*IKM uke 4* 2020

IKM og negativ test :(
Da kommer nok tr i løpet av kvelden/natten, så bare sett meg der.

Ser ikke slik ut men det er greit. Er ikke lei meg, bare skuffa. Har hatt mye symptomer denne runden, så litt overrasket at den ikke satt, men prøver igjen
Ja, er litt det samme her. Har hatt endel nye og annerledes symptomer denne PP sammenlignet med de tidligere hvor det ikke har gått, så fikk plutselig litt trua. Men negativ test og begynnende menssmerter tilsier at det nå bare er å innstille seg på TR i i løpet av helgen.

Ja, er litt det samme her. Har hatt endel nye og annerledes symptomer denne PP sammenlignet med de tidligere hvor det ikke har gått, så fikk plutselig litt trua. Men negativ test og begynnende menssmerter tilsier at det nå bare er å innstille seg på TR i i løpet av helgen.
Kjipt. Hadde det mye sånn den tiden vi prøvde på 1. Barnet. Denne gangen innbilte jeg meg det iallefall ikke, for var gravid, en liten stund.

Kjipt. Hadde det mye sånn den tiden vi prøvde på 1. Barnet. Denne gangen innbilte jeg meg det iallefall ikke, for var gravid, en liten stund.
Ja, blir mitt første så har ikke så mye å sammenligne med, og kjenner også på at 16 år med p-piller har gjort meg helt fremmed for vanlige hormonelle endringer i kroppen gjennom syklus. Jeg visste jo knapt hva pms var før jeg sluttet, så nå er jo kroppen helt fremmed:nailbiting:

Ikke noe sterkere strek idag og blod når jeg tørker meg. Tror jeg har en kjemisk jeg. Dritt

Man hører jo stadig om de som blør og spotter litt selv om de er gravide, håper det er tilfellet hos deg og at spira sitter :Heartred

Man hører jo stadig om de som blør og spotter litt selv om de er gravide, håper det er tilfellet hos deg og at spira sitter :Heartred
Ja jeg veit...og håper litt at det gjelder meg å. For er fortsatt sinnsykt kvalm og tisser hele tiden. MEN testen burde vært sterkere nå.

TR i dag, så hopper over i ny IKM gruppe! Gratulerer til alle med positive tester! :)

Første test er tatt nå for 15min siden. Hva tror dere,positiv? En dag før ikm. :)

Vedlegg

• 722C6DB6-1F1E-4FE5-B2D9-954E3B1AE9D2.jpeg
    722C6DB6-1F1E-4FE5-B2D9-954E3B1AE9D2.jpeg
    48,1 KB · Visninger: 212
Ja jeg veit...og håper litt at det gjelder meg å. For er fortsatt sinnsykt kvalm og tisser hele tiden. MEN testen burde vært sterkere nå.

Ikke stress med styrken av testen enda. Klarer du å legge bort testene for ett par dager? :Heartred Har ei venninne som blødde litt gjennom hele svangerskapet uten at legene fant noen grunn til det. Hun har frisk og fin bebis idag, så det går an :Heartred

Første test er tatt nå for 15min siden. Hva tror dere,positiv? En dag før ikm. :)

Jeg ser dessverre ingenting. Enig med hun over her som foreslår å teste på nytt om ett par dager. Kan jo hende du hadde EL noen dager senere enn du tror?

Synes det er litt irriterende at TR kom her en dag før tiden her- på søndag, for plutselig havner jeg i IKM uke 7 istedenfor uke 8 hvor alle dere havner :hilarious:
Ønsker dere lykke til, dere som havnet i uke 8! :Heartred

Ikke stress med styrken av testen enda. Klarer du å legge bort testene for ett par dager? :Heartred Har ei venninne som blødde litt gjennom hele svangerskapet uten at legene fant noen grunn til det. Hun har frisk og fin bebis idag, så det går an :Heartred
Jada klarer fint å ikke teste. Har bare 1 igjen uansett. Blødde endel i starten på forje svangerskap, men da lengre ut. Viste seg at vi mistet tvillingen til hun som nå ligger i senga si og prøver å sovne. Fant ikke ut hvorfor jeg hadde blødningene før etter fødselen og de undersøkte morkake og fostersekk. Der fant de tvillingen

Jeg ser dessverre ingenting. Enig med hun over her som foreslår å teste på nytt om ett par dager. Kan jo hende du hadde EL noen dager senere enn du tror?

Er så vanskelig å tyde. Er ettermiddagsurin og en dag før ikm så kanskje ikke så rart det ikke vises noe. Takk for tilbakemelding :happy:

Back
Topp