Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke tatt mer enn en test (til nå) og den er tatt i dag hvor jeg er 11 dpo. Liten parantes, men hadde egentlig termin i går, med første graviditet i fjor som endte i sa.Kan jeg spørre hvilken dpo du fikk første positive test?
Er 12dpo idag og ikke testet idag, men fått negative tester hittil. Men noe føles annerledes...
Så fine strekerVis vedlegget 317323
Ser dere denne? Nekter å tro det er skygge, fordi den er faktisk rosa! Ikm skal være torsdag ifølge flo app. Tørr ikke helt tro på denne, er bare pp2, lillemor brukte vi tross alt flere år på å lage jo!Vis vedlegget 317324 Er rfsu stav, ikke strimle,Har bare demontert den aldri fått skygge på disse før. Aldri fått strek heller.
Sier forsiktig takkSer den lett! Gratulerer med spire![]()
Denne må da være positiv!Tror jeg ser strekVis vedlegget 317381
Ser strek uten å trykke bilde større!Tror jeg ser strekVis vedlegget 317381
Uten tvilTror jeg ser strekVis vedlegget 317381
Hurra!!Håper så inderlig dette går bra nåHar ikke tatt mer enn en test (til nå) og den er tatt i dag hvor jeg er 11 dpo. Liten parantes, men hadde egentlig termin i går, med første graviditet i fjor som endte i sa.

Så fine testerBestemte meg for å stresse litt ned denne måneden med ingen EL-testing og ikke følge så mye med på forum (som jeg ikke klarte å la være), men da klaffet det jammen meg!
Dette er fra idag, 9/10dpo (den sterkeste er tidlig-test). Er i limboland mellom denne gruppe og IKM-uke5.
Vis vedlegget 317389
Føkk! Dritalei av å kaste bort dagene på å se på kalenderen, telle dager, håpe, drømme, teste og så bare ende opp med drittblodtrollet. Puh
Lykke til til alle medprøvere som ikke var like heldige