Det er vanskelig å se stigning fra en dag til en annen da, så ville gitt det iallefall til i morgen før du gir helt opp?Ikke noe sterkere strek idag og blod når jeg tørker meg. Tror jeg har en kjemisk jeg. Dritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vanskelig å se stigning fra en dag til en annen da, så ville gitt det iallefall til i morgen før du gir helt opp?Ikke noe sterkere strek idag og blod når jeg tørker meg. Tror jeg har en kjemisk jeg. Dritt
Gir ikke opp, men når jeg har begynt å blø er jeg rimelig sikker på at det ikke går veienDet er vanskelig å se stigning fra en dag til en annen da, så ville gitt det iallefall til i morgen før du gir helt opp?
Ser dessverre ingenting neiEr vel ikke noen strek her...? Første testing i dag. Med «RFSU test ofte», hadde ikke noen andre tester hjemme. Er enten på IKM i dag eller så er det først på lørdag om to dager, litt varierende sykluser.

Ja, huff! Hadde håpet det bare ble med noen dråper for deg.Gir ikke opp, men når jeg har begynt å blø er jeg rimelig sikker på at det ikke går veien
Ser ikke slik ut men det er greit. Er ikke lei meg, bare skuffa. Har hatt mye symptomer denne runden, så litt overrasket at den ikke satt, men prøver igjenJa, huff! Hadde håpet det bare ble med noen dråper for deg.
Ja, er litt det samme her. Har hatt endel nye og annerledes symptomer denne PP sammenlignet med de tidligere hvor det ikke har gått, så fikk plutselig litt trua. Men negativ test og begynnende menssmerter tilsier at det nå bare er å innstille seg på TR i i løpet av helgen.Ser ikke slik ut men det er greit. Er ikke lei meg, bare skuffa. Har hatt mye symptomer denne runden, så litt overrasket at den ikke satt, men prøver igjen
Kjipt. Hadde det mye sånn den tiden vi prøvde på 1. Barnet. Denne gangen innbilte jeg meg det iallefall ikke, for var gravid, en liten stund.Ja, er litt det samme her. Har hatt endel nye og annerledes symptomer denne PP sammenlignet med de tidligere hvor det ikke har gått, så fikk plutselig litt trua. Men negativ test og begynnende menssmerter tilsier at det nå bare er å innstille seg på TR i i løpet av helgen.
Ja, blir mitt første så har ikke så mye å sammenligne med, og kjenner også på at 16 år med p-piller har gjort meg helt fremmed for vanlige hormonelle endringer i kroppen gjennom syklus. Jeg visste jo knapt hva pms var før jeg sluttet, så nå er jo kroppen helt fremmedKjipt. Hadde det mye sånn den tiden vi prøvde på 1. Barnet. Denne gangen innbilte jeg meg det iallefall ikke, for var gravid, en liten stund.

Ikke noe sterkere strek idag og blod når jeg tørker meg. Tror jeg har en kjemisk jeg. Dritt

Ja jeg veit...og håper litt at det gjelder meg å. For er fortsatt sinnsykt kvalm og tisser hele tiden. MEN testen burde vært sterkere nå.Man hører jo stadig om de som blør og spotter litt selv om de er gravide, håper det er tilfellet hos deg og at spira sitter![]()
Veldig vanskelig å si. Mulig jeg ser en svak svak strek der, men hadde ikke turt å stolt på det før om et par dager og sterkere strek tror jeg.Første test er tatt nå for 15min siden. Hva tror dere,positiv? En dag før ikm.![]()
Ja jeg veit...og håper litt at det gjelder meg å. For er fortsatt sinnsykt kvalm og tisser hele tiden. MEN testen burde vært sterkere nå.
Har ei venninne som blødde litt gjennom hele svangerskapet uten at legene fant noen grunn til det. Hun har frisk og fin bebis idag, så det går an 
Første test er tatt nå for 15min siden. Hva tror dere,positiv? En dag før ikm.![]()

Jada klarer fint å ikke teste. Har bare 1 igjen uansett. Blødde endel i starten på forje svangerskap, men da lengre ut. Viste seg at vi mistet tvillingen til hun som nå ligger i senga si og prøver å sovne. Fant ikke ut hvorfor jeg hadde blødningene før etter fødselen og de undersøkte morkake og fostersekk. Der fant de tvillingenIkke stress med styrken av testen enda. Klarer du å legge bort testene for ett par dager?Har ei venninne som blødde litt gjennom hele svangerskapet uten at legene fant noen grunn til det. Hun har frisk og fin bebis idag, så det går an
![]()
Jeg ser dessverre ingenting. Enig med hun over her som foreslår å teste på nytt om ett par dager. Kan jo hende du hadde EL noen dager senere enn du tror?