Trulteguri
Betatt av forumet
Veldig vanskelig å si. Mulig jeg ser en svak svak strek der, men hadde ikke turt å stolt på det før om et par dager og sterkere strek tror jeg.
ja ikke sant! Tenker jeg prøver igjen om et par dager om ikke TR er kommet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig vanskelig å si. Mulig jeg ser en svak svak strek der, men hadde ikke turt å stolt på det før om et par dager og sterkere strek tror jeg.
Jeg har motsatt problem. Har så lange sykluser at jeg fort havner i uke 10Synes det er litt irriterende at TR kom her en dag før tiden her- på søndag, for plutselig havner jeg i IKM uke 7 istedenfor uke 8 hvor alle dere havner
Ønsker dere lykke til, dere som havnet i uke 8!![]()

Jeg har motsatt problem. Har så lange sykluser at jeg fort havner i uke 10![]()

Kan skimte noe ultrasvakt der ja, håper den vokser seg sterkere! Hvor mange DPO er du?Vis vedlegget 317501 Lurer på om det er noe her!Hva tror dere?

Tror enten Søndag, mandag eller tirsdagKan skimte noe ultrasvakt der ja, håper den vokser seg sterkere! Hvor mange DPO er du?
Jeg fikk selv opp en nesten usynlig skygge på RFSU-strimmelen min i dag (IKM i dag). Aldri fått skygger før, så veldig spent på hvordan helgen blir![]()
IKM har flytta seg noe tror jeg! 
Jeg fikk helt lik test i går, og har heller ikke sett noe til TR. Har aldri fått skyggestrek før så håper sammen med deg at dette kan bli noe mer over helgenVis vedlegget 317577
Tatt i dag 16dpo (evt noe færre dager dpo på grunn av usikker når eggløsning. Ikke merket noe til TR, og denne testen (RFSU test ofte) er tatt på morgenurin. Synes jeg kan skiiiimte noe om jeg ser på testen fra ulike vinkler. Men vet ikke. Tenkte kjøpe en annen type test over helga om ikke TR kommer.

Jeg fikk helt lik test i går, og har heller ikke sett noe til TR. Har aldri fått skyggestrek før så håper sammen med deg at dette kan bli noe mer over helgen![]()
Brukte samme som deg tror jeg, RFSU strimmel test ofte. Usikker på eggløsning, så kan være alt mellom 12 og 16. Men mest sannsynlig mellom 14-16 dpo.Spennende! Hvilken type test brukte du? Og hvor mange dpo er du?
Jeg spotta rundt IKM alle de tre forrige gangene jeg var gravid. I flere dager. Så jeg ville tatt en test til. To endte i sa, den første av dem sitter på fanget til pappaen nå og tuller (snart 4 år).Fortsatt merkelig mens. Blør ikke lengre. Spottet to dager også stopp... ikke testet siden torsdag da jeg hadde positiv test men blødninger... tester igjen i morgen og det ikke skjer noe mer her! Skulle teste i mårrest men var for trett og jeg klarer aldri å holde meg i så mange timer når jeg er våken
Brukte samme som deg tror jeg, RFSU strimmel test ofte. Usikker på eggløsning, så kan være alt mellom 12 og 16. Men mest sannsynlig mellom 14-16 dpo.