dere å fortsette med å legge inn aksjer?Forsto på gynekologen at det ikke er bombesikkert at el kommer så kort tid som dagen etter positiv test, kan visst variere litt... Hadde positiv test i går og har lagt inn aksjer i går og i dag. Kanskje også i morgen, men etter det tenker jeg at det kanskje er greit å lukke butikken... Eller?
Tar på litt denne pliktsexen måned etter måned
![]()
Om du skjærer ananas skiven opp i «kakestykker» er det lett å spise kjernen, blir ikke så mye kjerne på hver bitFersk ananas skal visst kunne hjelpe egget å feste segDer eg leste stod det at en måtte spise det i midten også, som man vanligvis fjerner. Dele ananasen opp slik at en får en skive pr dag i 5 dager.
Eg gjorde dette i forrige pp. Da hadde det ingen effekt. Men fant i hvertfall ut at det ikkje er noe vits å ta bort det i midten, smakte nå heilt greit det og.
Ananas er godt, så kanskje eg hive meg på en til denne pp.. men skal nå egentlig ha pause fra alt slikt, så får nå se![]()

Har du testet noe?9 dpo idag![]()

Får prøve finne noe å fylle denne uken med, så tiden går litt fortere