*IKM uke 4* 2020

Synes det er litt irriterende at TR kom her en dag før tiden her- på søndag, for plutselig havner jeg i IKM uke 7 istedenfor uke 8 hvor alle dere havner :hilarious:
Ønsker dere lykke til, dere som havnet i uke 8! :Heartred
Jeg har motsatt problem. Har så lange sykluser at jeg fort havner i uke 10 :sorry:
 
479A8B15-B044-490E-9C0F-FFADED30601A.jpeg Lurer på om det er noe her! :nailbiting: Hva tror dere?
 
Kan skimte noe ultrasvakt der ja, håper den vokser seg sterkere! Hvor mange DPO er du?

Jeg fikk selv opp en nesten usynlig skygge på RFSU-strimmelen min i dag (IKM i dag). Aldri fått skygger før, så veldig spent på hvordan helgen blir :nailbiting:
Tror enten Søndag, mandag eller tirsdag :dance018 IKM har flytta seg noe tror jeg!
Så en antydning til rosa, og pleier aldri får det hvis jeg ikke er gravid!
Satser på du har en liten en også inni der :woot:
 
Kan settes på TR. Ikke testet siden torsdag, men er er rimelig sikker på at jeg har hatt min 1 kjemiske. Blør godt nå. Gratulerer til dere med spirer!
 
Har tidenes rareste mens! Spottet bare. Men i såpass mengde at jeg ikke tror det er en uskyldig blødning men mens...nå er jeg på dag to. Vanligvis blør jeg mye! Om den ikke tar seg opp til i morgen må jeg teste pånytt er det da fortsatt strek skjønner jeg ikke noe.
 
Kan settes på TR. Gratulerer så mye til alle nygravide :Heartbigred
 
Jeg har fått ultrasvake positive tester, men spotter. Veldig rar syklus. Vanligvis har jeg mellom 32-35 dagers syklus, denne syklusen har vært kjempe rar å jeg er på cd 27, spotta veldig sparsommelig siden i går. Hatt uvanlig høy temp hele mnd også... Skjønner ikke kroppen min denne måneden.
 
15799380598871181888565.jpg

Tatt i dag 16dpo (evt noe færre dager dpo på grunn av usikker når eggløsning. Ikke merket noe til TR, og denne testen (RFSU test ofte) er tatt på morgenurin. Synes jeg kan skiiiimte noe om jeg ser på testen fra ulike vinkler. Men vet ikke. Tenkte kjøpe en annen type test over helga om ikke TR kommer.
 
Vis vedlegget 317577
Tatt i dag 16dpo (evt noe færre dager dpo på grunn av usikker når eggløsning. Ikke merket noe til TR, og denne testen (RFSU test ofte) er tatt på morgenurin. Synes jeg kan skiiiimte noe om jeg ser på testen fra ulike vinkler. Men vet ikke. Tenkte kjøpe en annen type test over helga om ikke TR kommer.
Jeg fikk helt lik test i går, og har heller ikke sett noe til TR. Har aldri fått skyggestrek før så håper sammen med deg at dette kan bli noe mer over helgen:signs003
 
Fortsatt merkelig mens. Blør ikke lengre. Spottet to dager også stopp... ikke testet siden torsdag da jeg hadde positiv test men blødninger... tester igjen i morgen og det ikke skjer noe mer her! Skulle teste i mårrest men var for trett og jeg klarer aldri å holde meg i så mange timer når jeg er våken
 
Fortsatt merkelig mens. Blør ikke lengre. Spottet to dager også stopp... ikke testet siden torsdag da jeg hadde positiv test men blødninger... tester igjen i morgen og det ikke skjer noe mer her! Skulle teste i mårrest men var for trett og jeg klarer aldri å holde meg i så mange timer når jeg er våken
Jeg spotta rundt IKM alle de tre forrige gangene jeg var gravid. I flere dager. Så jeg ville tatt en test til. To endte i sa, den første av dem sitter på fanget til pappaen nå og tuller (snart 4 år).
 
Back
Topp