*IKM uke 4* 2020

Jeg spotta rundt IKM alle de tre forrige gangene jeg var gravid. I flere dager. Så jeg ville tatt en test til. To endte i sa, den første av dem sitter på fanget til pappaen nå og tuller (snart 4 år).
Husker jeg spottet rundt ikm da jeg hadde min 1. Sa noen uker senere. Er liksom ikke blødninger med av og til litt koagulert blod, eller rosa utflod. Noen ganger rødt. Men kan fint bruke truseinnlegg og ikke bind . Murrer og stikker. Men det gjør det både når jeg er gravid og når jeg får mensen. Vil egentlig bare at det enten skal slutte å blø eller at mens kan starte slik at jeg vet om jeg er i ny pp.
 
Mensen kom idag med brask og bram, to dager for sen. Hadde ikke troen denne mnd, men følte jeg satt litt på pinebenken fra torsdag da den ikke kom! Egentlig like greit, vi er på ferie og det har blitt litt alkohol siden alle testene har vært negative.
Mer spent på neste mnd, fort at jeg blir mer aktiv i IKM uke 8 tråden :nailbiting:
 
20200126_071402.jpg
tror ikke dette er en kjemisk for testen blir sterkere og blødningene er fortsatt bare spotting. Tror du kan sette meg på gravid.
 
Ingen sterkere test syns jeg, ser så vidt en antydning strek. Tipper kjemisk.. :sorry:
755ABDD5-29A0-43B0-96AD-798FB832968F.jpeg
 
jeg Har ikm i dag eller i morgen. Synes den er veldig sterk. Andre som har fått så sterke en stund før ikm? Fikk tydelig positiv test sist mandag, og har bare blitt sterkere siden da.
56C23CDD-C128-413E-ACC8-004545F7DE28.jpeg
 
CD 36, fortsatt ingen tr, og fortsatt negative tester o_O får vel bare innfinne meg med at kroppen tydeligvis trenger god tid til å komme tilbake til normalen etter pilleslutt
 
Last edited:
Kan setjast på TR som forventa. :banghead: Då blir det IVF-oppstart i morgon. Spennande og skummelt! :joyful:
 
Kan setjast på TR som forventa. :banghead: Då blir det IVF-oppstart i morgon. Spennande og skummelt! :joyful:
Dumt dere ikke lyktes selv, men lykke til med IVF. Det var det som måtte til hos oss så da lykkes nok dere også:rolleyes:
 
Dumt dere ikke lyktes selv, men lykke til med IVF. Det var det som måtte til hos oss så da lykkes nok dere også:rolleyes:
Me har jo fått det til på eiga hand ein gong før (datter på 3,5), men betydeleg vanskelegare med nr. 2... Sååå herleg at du er gravid! Kryssar alt eg har av fingrar og tær for at me snart følgjer etter. ❤️❤️
 
Nå har jeg begynt å spotte, så nå er TR rett rundt hjørnet. Har lyst å krysse fingrene for neste pp, men mannen har hatt høy feber, så tror egentlig sjansene er små de neste par månedene.

Gratulerer til alle dere med to streker, masse hell og lykke til dere som fortsatt tester, og store klemmer til dere som må prøve en runde til ❤

Fikk forresten TR på tirsdag
 
Fremdeles ingen TR her, og plages med ganske heftig stikking i livmorområdet. Tenkte å vente med ny test til i morgen, men får se om jeg klarer å holde meg:angelic:
 
Fremdeles ingen TR her, og plages med ganske heftig stikking i livmorområdet. Tenkte å vente med ny test til i morgen, men får se om jeg klarer å holde meg:angelic:

Samme her.. tok en ny test i morgest, var negativ. Skal vente noen dager og se om TR dukker opp. Krysser fingerene for deg!!
 
Gratulerer til alle som har blitt gravide denne ikm uka ❤️ Mange på lista.
Lykke til videre til oss andre som ikke fikk ønsket vårt oppfylt med å få en spire i magen ❤️
Håper snart dere som er i venteland at dere snart får vite hvilken vei det går denne gangen ❤️
 
Back
Topp