IKM UKE 42

Jeg er 3 dpo i dag. Om man teller fra etter egguttaket:) Jeg har alt startet testingen. Men det er fordi jeg vil se når eggløsningssprøyta er ute av kroppen. For den gir utslag på graviditetstester. Tok en torsdag og den var ganske sterk, den i dag var betydelig svakere. Så den er nok ute av kroppen om ikke så lenge:)

Tror 1 dpo her også :)

4 dop. Tiden går sakte!

Hvis ikke jeg regner feil er jeg kun 5 DPO idag. El 29. Nå har jeg sikkelig spreng i puppene:wideyed: Sånn var det første gang jeg var gravid (og ikke mista). Hvor tidlig kan man egentlig begynne å teste da tro? Har kun en digital liggende hjemme.. :pompus:

Hvis ikke jeg regner feil er jeg kun 5 DPO idag. El 29. Nå har jeg sikkelig spreng i puppene:wideyed: Sånn var det første gang jeg var gravid (og ikke mista). Hvor tidlig kan man egentlig begynne å teste da tro? Har kun en digital liggende hjemme.. :pompus:
Det tidligste jeg har fått positiv digital er 9 dpo:D Testet svakt positiv på tidligtest dagen før. Så spennende! Gleder meg til du skal teste:joyful:

7 DPO, en uke til testing (ICSI)

EL var en dag etter forventet, så da må eg flyttes til søndagen :)

Nr3DaKanskje<3 - 38 - pp4 - B3 - EL 4.10 - IKM 18.10

2 dpo i dag :p

Akkurat bestilt graviditetstester, både tidlig og vanlig. Kjenner testetrangen nå, kjenner så mye murringer. Måtte også slenge ved eggløsningstester, for å ikke jinxe det :hilarious::hilarious:

Akkurat bestilt graviditetstester, både tidlig og vanlig. Kjenner testetrangen nå, kjenner så mye murringer. Måtte også slenge ved eggløsningstester, for å ikke jinxe det :hilarious::hilarious:
Jeg har også bestilt en haug med g.tester i dag. Haha når en kjenner test-trang 3dpo,hvordan skal dette gå haha:excited001

9 dpo idag og blenda test. FF mener jeg er 8 dpo, jeg tror 9DPO (det premom mener ut fra EL testene) Er enda håp til tross for negativ test :) Lurer på om jeg skal vente noen dager før jeg tester igjen.

Back
Topp