*IKM uke 4* 2020

B82 - 37år - PP1 - B4 - EL 9/1 - IKM 23/1
Mmjf - PP 2 etter MA - B2 - EL ca 09.01 - IKM 26./27.02
Frk. HH - 27 år - PP3 (etter MA)- B2 - EL 9/1 - IKM 24/1
Kvale - 31 - PPxx - B1 - EL 11.01 - IKM 26.01
Babysyk93 - 26 år - PP5 - B1 - EL 11.01 - IKM 26.01
Yasmin92 - 27 år - PP2 - B1 - EL 11.1.20 - IKM 26.1.20
stinky - 30 - pp1 (etter SA) - B2 - el 08.01 - IKM 22.01
Fjell-30år - PP6 - B2 - EL ca 14.01 - IKM ca26.01
Hvordan går det med dere?
 
Ny negativ test nå i dag, så kan bare settes på TR. Vi har bommet på EL så det holder, så her er det ingenting.
 
Ny negativ test nå i dag, så kan bare settes på TR. Vi har bommet på EL så det holder, så her er det ingenting.

Fortsatt ikke skjedd noe her heller. Spent på tr kommer. Antydning der? Kan jo være at dere har truffet men på et senere tidspunkt enn dere tenkte?
 
Fortsatt ikke skjedd noe her heller. Spent på tr kommer. Antydning der? Kan jo være at dere har truffet men på et senere tidspunkt enn dere tenkte?
Vi har ikke fått lagt inn flere aksjer grunnet jobbreiser og mye ellers, så her blir det nok ingenting. Er på CD 38!!!og fremdeles ikke antydning til blod, men sinnsyke menssmerter. Så må kanskje også innse at syklusene mine har blitt betydelig lengre.
 
Trodde jeg hadde skrevet! :) Tr her. Tidenes rareste og korteste syklus...
 
Trodde jeg hadde skrevet! :) Tr her. Tidenes rareste og korteste syklus...
Kan hende du har gjort det men er bortreist så ikke fått med meg alt :) Lykke til i ny pp!
 
Vi har ikke fått lagt inn flere aksjer grunnet jobbreiser og mye ellers, så her blir det nok ingenting. Er på CD 38!!!og fremdeles ikke antydning til blod, men sinnsyke menssmerter. Så må kanskje også innse at syklusene mine har blitt betydelig lengre.

Skjønner.. håper det ordner seg for dere. <3
Jepp veldig mye menssmerter her også. Mer enn vanlig når jeg forventer tr. Og syklusen er blitt så lang denne gangen..
 
Negativ test, ingen Tr, hadde en antydning til strek for et par dager siden, så var nok kanskje en kjemisk.. satser på tr er rett rundt hjørnet så vi kan starte på nytt!
 
Det var en eller annen her som spiste ananas etter EL, og som sa at hun kjøpte den så og så mange dager før hun skulle spise den slik at den ble moden og god. Hvor mange dager var det igjen? :p Finner ikke kommentaren :rolleyes:
 
Det var en eller annen her som spiste ananas etter EL, og som sa at hun kjøpte den så og så mange dager før hun skulle spise den slik at den ble moden og god. Hvor mange dager var det igjen? :p Finner ikke kommentaren :rolleyes:
Jeg kjøper litt før, men har ikke fasit på hvor lenge. Spørs jo hvor moden den er i butikken. Sist tror jeg at jeg kjøpte på lørdag og fikk el på tirsdag :happy:
 
Det var en eller annen her som spiste ananas etter EL, og som sa at hun kjøpte den så og så mange dager før hun skulle spise den slik at den ble moden og god. Hvor mange dager var det igjen? :p Finner ikke kommentaren :rolleyes:

Kjøpte ananas idag, venter EL onsdag/torsdag :hilarious: regner med den er fin og moden da:happy:
 
Jeg hadde ikke testet siden dpo 10 da jeg blir så skuffet over negative tester, så har bare ventet på mens som aldri kom! Testet når jeg sto opp i dag, og jeg er gravid:love7:love7 5C14BFCE-680C-4458-88DA-13F3FE35A17C.jpeg
 
Nå er jeg helt sikker! Jeg er gravid. Også på 2 pp. Tok flere år å lage første!
20200129_181404.jpg
 
Back
Topp