*IKM uke 4* 2020

Bare en eggleder jeg også :happy:

er det sånn at man har el hver måned likevel? Virker så på kroppen og el testet hvertfall

Jeg har to eggledere, men en stor cyste på ene eggstokken, hatt den i over to år. Har markante el-smerter og kjenner el hver eneste måned på motsatt eggstokk. Så her har ihvertfall den "fungerende" tatt over for den som ikke slipper noe grunnet en cyste i veien:)
 
Bare en eggleder jeg også :happy:

er det sånn at man har el hver måned likevel? Virker så på kroppen og el testet hvertfall
Jeg er litt usikker. Jeg ville jo tro at kroppen fungerer som normalt så lenge man har begge eggstokkene. Men egget kommer bare ikke inn til livmoren fra den siden man mangler eggleder.
 
EL-slim på plass, og beregnet EL om 4 dager. Har ingen tro denne pp-en, men man må jo bare prøve:) I forkant av forrige pp hadde jeg innmari god følelse, og var nesten "sikker" på septemberbaby, kanskje er det et godt tegn med dårlig følelse denne gangen?:p
 
EL-slim på plass, og beregnet EL om 4 dager. Har ingen tro denne pp-en, men man må jo bare prøve:) I forkant av forrige pp hadde jeg innmari god følelse, og var nesten "sikker" på septemberbaby, kanskje er det et godt tegn med dårlig følelse denne gangen?:p
Hadde godfølelse forrige gang jeg også men det gikk ikke rett vei. Ingen godfølelse denne gangen så kanskje det går da?? :D
 
Er det ikke ofte da det klaffer? Når man ikke har trua?
Er vel det :) Har blitt en del sånne gjennom den lange prøvetiden vår og fortsatt ingen spire så håper jo at en gang så skal det plutselig klaffe :)
 
Hiver meg med her:angelic:
Babysyk93 - 26 år - PP5 - B1 - EL 11.01 - IKM 26.01

syklusen var på bærtur sist periode - 43 dager... så krysser fingrene for at jeg er tilbake til min normale syklus lengde denne perioden;)
 
Er vel det :) Har blitt en del sånne gjennom den lange prøvetiden vår og fortsatt ingen spire så håper jo at en gang så skal det plutselig klaffe :)
Jeg er enebarn mot mine foreldres vilje. De prøvde i lang tid etter meg. Nå var jo dette på 90-tallet. Å heldigvis har ting virkelig endret seg etter det! Men jeg husker frustrasjonen hjemme. Håper det klaffer snart for deg! :Heartred
 
Hadde godfølelse forrige gang jeg også men det gikk ikke rett vei. Ingen godfølelse denne gangen så kanskje det går da?? :D

Vi kan jo håpe det betyr noe:D Når jeg ble gravid med vesla hadde jeg heller ikke trua, gikk tom for EL-tester midt i pp-en og gadd ikke kjøpe nye, og hadde sex etter lyst og ikke etter skjema:p Tror jeg kjører samme teknikk denne gangen, er tom for tester og kommer ikke til å kjøpe inn. Vet jo uansett når de fertile dagene er, så får vi bare kose oss da:p
 
Vil vel si at jeg er 1 DPO i morgen :bookworm: :joyful:

Hvor lenge fortsetter dere «ivrig» sengekos etter at el-testen blir svakere igjen?
 

Vedlegg

  • B718A5F5-3981-4035-8027-6B76A5D8FCCD.jpeg
    B718A5F5-3981-4035-8027-6B76A5D8FCCD.jpeg
    32,7 KB · Visninger: 91
Lake-33-pp3-B3-El 7.01-ikm 25.01

ble så skuffet forrige prøveperiode at jeg måtte melde meg litt ut her, men nå er er ny måned å nytt håp:hello. Lykke til alle sammen i uke 4. Heier på oss:Heartred
 
Lake-33-pp3-B3-El 7.01-ikm 25.01

ble så skuffet forrige prøveperiode at jeg måtte melde meg litt ut her, men nå er er ny måned å nytt håp:hello. Lykke til alle sammen i uke 4. Heier på oss:Heartred
Lykke til, til deg også!! Håper ikke skuffelsen gjentar seg.. :Heartred
 
Starter nok til uka om ikke jeg merker el-slim før. Var på kontroll etter ma i dag og alt så heldigvis flott ut. Fikk beskjed om å bare kjøre på. :D Hun så noe som kunne være en folikkel (eller vanncyste), så håper det er tegn på snart eggløsning. Men... har fremdeles HCG i kroppen så vil tro det surrer til event el-testing? Noen som vet?
Jeg har erfaring med EL tester etter MA, og det fungerte dårlig for min del. EL testene slo ut frem til jeg ikke hadde Positive G-tester:) når HCG var ute av kroppen var testene mine laaangt fra positive, fant derfor aldri EL første periode:) vil tro dere bare må prøve dere frem og ha mye aksjelegging :)
For meg var syklusen slik at det gikk nøyaktig like mange dager fra jeg tok tablettene til jeg fikk TR tilbake som jeg normalt har det. 26 dager. Hadde første negative G-test på dag 20. Legger med bilde for deg av CD 18 og CD 20 som du kan se
 

Vedlegg

  • 2B7AB07B-AD3C-4765-991F-0A207EF0A231.jpeg
    2B7AB07B-AD3C-4765-991F-0A207EF0A231.jpeg
    11,2 KB · Visninger: 63
  • 654787CD-4E6A-4D3C-A42E-CCF947A46DC9.jpeg
    654787CD-4E6A-4D3C-A42E-CCF947A46DC9.jpeg
    11,5 KB · Visninger: 58
Last edited:
Back
Topp